Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang wakker afgelopen weekend?

hoe lang wakker afgelopen weekend?

111 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
van zondag om half 2 smiddags tot ....(nu ondertussen al dinsdag hal 6)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
zaterdagochtend half 6 tot vannacht half 3 :openmouth:

was weer veelste gezellig en daardoor vergat ik te slapen
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zondagochtend 7 and still counting.. De planning staat om 21u richting bedje toe, weer veelsteveel wakkerdier.nl natuurlijk maarjah shit happens. Was tof weekend :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaterdag tot woensdag ochtend :flushed:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
k kwam zaterdagochtend mn bed uit... en viel ergens maandagrond 02:00 in slaap geloof ik

maar t was n lovely weekendje weer :hearteyes:
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds oudjaarsdag/maandag

nog niet geslapen in 2008 :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
HC_DAPNHE_HC zei:
Sinds oudjaarsdag/maandag

nog niet geslapen in 2008 :P
Klik om te vergroten...

lol XD pep klepp!
s
smakbolLid
01-01-2024, 00:00
#8
vrijdagochtend om kwart voor 6 opgestaan, naar de les geweest tot half 5.
om tien uur naar een feest vertrokken kwartje speed genomen, om 6 uur naar huis gegaan.
beetje gechilld en trainspotting gekeken, wat gegamed.
om half 7 vertrokken naar antwerpen, daar van half 8 to half 8 getapt op een event van 1000 man (clean, alleen red bull). Tegen 9 uur thuisgekomen, geholpen met de voorbereiding van mijn moeders verjaardagsfeestje... meegevierd tot 10, the bourne ultimatum gekeken en uiteindelijk tegen 1 uur gaan slapen... en deze morgen weer om 6 uur eruit :sunglasses:

een dikke 65 uur met een nacht keihard werken ertussen dus :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet dat ik weet, al zegt dat ook niet alles :mrgreen:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Tik hem aan ouwe! :beer:
Klik om te vergroten...

(Y)

ik heb ff zitten rekenen......

dinsdag ochtend 7 uur..6 keer 24 uur = 204 uur...

-4 = precies 200

PFFFFFFFFFFFFFFF
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
zeg dat wel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spylacopa zei:
Nick de Neger zei:
Tik hem aan ouwe! :beer:
Klik om te vergroten...

(Y)

ik heb ff zitten rekenen......

dinsdag ochtend 7 uur..6 keer 24 uur = 204 uur...

-4 = precies 200

PFFFFFFFFFFFFFFF
Klik om te vergroten...
Rekenwonder. 6 x 24 = 204?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zaterdag 07:30 tot dinsdag tussen 5 en 8 uur (weet niet zeker hoelaat ik precies in slaap viel, had veel last van "wakker dromen" enzo)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Spylacopa zei:
Nick de Neger zei:
Tik hem aan ouwe! :beer:
Klik om te vergroten...

(Y)

ik heb ff zitten rekenen......

dinsdag ochtend 7 uur..6 keer 24 uur = 204 uur...

-4 = precies 200

PFFFFFFFFFFFFFFF
Klik om te vergroten...
Rekenwonder. 6 x 24 = 204?
Klik om te vergroten...
In iedergeval dus lang genoeg om goed de weg kwijt te raken! :beer:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind niks meer aan dat wakkergeblijf. Lang geleden dat ik nog een nacht heb doorgedaan zonder te slapen. Soms is het wel maar 3-4u slaap, maar dan heb ik toch meer een zicht op wat "gisteren" was en wat "vandaag" is. Voelt veel beter.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 Nachtje doorhalen is heerlijk altijd, 2 ook nog wel.. daarna ben je vertieft.

Een keer 84 uur lang wakker geweest, echt dat doe ik NOOIT meer.
Bij elke stap die ik zette viel ik bijna flauw van de duizeligheid en zwart voor me ogen, overal schaduwen die ineens voorbij schieten, continu stemmen en mensen die je naam roepen; en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Het heeft wel wat dat vaagzijn.. maar dit was extreem. En er is niks leuks aan.

Aankomende Zaterdag lekker aan de 4-Fluor-Amfetamine op een feestje trouwens, ben benieuwd! Misschien is MDMA/Pep wel een hele goede combo, we zien het wel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was dit weekend meer wakker dan slapend, dat weet ik iig wel! :wink:
V
VanessaW22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was dit weekend van zaterdagmorgen 8:00 tot zondagmorgen 10:00, dus 26 uurtjes, alhoewel ik vrijdag ook om 7 uur p gestaan ben, en rond 4 uur ben gaan slapen. dus eigelijk 50-4 uur ^^
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
VanessaW22 zei:
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL
Klik om te vergroten...

Bekend verhaal hoor! Ik doe het sinds een maand of vier gelukkig een stuk rustiger aan, maar in de twee jaren daarvoor kwam het bij mij ook regelmatig voor dat ik drie/vier dagen wakker was.....
Pas wel een beetje goed op jezelf meis! Hier spreekt een ervaringsdeskundige. Door al dat tekort aan slaap bouw je geen weerstand meer op en een ernstige depressie of rare problemen met je gezondheid liggen op die manier ook heel SIMPEL binnen "handbereik". Ik heb het meegemaakt en het was voor mij de aanleiding om drastisch te gaan minderen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."