Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang wakker afgelopen weekend?

hoe lang wakker afgelopen weekend?

111 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
60 uur geloof ik..
en paar weken daarvoor 40 wakker, 10 slaap, 40 wakker..

Niet zo gezond..
r
ricardoLid
01-01-2024, 00:00
#2
sinds vrijdag
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
ook sinds vrijdagochtend,maar het begint nu toch wel behoorlijk onscherp te worden enzo dat ik zo maar eens mn bedje in ga..
Klik om te vergroten...

jeps laatst ongeveer zelfde aantal uren wakke rgebleven als jy afgelopen weekend hebt gedaan.. dan gaat echt alles wazig worden :P..

afgelopen weekend vn vrijdag ochtends 6:30 tot 5:30 zondag ochtends dus 47 uurtjes ongeveer.. 5 uurtjes slaap en daarna voelde ik me kiplekker alleen moe, mara dat is helemaal nix vergeleken met de afkicke die ik in begin vn speed gebruik altijd te verduren had..:)
nu maar weer naar bed :)..

latertjes lieve druggers :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
2x 40 uur ofzo met tussendoor 4 uurtjes slapen

maar wel gewoon goed gegeten de hele tijd
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een keertje de Vrijdagavond overgeslagen, die Zaterdag erop een festival de hele dag. Die Zaterdag op Zondag weer doorgehaald, Zondag op Maandag ook weer doorgehaald. En Maandag op Dinsdag een paar uurtjes geslapen. Iets van 86 uur wakker zo ongeveer. :rolleyes:

Ik ben nog nooit zo kapot geweest... bij elke stap die ik zette, of opstond. Viel ik bijna flauw van de duizeligheid en zwart voor je ogen e.d. Dacht dat ik elk moment knock-out kon gaan. Afgezien van het feit natuurlijk dat je veel geluiden en stemmen hoort die er niet zijn, en af en toe een schaduw voorbij ziet vliegen.

Nee liever niet meer.. Je denkt dat zo iets wel een keer leuk is om een keer te proberen, het tegendeel is waar. En volgens mij is dat extreem slecht voor je lichaam.

* Zaterdag weer trouwens op Thunderdome! En dan nog de Zondag ook even verder gaan. Hopelijk slaap ik die nacht erop :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
22 uur :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Safire zei:
22 uur :)
Klik om te vergroten...

Clean hoop ik??
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Safire zei:
22 uur :)
Klik om te vergroten...

Clean hoop ik??
Klik om te vergroten...

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
60 uur precies.. Nergens voor nodig weer :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:
22 uur :)
Klik om te vergroten...

Clean hoop ik??
Klik om te vergroten...

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
Klik om te vergroten...

Proficiat!! :wave: :wave: Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:
22 uur :)
Klik om te vergroten...

Clean hoop ik??
Klik om te vergroten...

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
Klik om te vergroten...

Proficiat!! :wave: :wave: Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....
Klik om te vergroten...

Het viel me mee! Ik kreeg 1 minuut na binnenkomst al pep aangeboden, maar heb toen netjes geweigerd en heb me daarna ook perfect vermaakt! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:
22 uur :)
Klik om te vergroten...

Clean hoop ik??
Klik om te vergroten...

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
Klik om te vergroten...

Proficiat!! :wave: :wave: Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....
Klik om te vergroten...

Het viel me mee! Ik kreeg 1 minuut na binnenkomst al pep aangeboden, maar heb toen netjes geweigerd en heb me daarna ook perfect vermaakt! :grin:
Klik om te vergroten...

Netjes, zo moet het ook gewoon kunnen, jij bent het levende bewijs!! :wink:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
van zondag om half 2 smiddags tot ....(nu ondertussen al dinsdag hal 6)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
zaterdagochtend half 6 tot vannacht half 3 :openmouth:

was weer veelste gezellig en daardoor vergat ik te slapen
k
kekburLid
01-01-2024, 00:00
#15
sinds oud en nieuw nog niet geslapen, lukt gewoon niet
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
gwn weer iets rond de 40 uur. niks aan uiteindelijk mja :grin:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben vrijdag ochtend rond 11 op gestaan.
Zaterdag ochtend en zondagochtend in bedgelegen maar niet geslapen.. ben dus nu zo berekend 60 uur wakker... nu gaat ik heerlijk slapen :) en tot aan oud en nieuw geen drugs meer :)..

hoe lang zijn de mede peppi's dit afgelopen weekend wakker geweest?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
awh ik moest werken vrijdag dus ik was al om 7 uur op :P ik win :beer:
verlies eerder zo brak als de tyfus xD

en tot aan donderdag avond geen drugs meer :wave:
T
TweakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vrijdag om 8u uit men bed. Nog niet geslapen sinds, maar zodra ben ik toch pitten. beetje teveel :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zondagochtend 7 and still counting.. De planning staat om 21u richting bedje toe, weer veelsteveel wakkerdier.nl natuurlijk maarjah shit happens. Was tof weekend :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."