Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
nutsss zei:
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
Klik om te vergroten...

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen. :) Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.


PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Klik om te vergroten...

Ik ga altijd kamers opruimen op pep :grin: Mensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:


lot zei:
caatje zei:
minn zei:
Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Klik om te vergroten...

Weet je nog Minn? :grin:
Klik om te vergroten...


Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.



Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten. :)


Mooi verhaaltje he
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pepklep.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Pepklep.
Klik om te vergroten...
:openmouth:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Motivatie om m'n kamer op te ruimen heb ik er anders nog nooit van gekregen. :P
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een vraagen ik hoop dat hier lieve mense zijn die em willec beantwoorde ik zit constant aan me neus omdat ik in me hoofd heb dat het kapot is mijn neustussenschotje is best wel dik als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat ik iets in me neus heb en dat ias dan niet zo kent iemand dit ?? please antwoord en owja als je 1 of 2 gram in de week snuift nooit meer duurt het dan lang dat me neusbotje weg is ???
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik hier zo in huis rond kijk dan is dat voordeel bij mij allang verdwenen. Dat opruimen bedoel ik. Mijn neusbotje zit er nog. Dacht ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
*cocacola* zei:
als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat
Klik om te vergroten...

Dat is wel herkenbaar, en zeer irritant ook.

Verder; typ eens even netjes! :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
*cocacola* zei:
ik heb een vraagen ik hoop dat hier lieve mense zijn die em willec beantwoorde ik zit constant aan me neus omdat ik in me hoofd heb dat het kapot is mijn neustussenschotje is best wel dik als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat ik iets in me neus heb en dat ias dan niet zo kent iemand dit ?? please antwoord en owja als je 1 of 2 gram in de week snuift nooit meer duurt het dan lang dat me neusbotje weg is ???
Klik om te vergroten...

ben ik nu paranoia? Wie is dit?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zijn de Russen!
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
en weet je ook hoe het komt dat je zo,n lege maag hebt steeds sinds ik een half jaar gebruik heb ik dat soms eet ik iets vets zoals een gevulde koek en dan na een half uur knort mijn maag alweer maar heb geen honger absoluut niet betekent dit dat je maag naar de klote is ??xxx
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
*cocacola* zei:
en weet je ook hoe het komt dat je zo,n lege maag hebt steeds sinds ik een half jaar gebruik heb ik dat soms eet ik iets vets zoals een gevulde koek en dan na een half uur knort mijn maag alweer maar heb geen honger absoluut niet betekent dit dat je maag naar de klote is ??xxx
Klik om te vergroten...

qua schrijfstijl kan het 96% van df zijn. Maar dat is de misleiding natuurlijk. :grin:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nee heb het niet zo op pillen speed al I need niet zo chagerijnig man slecht geslape ??? :wink:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nee je word niet para daarom vraag ik het juist omdat niemand dit snapt mis dat hier mensen waren die dat wete weet ik veel !!!
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
srry typte een beetje snel vandaar die fouten
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Candy? :openmouth:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
is 1 a 2 gram per week veel ?? zal ik snel de gevolgen gaan merken ??
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
*cocacola* zei:
nee heb het niet zo op pillen speed al I need niet zo chagerijnig man slecht geslape ??? :wink:
Klik om te vergroten...

ja
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga gewoon serieus antwoord geven, kan mij t ook schelen.

1 a 2 gram per week is niet heel erg veel. Maar gezond is anders. Dan maakt het ook veel verschil nog hoe sterk het is.
Je neusschotje zal het nog wel een poos redden.
En die pep die doet vanalles op je slijmvliezen en daarom krijg je die andere dingen.

OK? Friends? :wave:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
sorry JOINTS bedoelde ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."