Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het XTC maar dan zonder het wause gevoel?

Is het XTC maar dan zonder het wause gevoel?

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rapido zei:
om de zoveel weken/maanden xtc is toch véél gezonder dan een paar dagen na mekaar speed
Klik om te vergroten...

Dit raakt echt kant noch wal. Dat kun zo niet zeggen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij bedoelt ook minder ongezond :wink:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hey jongens bedankt allemaal voor jullie reacties!! Ik heb er erg veel aan!!

Zaagmans:
Wat voor kater heb je dan van speed? Combineer je het met alcohol? Hoeveel neem je? Van pillen had je geen kater? Of nog ergere kater?
.
Klik om te vergroten...

Ik heb van pillen ook altijd een kater. Ik drink er altijd bij, maar ik heb er ook regelmatig niet bij gedronken en dan ben ik bij pillen duf en moe.

Speed daarentegen, daar heb ik de volgende dag dikke koppijn van, voel me supergaar en teneergeslagen. Maar het is en blijft voor mij het lekkerste wat er is. Ik ben ook helemaal niet verslavingsgevoelig en doe speed 5x per jaar. Ik heb de kater er voor over.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaagmans:

En met speed drink je ook alcohol? Als ik het zo hoor heb je gewoon een kater van de alcohol en niet zo zeer van de drugs. En heb je weleens speed zonder alcohol gedaan?

Dat je bij pillen duf en moe bent is denk ik wel logisch. Je verbruikt zoveel energie en reserves! Eet je altijd gezond daarvoor en na? Hoeveel neem je er op zo'n avond?

En met speed hoeveel neem je dan? Hoe lang blijf je meestal wakker?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed is gewoon alleen energie, vergelijk het met het drinken van heel veel koffie. Verder blijf je gewoon nuchter, je spaced niet, dus alléén veel energie en een lekkerder gevoel, that's it.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga niemand vertellen wat ze wel en niet moeten doen, ik kan alleen mijn eigen ervaringen delen. Mijn eerste kennismaking met harddrugs was XTC, en van XTC heb ik zo af en toe wel eens vette katers gehad.(dinsdagdip...) En doordat het zo lekker is, heb ik het de laatste maanden te vaak (of in te grote hoeveelheden) gebruikt, en word ik er alleen nog maar onrustig en beroerd van. Jammer, maar de komende maanden blijft mijn XTC-doosje op slot. Geen probleem, liever geen pillen dan dat ik er beroerd van wordt.

Enige tijd na mijn kennismaking met XTC, heb ik ook eens speed geprobeerd. Gewone speed, redelijk percentage, en het effect was heerlijk...volop kletsen, lekker werken thuis, lekker gevoel in m'n lijf, energie te over. Ook weer erg lekker dus. Ik gebruik speed nu met enige regelmaat, wekelijks/tweewekelijks. Meestal dan op zaterdag. Maar, je merkt dat je zelfs daardoor al tolerantie opbouwt, en meer gebruiken schiet dan volgens mij ook niet op...

Een kater heb ik echter nog nooit gehad van speed. Niet van de gewone, niet van de Dex, die ik de laatste tijd alleen nog maar gebruik. Ik heb hooguit een beetje last van moeheid, maar dat is dan ook alleen als ik erg weinig of niet geslapen heb. En dan is het ook niet echt een kater, maar meer vermoeidheid.

Speed is dan wel geen XTC, maar ik vind het wel een fijne drug om van alles erop te doen; kletsen, werken/hobbyen, feesten, sexen :hearteyes:

En het is natuurlijk zoals met alle drugs, inclusief alcohol, tabaken koffie; gebruik met gezond verstand.....

Hemi
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor je reactie 3970!! Ook weer veel informatie voor een newbie zoals mij!!

3970:
Ik ben ook van geniet maar met mate. Hoe is sex op speed dan?? Ben ik wel benieuwd naar! Ben je het dan met me eens dat speed net als pillen is dus energie, kletsen, dansen maar dan niet van de wereld zijn?

DarkScope:
Ja dat is precies wat ik wil, ik wil niet spacen ik vind dat helemaal niet leuk bij pillen. Dat is juist het component van pillen wat me niet aanstaat. Maar goed toen wist ik niet dat het een optie is om misschien dan speed te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."