#1
ik ben nu wakker vanaf vrijdagochtend 06.15, uurtje of 30 dus. niet zo lang nog.
HC_DAPNHE_HC zei:ben sinds vrijdagochtend wakker

-spaceman- zei:HC_DAPNHE_HC zei:ben sinds vrijdagochtend wakker
fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
SperSIZEboon zei:-spaceman- zei:HC_DAPNHE_HC zei:ben sinds vrijdagochtend wakker
fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
ach zolang is het toch niet?
-spaceman- zei:SperSIZEboon zei:-spaceman- zei:HC_DAPNHE_HC zei:ben sinds vrijdagochtend wakker
fucking hell, wat doe je je zelf aan!?
ach zolang is het toch niet?
tjah, het zal wel persoonlijk zijn... ik stort letterlijk in...
maar goed kan het niet zijn toch? hoe dan ook... als we maar genieten
daar is het leven voor!
![]()

sannetjuh zei:hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
maverick zei:sannetjuh zei:hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..
hahaha jij wint dit weekendgoaflasher zei:ha oei, ben sinds donderdagochtend wakker, ma kbegin zo toch wel iets te vopelen![]()
sannetjuh zei:maverick zei:sannetjuh zei:hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..
nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..
ja da snap ik welmaar bedoel dat sommige zeggen ach ben PAS 45 uur wakker bij wijze van..of zolang is het toch niet 50uur..zulke uitsprake bedoel ik!
alvast bedankt"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."