#1
Flugeltje zei:Of neem ik gewoon te weinig![]()
Dat denk ik ja.
ff offtopic aan flugeltje: ben jij dat zelf op je ava?
Flugeltje zei:Of neem ik gewoon te weinig![]()
We gingen iemand in de bak opzoeken maar wij stonden niet op de bezoekerslijst dus moesten buiten wachten. In de auto dan wel maargoed. Was trouwens bijna 2,5 uur geworden maar zou oorspronkelijk 1,5 zijn.Mary zei:Misschien niet helemaal ter zake, maar Wartaal.. waar in godsnaam moest jij 1,5 uurwachten op een parkeerplaats?
![]()
En voor de rest.. tja t blijft persoonlijk. Jij vindt t een kutdrug, maar tis wel mÃjn kutdrug![]()
![]()
Me eige zo vaag gesnoven dat ik niks meer van de speed merkte tot de ket weer op was. :PNick de Neger zei:Speed en keta samen is echt vet! Probeer dat is!![]()
Flugeltje zei:Ik ben een man, en het komt niet van een pornosite

vdk zei:fuck speed wel, fuck speed niet. 2 nachten wakker. ik liep net op me werk, ineens zag ik helemaal niks. ik dacht ik loop zover naar voren daar staat een tafel. de tafel gevonden en toen weer bijgekomen..heb ook 2 dagen weinig gegeten.
jcutter123 zei:Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde..[SF] Safiertje zei:Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil.
MarSNEL zei:jcutter123 zei:Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde..[SF] Safiertje zei:Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil.
Als je een lieve vriendin hebt krijgt ze em echt wel op oorlogssterkte hoor, en DAN is het echt te gek!!
peppie zei:Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen![]()

peppie zei:Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen![]()
) zie wat de fuck ik heb gedaan en wat ik eventueel gedaan zou kunnen hebben! Dat is echt gewoon ziek, met speed leef je van obsessie naar obsessie en zodra je, je ergens aan vast pint in je gedachten blijf je daarop doordraven en: of je haalt je doel, of niet, maar wat het uiteindelijk ook word, je verliest er op de een of andere manier nog meer mee dan dat je er mee wint, maar dit heb je zelf niet door, omdat je gewoon te erg gefocusseerd bent op (die obsessie / dat doel) om je daarmee bezig te houden… Zodra je echter niks mee hebt op je aan te obsederen, sla je door in die complete geschiftheid volgens mij, zoiets tenminste… dat klinkt logisch? Dat is voor mij gewoon precies die totale paranoia, geen doel meer kunnen vinden en jezelf gewoon echt kompleet tot op de grond kapot, omlaag halen / denken en, omdat je daar met niemand meer over praat kom je daar ook niet uit en ga je er aan onderdoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."