Hoi Vrouwtje_Amsterdam. Allereerst wil ik je complimenteren met het feit dat je eerst goed geïnformeerd wil worden over je drugs! Stel maar lekker veel vragen, dommer worden doe je er niet van.
Speed kan een hele fijne drug zijn, als je idd, zoals je van plan bent, op grote feesten een paar puntjes neemt. Je bent lekker wakker, praat makkelijker met Jan en Alleman, hebt energie te over en snapt wat er om je heen gebeurd. Met X is het vaak zo dat de avond voorbij is zonder dat je er zelf 'bij was'.
Speed en sex vind ik een fijne combinatie, omdat je van speed lekker 'open' wordt. (ikzelf kan met een nieuwe partner soms wel eens verlegen zijn en dan niet krijgen wat je hebben wil, met speed ben je niet verlegen en zeg je gewoon hoe en waar
![:wink:]()
) Je heb minder remmingen en kunt langer doorgaan. Het kan soms wel als mechanisch ervaren worden, maar dat is aan jezelf en je partner. Persoonlijk vind ik het een verslavende combinatie.
Als je niet verslavings gevoelig bent, kun je het zonder problemen een keer proberen. Ik gebruik het na jarenlang verslaafd te zijn geweest, alleen nog maar op feestjes. Als ik over heb geef ik het weg of spoel ik het door de WC(over actieve rioolratten haha)dat is mijn afweer systeem om doordeweeks niets te gebruiken.
En het advies van het testcentrum is helemaal juist. Pep snuiven is krediet nemen. Je betaald het altijd terug door veel te slapen. Zorg trouwens dat je vitamine C1000mg in huis hebt! Dit helpt je weer op krachten te komen na een nachtje feesten, en natuurlijk lekker en gezond eten!
X