#1
De meeste reacties in dit topic zijn positief. Laat je niet verleiden tot het schenken van aandacht aan alleen de negatieve. Veeg het van je schouders.
lysergine25 zei:berbe zei:eerst en vooral meld ik dat je nu een text zonder leestekens gaat krijge
en mss een beetje ongeordend
bierbis eige afscheidbriev zonde enige leestekens
mot da nu echt ?berbe zei:zal eve heel mijn verhaal doen
okee tips:
zuup jezelf zo sne meugelijk kapudt kijk niet achterum
reet je eige ziel van de duvel drugsstein
uwe leve is inderdat gee fuk meer waart
een forumterhoerist op zoe naa medelijde
Allah Hakbar wort moslim en bekee je tot het ultieme geloov
'zij' zullen je van je pijn verlossen
'zij' hakkuh je kup erav
zelvmort kost de gemeenschap tevee doekoe
je bent een tiepende diesliekt
de alle beste typ is en blijvt
ga lekku teruch naar skool leur tieppe
stop me da drank en da druks ?
laa da arme meidke lekker met rust !
laat haar hier lezuh wie je echt benne je besmet haar met uwe eige deprissies [/b]
uwe kund he beste deze link goe deur lese
http://www.wozz.nl/wozz_boek-bestellen.html
mega tips staan in hoofdstuk 4 met de namen en doseringen van dodelijke medicijnen en van de juiste slaapmiddelen.
samunfatwing
http://www.wozz.nl/wozz_boek-samenvatting.html
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......berbe zei:bedankt alvast aan de mense die de moeite doen het te leze
berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l

lysergine25 zei:berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.
![]()
berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
lysergine25 zei:berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!
ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
lysergine25 zei:berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!
ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
lysergine25 zei:berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."