Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 dagen zonder..

6 dagen zonder..

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om te horen! :) Inderdaad zoals de rest al zegt: gewoon die verslavingszorg erbij pakken in januari, want na een maand niks nemen ben je er nog niet, al ben dan al wel supergoed op weg!! Nu trouwens ook al. Denk dat t goed is om jezelf met andere dingen te verwennen, want je hoeft niet op alle gebieden streng voor jezelf te zijn.
Lekker eten halen, leuke films kijken, of andere dingen die je leuk vind...

Superveel succes :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Netjes.
Maar het duurt lang hoor paar weken,als je zonder speed zit.
Denk dat je het zwaar gaat krijgen / al hebt :openmouth: .

Suczes
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
^^

Yep ik vrees ook dat het nog een tijdje kan duren. Uit eigen ervaringen kan ik zeggen dat ik na een periode van 5 jaar ongeveer een jaar nodig heb gehad om op mijn positieven te komen. Tuurlijk ligt dit voor iedereen anders.
De eerste paar weken zijn de ergste. Als je een maand verder bent bekijk je de dingen heel anders. Als je het moeilijk hebt denk je gewoon aan die kiddo's, weet je gelijk waarom je moet afzien.

Succes kerel.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Volhouden kerel!!!! Wees sterker dan de rommel,i doe het voor jezelf en voor die mooie lieve meiden van je.Je bent er al zo lang mee bezig en nu dan eindelijk de stap in de goede richting gemaakt, het zal heel moeilijk zijn maar verdomme zeg wie is er nu eigenlijk de baas??? Neem alle hulp met 2 handen aan en laat je niet verleiden door hoogmoed, die komt altijd voor de val!!

Ik hoop dat we weer eens ouderwets kunnen chatten met elkaar zonder dat je het idee hebt dat er "iemand" meekijkt over je schouder.

Laat je me weten hoe het met je gaat??
Liefs Angie
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goe bezig ouwe! :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
nutsss zei:
Na een lange periode dagelijks aan de speed nu al 6 dagen zonder.
Klik om te vergroten...

Goed zo Nutts knap van je dat je het alleen al durft toe te geven.
Een goed begin, een goede junk moet inzin dat ie verslaafd is.
Klik om te vergroten...

Mee eens, and you know what they say: knowing is half the battle.

Ontzettend veel sterkte en succes toegewenst Nutsss.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar goed dat je afgelopen weekend geen auto had dan.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben erg blij om dit te lezen Nutsss.

Keep up the good work!
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#9
veel sterkte
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Succes!

Blijf gewoon volhouden en laat je niet verleiden bij een terugval of wat dan ook. Je merkt nu al dat het beter met je gaat en dat wordt alleen maar beterder.
Ik ben nu een dikke maand clean na drie jaar bijna dagelijks gebruik en het gaat ook steeds beter met mij. De eerste weken enorm veel geslapen en dat wordt nu ook steeds minder. Verder voel ik me steeds fitter, begin minder depri te worden en ga zo maar door. Gek genoeg (gelukkig maar) heb ik er ook totaal geen behoefte aan en ik krijg nu een misselijk gevoel bij de gedachte aan speed.

Succes mate!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."