Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang wakker afgelopen weekend?

hoe lang wakker afgelopen weekend?

111 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
VanessaW22 zei:
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL
Klik om te vergroten...

Bekend verhaal hoor! Ik doe het sinds een maand of vier gelukkig een stuk rustiger aan, maar in de twee jaren daarvoor kwam het bij mij ook regelmatig voor dat ik drie/vier dagen wakker was.....
Pas wel een beetje goed op jezelf meis! Hier spreekt een ervaringsdeskundige. Door al dat tekort aan slaap bouw je geen weerstand meer op en een ernstige depressie of rare problemen met je gezondheid liggen op die manier ook heel SIMPEL binnen "handbereik". Ik heb het meegemaakt en het was voor mij de aanleiding om drastisch te gaan minderen!
V
VanessaW22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wel ik denk dat ik een beetje die kant aan het opgaan ben.
Ik gedraag me soms vreemd zeggen anderen.
Lijkbleek uitzien en vooral het vervelenste: ijskoude handen!!!
kheb ook al een tijdje last van mijn re-been, (voelt aan als) pijnlijke zenuwen

Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
VanessaW22 zei:
Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.
Klik om te vergroten...

Uhm ja, dat denk ik ook ja. Maar ja, hoe ga je d'r mee om? Heb je er lak aan en ga je door met het slopen van je lichaam? Of is het een aanleiding om eens kritisch naar jezelf te gaan kijken en besluit je om jezelf weer beter te maken? Ik koos toch echt voor die laatste optie....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben nu wakker vanaf vrijdagochtend 06.15, uurtje of 30 dus. niet zo lang nog.
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben sinds vrijdagochtend wakker
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker
Klik om te vergroten...

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?

m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik weet het niet niet bijgehouden heb wel een beetje kunnen slapen dus geen vermelding voor mij deze week.. :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker
Klik om te vergroten...

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
Klik om te vergroten...

ach zolang is het toch niet?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
-spaceman- zei:
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker
Klik om te vergroten...

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
Klik om te vergroten...

ach zolang is het toch niet?
Klik om te vergroten...

tjah, het zal wel persoonlijk zijn... ik stort letterlijk in...
maar goed kan het niet zijn toch? hoe dan ook... als we maar genieten

daar is het leven voor!

m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
SperSIZEboon zei:
-spaceman- zei:
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker
Klik om te vergroten...

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
Klik om te vergroten...

ach zolang is het toch niet?
Klik om te vergroten...

tjah, het zal wel persoonlijk zijn... ik stort letterlijk in...
maar goed kan het niet zijn toch? hoe dan ook... als we maar genieten

daar is het leven voor!



Klik om te vergroten...

daarom! we zijn jong.. btj uit je dak gaan mag best :).. vorige week ook vn vrijdag ochtend tot zondag aaf wakker.. 2 gram dr door heen gejast.. 60 uur wakker.. wel goed gegeten en gedronken.. wel moe maar verder niet kut.. goed is anders maarya.. wel meerdere dingen zijn slecht voor je..

:wave:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zaterdag 10 uur tot nu
Dus ongeveer 30 uur
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#13
sannetjuh zei:
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
Klik om te vergroten...

nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al is het niet op speed en telt het dus eigenlijk ook niet, maar ik ben al zo'n 33 uur wakker... waarom? Ja uhhh... je staat zaterdag op met de verwachting een normale dag te hebben. S'avonds had ik dienst gedraait bij Kribuh Shit, waarna we een tegezellige naborrel hadden, waardoor we besloten nog maar naar de shop te gaan, nadat we een pitstop in mijn oma's kelder hadden gemaakt, omdat die nog niet open was. Waar we 1 uur later en 2 blunts verder maar besloten weg te gaan omdat we te stoned waren. Hierna ik mij op de terug weg realiseerde dat ik nog bij mijn oma moest schoonmaken. Hierdoor was het echter onmogelijk om eerst te gaan slapen, want dan was ik nu waarschijnlijk pas wakker geworden. Wat mij dus maar een keus gaf en ik dus maar gewoon eerst ben gaan schoonmaken, waar mijn oma zei dat ik ook best mee mocht eten en dat ze daar eigenlijk al vanuit gegaan was. Het eten was heerlijk en het schoonmaken kon leuker, maar ondanks dit alles was het toch nog gezellig.

[/sleep-mode on]

Neuh ik snap hem zelf ook niet zo goed, maar ik kom er gewoon niet uit! xD
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
maverick zei:
sannetjuh zei:
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
Klik om te vergroten...

nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..
Klik om te vergroten...

ja da snap ik wel :) maar bedoel dat sommige zeggen ach ben PAS 45 uur wakker bij wijze van..of zolang is het toch niet 50uur..zulke uitsprake bedoel ik!
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#16
ha oei, ben sinds donderdagochtend wakker, ma kbegin zo toch wel iets te vopelen :tongueout:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
goaflasher zei:
ha oei, ben sinds donderdagochtend wakker, ma kbegin zo toch wel iets te vopelen :tongueout:
Klik om te vergroten...
hahaha jij wint dit weekend :grin:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#18
sannetjuh zei:
maverick zei:
sannetjuh zei:
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
Klik om te vergroten...

nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..
Klik om te vergroten...

ja da snap ik wel :) maar bedoel dat sommige zeggen ach ben PAS 45 uur wakker bij wijze van..of zolang is het toch niet 50uur..zulke uitsprake bedoel ik!
Klik om te vergroten...

oke dan!:) en sperzieboon geen wedstrijdje ervan maken hea.. :wink: wil niet dat dit topic, wat door mij is gestart, de oorzaak is dat er binnenkort een explosie is van allemaal neurotische ronddwalende 'kijk mij ik ben 1 week lang wakker' pepkleppende hallucinerende paranoïa zombie's...

:wave: alvast bedankt
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Whehe twas eerder vorig weekend da nogal lang is uitgelopen :sunglasses:
Voor ik het goe en wel besefte wast alweer zondag, 1weekl later :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ook sinds vrijdagochtend,maar het begint nu toch wel behoorlijk onscherp te worden enzo dat ik zo maar eens mn bedje in ga..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."