Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sinds woensdagnamiddag wakker, maar wel zaterdagochtend 1u45min geslapen. Totaal op nu dus"
"er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen. Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen. Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak SIMPEL"
"wel ik denk dat ik een beetje die kant aan het opgaan ben. Ik gedraag me soms vreemd zeggen anderen. Lijkbleek uitzien en vooral het vervelenste: ijskoude handen!!! kheb ook al een tijdje last van mijn re-been, (voelt aan als) pijnlijke zenuwen Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik."