Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

65 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
Every single fucked up wasted day. Sinds een jaar nu alweer. Daarvoor 7 jawel 7 jaar clean. En nog voor de 7 magere jaren........ 5 jaar Every sinngle fucked up wasted day.
En nee dit is geen bluf, ik ben een arm schaap op speed. Ik heb het in die 7 droge jaren ook altijd geweten, ik kan niet NEE zeggen na 1 lijn.
Per dag zit ik nu aan 1 a 1,5 > tel maar 10 gr per week. Een tijdje geleden met mijn ex kwamen we na verkoop nog geld tekort om in ons eigen spul te voorzien. Kwamen met ons 2 niet toe met 100gr per maand. En nee was geen baggerspeed. Ik zorg altijd dat ik het beste heb wat er enigszins te vinden is. Tot Amsterdam toe ben ik het ooit gaan halen. 400km.
Diegene die me een beetje kennen weten dat ik zelden uit m'n nek lul.
Diegene die beweren tot 2,5 a 3 per dag te gebruiken, ik geloof je! Daar zat ik ook na 5 jaar dag in dag uit.
Het meest onbegrijpelijke is dan nog dat je er nauwelijks iets van merk > prestatiegericht dan.
Integendeel, je vergeet veel maakt meer fouten neemt overantwoorde risico's.
Maar zonder geraak je je bed niet meer uit. Mijn ochtendcaps van 0,7 ligt klaar van s'avonds.
Hap slik dan sigaret en dan ontbijt.
Vergis je niet in dat klotepoeder!!!! Ik ben verslavingsgevoelig en kan geen NEE meer zeggen.
Dus wat je ook doet begin niet met dagelijks gebruik, je word er alleen maar ongelukkig van.
p
psychopsychedelicLid
hmm,, wat ik dan niet helemaal begrijp is dat als je dan al zo ver bent geraakt en al 7 jaar clean bent geweest dan weet je tog als de beste dat het beter was in die jaren dat je clean was, en het is erg moeilijk maar alsje al 7 jaar clean bent geweest snap ik niet dat je nu niet nog een x kan afkicken,, natuurlijk afkicken is altijd moelijk en zwaar en een zware kut tijd,, maar als je na 7 jaar afkicken nog een x de vraag krijgt: moet je speed?? dan lijkt me dat een retorische vraag... :wave:
peace
q
quotethemadravenLid
Tja, er is veel meer voor nodig geweest vooraleer ik terug begon met import export, want daar ging het toen om. Maar import zonder label of tester doe ik niet aan. En alles naar de klote. Maar er is heus niet één of andere gek geweest die me dat zomaar aanbood. Daarvoor heb ik eerst een halfjaar moeten creperen vooralleer ik het op één na laatste deed waar ik nog uitweg in zag.
De andere keuze heb ik ook ernstig overwogen...maar kon gewoon de trekker niet overhalen.
Geloof me na 7 jaar weet je beter, maar iedereen heeft een draaglast en een draagkracht.
Simpelste stelling die er is wanneer je draaglast je draagkracht overschrijdt dan knapt er iets.
Ben toen doodgegaan, en nu zie ik er geen graten meer in om nog eens te proberen (hoewel ik er voor ga gaan vanaf morgen) vermits ik enkele jaren cel wachtende heb. T'is een verloren zaak heeft mijn advo al gezegd, dus.............../
_
_Kat_Lid
Af en toe. Ik houd niet van dat wakker zijn wanneer de euforie allang weg is, dus ik doe het heeeel af en toe.
K
KetaboyLid
ghehe te vaak.. om de paardagen iig .. al zeker 2 jaar xD
m
minamoLid
heel af en toe... vind speed niet zo heel tof..... MDMA power!:P:P
A
AddickLid
Dan weer niet een paar weken dan weer wat langer een tijdje.
Zeer schommelend,nu al ruim 3 maanden niks.
D
Dr. TommyLid
tja zit er weer te vaak aan en het begint weer een vlucht te worden
P
PetricovLid
Ik mis nooit :P
F
Funky MonkeyLid
Na een paar weken dagelijks alweer 3 dagen niet! Ik mis het :( :beer:

Het komt met vlagen, maar ach... nuchter zijn is ook weer eens iets anders :beer:
P
PetricovLid
Gewoon heeeeeeel veel koffie drinken
l
lucifer in the skyLid
ik doe het wekelijks. gwn elk weekend op een feestje.
h
honingolieLid
1/2 wekelijks (dex).. nooit door de week.
j
jcutterLid
1x in de 3 maanden was normaal, maar ik ben een week goed ziek ervan geweest en vind het effect niet zo super. Geef mij maar tripmiddelen!
K
KxtelLid
jcutter123 zei:
Geef mij maar tripmiddelen!
Klik om te vergroten...

Groot gelijk heb je!

Al heb ik zeer veel moeite om van dingen af te blijven als ze zo makkelijk voor handen zijn :(
S
SkippyLid
ik mis de optie nooit
W
Wasted_nymphLid
laatste tijd te vaak.
speed is meestal mijn toevlucht als ik blut ben
niet dat ik dit leuk vind , integendeel, heb al wat tegenslagen gehad met speed. Heb altijd zo hard last van paranoiagheid, of komt dat eerder door de ganj?
want kheb hier gelezen dat je van teveel smoren vlugger paranoia komt.
greetz
T
TijdloosLid
Doe maar maar een dubbele espresso als ik moe ben.
Speed is niets voor mij.
jcutter123 zei:
Geef mij maar tripmiddelen!
Klik om te vergroten...

Precies :mrgreen:
T
TaatLid
laatste tijd te vaak :flushed:
denk nu een maandje of 4 sowieso elk weekend en doordeweeks ook wel eens om op te staan
n
nutsssLid
Na maaaaaaaaaaaaaaandenlang dagelijks zit ik nu op een prettige frequentie van zo eens in de maand denk ik. En dan een grammetje of hooguit twee, dan kan ik me ook nauwelijks beheersen en geniet er vol van.

Erna heb ik dan ook geen moeite om te accepteren dat het 'op' is en zie het dan meer als een prettig 'uitje' dan dat ik het denk nodig te hebben om normaal te kunnen functioneren.

:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."