#1
nutsss zei:minn zei:En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!
Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen.
PharmaPhreeK zei:leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Ik ga altijd kamers opruimen op pep
lot zei:caatje zei:minn zei:Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Weet je nog Minn?![]()
Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!
juist jaa..![]()
Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.
Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten.
Mooi verhaaltje he
