#1
Maak je niet zon zorgen om je pep.
Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.
Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.

hans zei:Maak je niet zon zorgen om je pep.
Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.

Phreakingout zei:Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!
Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen![]()
Hehe dan voel je je rot hoor..![]()
Phreakingout zei:Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!
Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen![]()
Hehe dan voel je je rot hoor..![]()

Speedy Gonzales zei:Amaai, 'k versta perfect hoe ge u voeltOver twee maanden ook een zakje verloren (gelukkig had ik er twee gekocht, fieuw). Ik had het naast me op bed gelegd en toen ik het ff later opnieuw wou opbergen, was het weg. Waarschijnlijk achter of tussen m'n bed gevallen, dacht ik. Ik heb gans m'n bed + kamer ondersteboven gekeerd en nooit meer teruggevonden (via de stofzuiger van la mama waarschijnlijk al lang op de vuilnisbelt beland, maar soit...
) Een zaak voor Mulder en Scully eigenlijk hé, de mysterieuze verdwijning van 'de gram'
Ach ja, bekijk het aan de positieve kant: het ging gelukkig niet om een zakje coke
![]()
grtz


hans zei:Maak je niet zon zorgen om je pep.
Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.
Boner zei:Heb ik ook weer gisteren gehad, zat onder de speed en me pakkie peuken lagen op tafel, en opeens ging ik weg naar dwc, en ik kwam terug en dan opeens iemand oe kheb peuke gevonden!
En ik ow man geef ze eens trug ze zijn van mij... en dan weer wat te agressief gekomen![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."