#1
Komt omdat je er altijd zo chaotisch en verstrooid door wordt :P..

Marla Singer zei:Hahaha heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad en dat is Kuuuuuuut!!! Ook dat hopeloos door blijven zoeken is zo frustrerend, op een gegeven moment moet je je er gewoon toch echt bij neerleggen dat je het met je stomme kop kwijt hebt gemaakt...
ik chill!

DreamWeaver zei:Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.

dan hebt ge wel pech(of geluk) moest het 2c-b of 2c-i oid zijnlysergine25 zei:je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?
zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.
![]()

DreamWeaver zei:Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.

lysergine25 zei:nooit opgeven als het om coke gaat .......
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."