Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEEE!!!! pep kwijt:(

NEEE!!!! pep kwijt:(

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?

zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
dan hebt ge wel pech(of geluk) moest het 2c-b of 2c-i oid zijn :smoke: :grin: :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
DreamWeaver zei:
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.
Klik om te vergroten...

Nee, duh!! Je legt je er ook uiteindelijk gewoon bij neer, maar als je je hebt voorgenomen om even lekker een nachtje de beest uit te hangen, dan ben je daar ook op ingesteld. De teleurstelling is dan ook megagroot als je tot de ontdekking komt dat het spul dat je van te voren speciaal zorgvuldig had ingeslagen plotseling kwijt is. Dit zat niet in je planning... Het is dan echt even slikken en daarna weer doorgaan met je avond, terwijl je je juist nou net ook had voorgenomen om te gaan slikken en weer keihard door te gaan...... Het is alleen in een heeeele andere context! Dat is een hele omschakeling hoor!
Daar komt ook nog eens bij dat als je op dat moment al onder invloed van pep bent, plotseling ook de neurotische bijwerkingen van speed meer tot uiting komen. Dit heeft als resultaat dat je iedere keer toch weer even gaat zoeken. Wel met in je achterhoofd dat het eigenlijk toch valse hoop is, maar je kan nooit weten...
Daar hoef je niet perse een junk voor te zijn. Als dingen gewoon een onverwachte, minder prettige wending krijgen dan waar je van te voren op ingesteld was, voelt dat altijd als een teleurstelling. Tuurlijk past een mens zich meestal ook weer snel aan, maar diep van binnen, blijf je je teleurgesteld voelen. Dat geldt niet alleen voor drugs, maar voor alles in het leven. Zo!!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nooit opgeven als het om coke gaat .......

:wink:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
nooit opgeven als het om coke gaat .......

:wink:
Klik om te vergroten...

Lol, volgende keer vraag je om je pakje peuken terug, wordt je door 3 security gasten naar buiten gedragen :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh ik leef met je me hoor!

Ik ben eens mijn NET AANGEBROKE (dacht ik) gram coke kwijt geraakt, in huis nog wel. Ik in de gloria dat ik nog een bijna vol pakje had, dus ik dacht ; die maak ik vanavond eens op. Niet dus. :(
Ik was in alle staten, het hele huis ging op z'n kop. Alles heb ik verschoven, de stofzuiger zak open gescheurd terwijl dat ding in geen eeuwen is opgepakt haha. Nergens te vinden.
Twee weken later kreeg ik een flashbak, dat ik dat pakje al opgemaakt had. Ik heb dus lopen zoeken naar iets dat allang al op was. ZO VAAG.

Niet dat dit nou zo'n nuttige bijdragen is, of misschien ook wel. Herkenbaar misschien? :wink: Perongeluk ook opgemaakt? :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Dat is wel écht heel dom :tearsofjoy:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
^ Dat is wel écht heel dom :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


:( :stoned:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#10
JuliaLenco zei:
Oh ik leef met je me hoor!

Ik ben eens mijn NET AANGEBROKE (dacht ik) gram coke kwijt geraakt, in huis nog wel. Ik in de gloria dat ik nog een bijna vol pakje had, dus ik dacht ; die maak ik vanavond eens op. Niet dus. :(
Ik was in alle staten, het hele huis ging op z'n kop. Alles heb ik verschoven, de stofzuiger zak open gescheurd terwijl dat ding in geen eeuwen is opgepakt haha. Nergens te vinden.
Twee weken later kreeg ik een flashbak, dat ik dat pakje al opgemaakt had. Ik heb dus lopen zoeken naar iets dat allang al op was. ZO VAAG.

Niet dat dit nou zo'n nuttige bijdragen is, of misschien ook wel. Herkenbaar misschien? :wink: Perongeluk ook opgemaakt? :grin:
Klik om te vergroten...

hehe neej sowieso niet!! :P oef wil er niet aan terug denken met mn slaapgebrekkige geest gaat ik me gelijk weer zo gefrustreerd voelen :rolleyes: :flushed: ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."