Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEEE!!!! pep kwijt:(

NEEE!!!! pep kwijt:(

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeff... iemand ook wel is onder onvloed geweest van pep en toen zijn pep kwijt geraakt wat dei nog had?

ik had 2 gram.. had er miss net een halve gram opgesnoven.. en toen ik met een kameraad ff snuifje wou plegen.. was mn zakje pep nergens te vinden :confused: ... heel apart dat is nix voor mij.. stop het altijd goed weg.. oef kan het dan niet geloven dat ik hem echt kwijt ben op dat moment.. en hoop ik datik hem nog vind wat resulteert in 10x die aaf kijken op zelfde plekken denken dat je toch nog neit goed gezocht hebt.. maar hij is gewoon echt weg..!! :angry:
heel frustrerend..:( hopelijk kan ik vndaag wat te pakken krijgen :(

sorry dit moest ik ff kwijt.. op zown moment en nu nog vind ik da echt te kut..!!
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#2
raapt zakje op....

freebees! leuke tent dit!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
matige pep met veel cafeine .....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
drugsmisbruik!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad en dat is Kuuuuuuut!!! Ook dat hopeloos door blijven zoeken is zo frustrerend, op een gegeven moment moet je je er gewoon toch echt bij neerleggen dat je het met je stomme kop kwijt hebt gemaakt :( ...
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
Hahaha heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad en dat is Kuuuuuuut!!! Ook dat hopeloos door blijven zoeken is zo frustrerend, op een gegeven moment moet je je er gewoon toch echt bij neerleggen dat je het met je stomme kop kwijt hebt gemaakt :( ...
Klik om te vergroten...

uhu :(

windmill windmill for the land.. turn forever hand in hand.. take it all in on your side.. it is ticking falling down.. :stoned: ik chill!

maargoed vnmiddag wat nieuws ophalen plus snoepjes :)...
kan niet wachten
:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ook wel eens gehad...
volgende dag kwam het zakje uit de wasmachine :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
pep boeit me niet zo mocht ik dat kwijtraken, daar is toch altijd genoeg van bij ons. vorige keer wel een pak keta verloren wat nog aardig vol zat. daar baalde ik wel ffies van :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij een tankstation langs de a2, denk gevallen met uitstappen ofzo. was al behoorlijk vaag van de keta dus het ging allemaal al moeizaam :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ok dan ga ik nu even de a2 afscannen met mijn Special K Dog...

ongeveer nog een pompstation naam ? Afrit ?

:mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?

zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.

:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
het ligt er al sinds 1 januari 2007 dus kleine kans dat je het nog vind :grin:

tis die Shell net voorbij Breukelen als je richting Amsterdam rijd
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.
Klik om te vergroten...

i know ben geen junkie maar ging met kameraad chillen.. en was kwijt.. er zat nog 1.5 gram in.. aangezien mijn budget zeer klein is voor het weekend... kon ik neit meer halen en zeker niet die aaf hier..


maar ben nu al weer voorzien.. :wink: :wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#15
met een halve zou ik het hele weekend meer dan zoet zijn dus als het goede was had je toch niet bij hoeven pakken.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#16
heheh.. maar miss is dan versneden of iets.. maar was zelfde als vorige week totala neit kut van gevoeld terwijl ik wel flink opgewekt was en twas heel gezellig en 60 uur op geweest.. miss iets met gewenning te maken en dat ik middag dr na nog steeds kan merken...?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?

zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
dan hebt ge wel pech(of geluk) moest het 2c-b of 2c-i oid zijn :smoke: :grin: :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.
Klik om te vergroten...

Nee, duh!! Je legt je er ook uiteindelijk gewoon bij neer, maar als je je hebt voorgenomen om even lekker een nachtje de beest uit te hangen, dan ben je daar ook op ingesteld. De teleurstelling is dan ook megagroot als je tot de ontdekking komt dat het spul dat je van te voren speciaal zorgvuldig had ingeslagen plotseling kwijt is. Dit zat niet in je planning... Het is dan echt even slikken en daarna weer doorgaan met je avond, terwijl je je juist nou net ook had voorgenomen om te gaan slikken en weer keihard door te gaan...... Het is alleen in een heeeele andere context! Dat is een hele omschakeling hoor!
Daar komt ook nog eens bij dat als je op dat moment al onder invloed van pep bent, plotseling ook de neurotische bijwerkingen van speed meer tot uiting komen. Dit heeft als resultaat dat je iedere keer toch weer even gaat zoeken. Wel met in je achterhoofd dat het eigenlijk toch valse hoop is, maar je kan nooit weten...
Daar hoef je niet perse een junk voor te zijn. Als dingen gewoon een onverwachte, minder prettige wending krijgen dan waar je van te voren op ingesteld was, voelt dat altijd als een teleurstelling. Tuurlijk past een mens zich meestal ook weer snel aan, maar diep van binnen, blijf je je teleurgesteld voelen. Dat geldt niet alleen voor drugs, maar voor alles in het leven. Zo!!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nooit opgeven als het om coke gaat .......

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."