Ik ga niemand vertellen wat ze wel en niet moeten doen, ik kan alleen mijn eigen ervaringen delen. Mijn eerste kennismaking met harddrugs was XTC, en van XTC heb ik zo af en toe wel eens vette katers gehad.(dinsdagdip...) En doordat het zo lekker is, heb ik het de laatste maanden te vaak (of in te grote hoeveelheden) gebruikt, en word ik er alleen nog maar onrustig en beroerd van. Jammer, maar de komende maanden blijft mijn XTC-doosje op slot. Geen probleem, liever geen pillen dan dat ik er beroerd van wordt.
Enige tijd na mijn kennismaking met XTC, heb ik ook eens speed geprobeerd. Gewone speed, redelijk percentage, en het effect was heerlijk...volop kletsen, lekker werken thuis, lekker gevoel in m'n lijf, energie te over. Ook weer erg lekker dus. Ik gebruik speed nu met enige regelmaat, wekelijks/tweewekelijks. Meestal dan op zaterdag. Maar, je merkt dat je zelfs daardoor al tolerantie opbouwt, en meer gebruiken schiet dan volgens mij ook niet op...
Een kater heb ik echter nog nooit gehad van speed. Niet van de gewone, niet van de Dex, die ik de laatste tijd alleen nog maar gebruik. Ik heb hooguit een beetje last van moeheid, maar dat is dan ook alleen als ik erg weinig of niet geslapen heb. En dan is het ook niet echt een kater, maar meer vermoeidheid.
Speed is dan wel geen XTC, maar ik vind het wel een fijne drug om van alles erop te doen; kletsen, werken/hobbyen, feesten, sexen
En het is natuurlijk zoals met alle drugs, inclusief alcohol, tabaken koffie; gebruik met gezond verstand.....
Hemi