Kep verder nog niets te melden, en probeer het forum uit
gr
#7
als ik nu ga slapen word ik alleen maar verrot. beter gewoon in je ritme blijven
#8
kga met speed op juist meer op zoek naar ongewone ritmes, maar das weer een ander verhaal maar je hebt gelijk. soms is het beter doorgaan.
#9
Vorige week om deze tijd was ik gewoon nog steeeeeeeds wakker met een heleboel pep in mijn lichaampje...
Vannacht geslapen van 22:30u t/m vanochtend 11:30u (13 uurtjes dus). Heeeeerlijk, zo gaat dat dus al bijna de hele week zo. Verschil moet er ook nog wezen toch ?
#10
60 uur geloof ik..
en paar weken daarvoor 40 wakker, 10 slaap, 40 wakker..
Niet zo gezond..
#11
sinds vrijdag
#12
Ik was dit weekend meer wakker dan slapend, dat weet ik iig wel!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.