Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsten einde raad

ten einde raad

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De meeste reacties in dit topic zijn positief. Laat je niet verleiden tot het schenken van aandacht aan alleen de negatieve. Veeg het van je schouders.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Berbe, waar een wil is is een weg. Hoe moeilijk die ook vaak te bewandelen is, en soms lukt het ook niet alleen. Probeer het eens via prof hulp, misschien kan dat jou de duw in de goede richting geven.
yep die stap is groot, maar voor jou wellicht nodig. Goodluck
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
voel me nu trug gewoon
snap niet hoe het komt dat dat gistere allemaal naar bove kwam
kan alcohol zulke emoties opwekke
ik had namelijk niet veel gedronke eig was gewoon zat maar niet van de kaart
bedankt voor de reacties trouwes
behalve deze dan

lysergine25 zei:
berbe zei:
eerst en vooral meld ik dat je nu een text zonder leestekens gaat krijge
en mss een beetje ongeordend
Klik om te vergroten...

bierbis eige afscheidbriev zonde enige leestekens

berbe zei:
zal eve heel mijn verhaal doen
Klik om te vergroten...
mot da nu echt ?

okee tips:
zuup jezelf zo sne meugelijk kapudt kijk niet achterum
reet je eige ziel van de duvel drugsstein
uwe leve is inderdat gee fuk meer waart
een forumterhoerist op zoe naa medelijde
Allah Hakbar wort moslim en bekee je tot het ultieme geloov
'zij' zullen je van je pijn verlossen
'zij' hakkuh je kup erav
zelvmort kost de gemeenschap tevee doekoe
je bent een tiepende diesliekt
de alle beste typ is en blijvt
ga lekku teruch naar skool leur tieppe
stop me da drank en da druks ?
laa da arme meidke lekker met rust !
laat haar hier lezuh wie je echt benne je besmet haar met uwe eige deprissies [/b]
uwe kund he beste deze link goe deur lese
http://www.wozz.nl/wozz_boek-bestellen.html
mega tips staan in hoofdstuk 4 met de namen en doseringen van dodelijke medicijnen en van de juiste slaapmiddelen.
samunfatwing
http://www.wozz.nl/wozz_boek-samenvatting.html
berbe zei:
bedankt alvast aan de mense die de moeite doen het te leze
Klik om te vergroten...
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......
Klik om te vergroten...

hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
lijkt je dat niets
denk je echt dat ik sta te springe om die flauwekul van jouw te leze
doe wat nuttig
ga jij maar eens terug naar school
en laat mense die een serieus topic opene met rust wil je?

ga trouwes raad van de mense die normaal gereageerd hebbe opvolge
en dinge die er gezegd werde in dit topic
hebbe me doen nadenke
zoals
als je denkt dat je niet zonder kan
kan je ook niet zonder
ik heb tot mijn 17de geen drugs gebruikt
en tot mijn 13 geen alcohol
dus waarom zou ik dat nu niet meer kunne
echt bedankt mensen
heb er veel aan gehad
maar kan nog steeds niet verklare wat
die enorme overload aan emoties teweeg heeft gebracht:confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent nog ruim jong genoeg om alles om te keren, en het lijkt er op dat je dat ook echt wil. Tuurlijk zal het moeilijk zijn, maar mogelijk ook! Zoals Safire al zei, wat je zelf denkt, dat ben je, gooi eerst je gedachtes om en dan je wereld. Het klinkt inderdaad alsof je geen makkelijke tijd gehad hebt, maar leer van die negatieve dingen en maak niet dezelfde fouten.
Je zit nu ook een punt in je leven dat je zelf de touwtjes in handen kan nemen, en je je eigen pad kan bepalen. Succes ermee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
Klik om te vergroten...

nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.

:mrgreen:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
berbe zei:
hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
Klik om te vergroten...

nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...


Van iemand die gek is op LSD en in zijn avatar een LSD hartje heeft, had ik toch wel wat meer liefde verwacht. Op sommige dingen hoef je niet te reageren.. :flushed:
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi verhaal lake thumbs up!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!

ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
berbe zei:
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!

ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens.
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Feiten onder ogen zien en niet alles minimaliseren/verhemelijken... Je komt hier zelf lopen verkondigen dat je echt niet zonder drugs kan en dat je er zowiezo kapot aan gaat... Wat wil je dan dat wij zeggen? Dat het niet zo is? Dat zal jij wel beter weten als wij, je leeft je eigen leven nog altijd zelf en je maakt je eigen keuzes.

Get a grip en fuck die drugs eve, doe je duidelijk geen goed als ik het zo lees !
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow. Lysergine25, ik zou inderdaad van iemand die LSD gebruikt toch echt VEEEEL meer verwachten. Het enige dat ik jou ook constant zie doen is mensen die al gigantische problemen hebben helemaal de grond in drukken. Dit is zeker niet de eerste keer dat je dit doet. Als mede-psychonaut snap ik dan ook helemaal NIETS van jou wangedrag op deze fora.

On-topic: Ik heb ook jarenlang me heel erg klote gevoeld en ik had allemaal problemen enz enz. Hoe ben ik hier vanaf gekomen? Paddo's. Niet de beste keuze kwa tripmiddelen maar het heeft me ZEKER geholpen. Ik voel me al maanden gewoon goed tot zeer goed, en dat allemaal omdat ik met behulp van entheogene middelen mijn leven heb kunnen zien in een nieuw daglicht, problemen ook. Het is net zoals schaken eigenlijk; als je zelf speelt dan denk je veeeeeel moeilijker na dan wanneer je gewoon even meekijkt. Je word verblind door druk, spanning, emoties enz. Probeer anders een keer een lage dossis paddo's of LSD (zelf nog geen ervaring mee) en kijk maar eens wat je uit zo'n trip kan halen.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
You fail @ life.
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#13
sterk verhaal.. zwak karakter

succes
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
berbe zei:
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!

ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Niet eens zin hier op in te gaan. Ben jij wel goed in je hoofd?

Ontopic:
Goed dat je ziet dat het niet langer zo door kan gaan. Volgens mij heb je inderdaad een negatief zelfbeeld voor zover ik uit je verhaal kan aflezen. Nergens voor nodig, ieder mens is een mens en op zijn eigen manier knap, slim en wijs. Heel veel succes!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
berbe zei:
hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
Klik om te vergroten...

nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

behoorlijk klein kind ben je maakt ni uit wa je identiteitskaart zegt
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een kind kan de was doen. En ze gebruiken ook leestekens.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
kansloos... helaas

:smoke:

eerst je zaakjes op orde, dan pas kan je serieus iets aan je drugs en schrijfproblemen doen.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#18
als je weer een buisje in je neus voelt kijk es wie hem erinstopt..daar moet je het probleem zoeken..je hebt jezelf helemaal tot slachtoffer gemaakt terwijl je juist dader bent..
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Probeer eerst de gedachten dat je niet zonder drugs of alcohol kan leven uit je hoofd te halen, want dat is onzin.

Jij :
in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege
dat het niets zal worde met mij
dat ik in de goot zal eindige
dat ik drugs en alcohol probleme heb


Je weet dat je het kan, je bent een mens net als ik en je buurman. Waarom kunnen wij het dan wel ? Een andere achtergrond, een ander verleden andere gedachten. Maar toch je bent een mens met hersenen en een lichaam. Je kan het wel en dat weet je.
Je hebt dus vaak te horen gekregen dat je het leven niet aankan. Laat eens zien wie je bent, misschien hoor je hem nauwlijks.. maar ergens in je hoofd hoor je een stemmetje, die je verteld dat je het wel kan. Probeer eerst je leven op orde te krijgen, kijk dan verder naar je verslavingen.

Sterkte
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#20
een héél goed begin zou een goede vriend zijn die tijd gnoeg heeft om u
gecreëerde miserie aan te horen..
------------------------
of vertrek gewoon !

ga naar afrika, amerika, maakt ni, zoek de horizonten op :)

na een weekje of 2 goed afzien/inzien wat het égte leven in houdt
leer je er wel iets van

.. geloof me :)

goede manier om jezelf te leren kennen?

// hoe kom je aan eten? pak zo weinig geld mee dat je je geld niet KAN verbrassen aan shit, tenzij je al zo diep gezonken bent..

Ik lijk mischien impulsief/naief
maar als je even van alle shit weg bent, ga je égt nadenken.

// dit gaat wel een ongelooflijke schock worden
maar het is het wel waard

groeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."