Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEEE!!!! pep kwijt:(

NEEE!!!! pep kwijt:(

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak je niet zon zorgen om je pep.

Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
groot gelijk :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
inderdaad ....

:mrgreen:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
hans zei:
Maak je niet zon zorgen om je pep.

Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.
Klik om te vergroten...

Als het goeie speed is, en hij geurt nog wat, zal de eerste reactie van dat kind toch zeker niet zijn "dit ga ik effe lekker in mijn bek steken"

Toen ik de eerste keer speed rook was er al onmiddellijk een natuurlijke afkeer. "Dat spul hoort gewoon niet genoven of geslikt te worden, daar ga je dood van. "
Marja, mensen veranderen, nu ruik ik niets liever =P

on topic: heb het ook wel eens aan de hand, maar dan met wiet, Als ik speed op zak heb loop ik om één of andere reden voortdurend te checken of ik het nog wel op zak heb =P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
IK zou juist blij zijn als ik mijn pep kwijtraakte, ben ik tenminste van die rotzooi af :wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!

Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen :rolleyes:

Hehe dan voel je je rot hoor.. :grin:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#7
Phreakingout zei:
Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!

Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen :rolleyes:

Hehe dan voel je je rot hoor.. :grin:
Klik om te vergroten...

oeefff... :( ik weet precies wat je bdoelt..! maar je word er wel extra voorzichtiger op elke keer goed controleren als je alles hebt..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phreakingout zei:
Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!

Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen :rolleyes:

Hehe dan voel je je rot hoor.. :grin:
Klik om te vergroten...

Degene die na jou op het toilet was, was waarschijnlijk zoooooooo blij!!!!!! Dat is mij ook wel eens overkomen, vond ik zomaar een gram pep van iemand op de plee. Opeens werd mijn avond onverwachts nog leuker :hearteyes: ...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ja dat denk ik ook, ben namelijk gelijk teruggerend alsof mijn leven er vanaf hing. Helaas was iemand anders er gelukkig mee geworden :rolleyes:
S
Speedy GonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amaai, 'k versta perfect hoe ge u voelt :grin: Over twee maanden ook een zakje verloren (gelukkig had ik er twee gekocht, fieuw). Ik had het naast me op bed gelegd en toen ik het ff later opnieuw wou opbergen, was het weg. Waarschijnlijk achter of tussen m'n bed gevallen, dacht ik. Ik heb gans m'n bed + kamer ondersteboven gekeerd en nooit meer teruggevonden (via de stofzuiger van la mama waarschijnlijk al lang op de vuilnisbelt beland, maar soit... :grin: ) Een zaak voor Mulder en Scully eigenlijk hé, de mysterieuze verdwijning van 'de gram' :grin: Ach ja, bekijk het aan de positieve kant: het ging gelukkig niet om een zakje coke :grin:

grtz
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speedy Gonzales zei:
Amaai, 'k versta perfect hoe ge u voelt :grin: Over twee maanden ook een zakje verloren (gelukkig had ik er twee gekocht, fieuw). Ik had het naast me op bed gelegd en toen ik het ff later opnieuw wou opbergen, was het weg. Waarschijnlijk achter of tussen m'n bed gevallen, dacht ik. Ik heb gans m'n bed + kamer ondersteboven gekeerd en nooit meer teruggevonden (via de stofzuiger van la mama waarschijnlijk al lang op de vuilnisbelt beland, maar soit... :grin: ) Een zaak voor Mulder en Scully eigenlijk hé, de mysterieuze verdwijning van 'de gram' :grin: Ach ja, bekijk het aan de positieve kant: het ging gelukkig niet om een zakje coke :grin:

grtz
Klik om te vergroten...

Hehe pas maar op dat ze het niet vind :grin:

Nee maar een gram Speed is voor mij waardevoller dan Coke. Ook al is de prijs van tweede een 5e zo duur natuurlijk. Ik voel er amper wat van altijd? Je voelt niks echt opkomen, geen lekkere rush ofzo.. je wordt er alleen heel alert/zelfverzekerd, en het ergste; enorm arrogant van. En het is veeel te snel weer uitgewerkt.

Nee, alleen als ik het gratis krijg.. :rolleyes:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik ook weer gisteren gehad, zat onder de speed en me pakkie peuken lagen op tafel, en opeens ging ik weg naar dwc, en ik kwam terug en dan opeens iemand oe kheb peuke gevonden!

En ik ow man geef ze eens trug ze zijn van mij... en dan weer wat te agressief gekomen :mrgreen:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#13
hans zei:
Maak je niet zon zorgen om je pep.

Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.
Klik om te vergroten...

Dat is 1 hele goeie!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boner zei:
Heb ik ook weer gisteren gehad, zat onder de speed en me pakkie peuken lagen op tafel, en opeens ging ik weg naar dwc, en ik kwam terug en dan opeens iemand oe kheb peuke gevonden!

En ik ow man geef ze eens trug ze zijn van mij... en dan weer wat te agressief gekomen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

toevallig in the fun in roeselare zeker

vuil stamperkot :mrgreen:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Komt omdat je er altijd zo chaotisch en verstrooid door wordt :P..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dat is een serieus verlies .... waar ongeveer Sperzissssseee ?

:wave:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oeff... iemand ook wel is onder onvloed geweest van pep en toen zijn pep kwijt geraakt wat dei nog had?

ik had 2 gram.. had er miss net een halve gram opgesnoven.. en toen ik met een kameraad ff snuifje wou plegen.. was mn zakje pep nergens te vinden :confused: ... heel apart dat is nix voor mij.. stop het altijd goed weg.. oef kan het dan niet geloven dat ik hem echt kwijt ben op dat moment.. en hoop ik datik hem nog vind wat resulteert in 10x die aaf kijken op zelfde plekken denken dat je toch nog neit goed gezocht hebt.. maar hij is gewoon echt weg..!! :angry:
heel frustrerend..:( hopelijk kan ik vndaag wat te pakken krijgen :(

sorry dit moest ik ff kwijt.. op zown moment en nu nog vind ik da echt te kut..!!
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#18
raapt zakje op....

freebees! leuke tent dit!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
matige pep met veel cafeine .....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
drugsmisbruik!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."