Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang wakker afgelopen weekend?

hoe lang wakker afgelopen weekend?

111 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben vrijdag ochtend rond 11 op gestaan.
Zaterdag ochtend en zondagochtend in bedgelegen maar niet geslapen.. ben dus nu zo berekend 60 uur wakker... nu gaat ik heerlijk slapen :) en tot aan oud en nieuw geen drugs meer :)..

hoe lang zijn de mede peppi's dit afgelopen weekend wakker geweest?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
awh ik moest werken vrijdag dus ik was al om 7 uur op :P ik win :beer:
verlies eerder zo brak als de tyfus xD

en tot aan donderdag avond geen drugs meer :wave:
T
TweakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrijdag om 8u uit men bed. Nog niet geslapen sinds, maar zodra ben ik toch pitten. beetje teveel :smoke:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag 7:00 - tot - Nu , maar dat wordt dus tot deze middag.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds vrijdagmorgen al wakker, ik ben echt een wrak :grin: Zodalijk maar proberen te slapen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
HTID zei:
Sinds vrijdagmorgen al wakker, ik ben echt een wrak :grin: Zodalijk maar proberen te slapen.
Klik om te vergroten...
Viel toch best mee :hearteyes:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad
V
VanessaW22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sinds woensdagnamiddag wakker, maar wel zaterdagochtend 1u45min geslapen.
Totaal op nu dus :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nice
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kimmerd zei:
Nice
Klik om te vergroten...
Daart is niks naizz aan. Ik vind het ronduit belachelijk.
V
VanessaW22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was dit weekend van zaterdagmorgen 8:00 tot zondagmorgen 10:00, dus 26 uurtjes, alhoewel ik vrijdag ook om 7 uur p gestaan ben, en rond 4 uur ben gaan slapen. dus eigelijk 50-4 uur ^^
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
VanessaW22 zei:
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL
Klik om te vergroten...

Bekend verhaal hoor! Ik doe het sinds een maand of vier gelukkig een stuk rustiger aan, maar in de twee jaren daarvoor kwam het bij mij ook regelmatig voor dat ik drie/vier dagen wakker was.....
Pas wel een beetje goed op jezelf meis! Hier spreekt een ervaringsdeskundige. Door al dat tekort aan slaap bouw je geen weerstand meer op en een ernstige depressie of rare problemen met je gezondheid liggen op die manier ook heel SIMPEL binnen "handbereik". Ik heb het meegemaakt en het was voor mij de aanleiding om drastisch te gaan minderen!
V
VanessaW22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wel ik denk dat ik een beetje die kant aan het opgaan ben.
Ik gedraag me soms vreemd zeggen anderen.
Lijkbleek uitzien en vooral het vervelenste: ijskoude handen!!!
kheb ook al een tijdje last van mijn re-been, (voelt aan als) pijnlijke zenuwen

Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
VanessaW22 zei:
Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.
Klik om te vergroten...

Uhm ja, dat denk ik ook ja. Maar ja, hoe ga je d'r mee om? Heb je er lak aan en ga je door met het slopen van je lichaam? Of is het een aanleiding om eens kritisch naar jezelf te gaan kijken en besluit je om jezelf weer beter te maken? Ik koos toch echt voor die laatste optie....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben nu wakker vanaf vrijdagochtend 06.15, uurtje of 30 dus. niet zo lang nog.
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#17
ben sinds vrijdagochtend wakker
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker
Klik om te vergroten...

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?

m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik weet het niet niet bijgehouden heb wel een beetje kunnen slapen dus geen vermelding voor mij deze week.. :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben nu ongeveer 22 uur wakker, netjes toch? Ga ook over niet al te lange tijd lekker naar mijn bedje toe!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."