Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls speed duurder was...

Als speed duurder was...

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je geen come down zou hebben dan zou het op een gegeven moment normaal worden en niet meer bijzonder zijn.
Dus wees blij met je come down... :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, klopt. Even met je neus op de feiten is wel goed voor je! Wel even doorbijten die comedowns tho.. Maar ben dr nu wel meest door! Dit weekend zonder en maandag of dinsdag weer fris aan de start _____// Nieuwe huge comedown bouwen tot t einde van de week :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mary zei:
Even met je neus op de feiten is wel goed voor je!
Klik om te vergroten...

Hehe nasty woordspeling ^^ :grin:
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als speed net zo duur zou zijn als coke zou ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn. Maar ALS ik dan zou MOETEN kiezen, koos ik voor pep. Ik heb een hekel aan de (veel te) korte werking van coke.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind speed ook wel lekker maar 5euro voor een gram coke?

dan de coke uiteraard..

caoi
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er staat dat de speed duurder word..
Niet de coke goedkoper..

Even goed leren lezen :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog nooit coke gekocht, ten eerste omdat ik het te duur vind, en ten tweede doet het niets met mij. Denk dat dat komt doordat ik het teveel met speed vergelijk en het dan ernstig tegenvalt.

Dus als speed net zo duur zou zijn als coke, zou ik niet zo gauw meer speed kopen, zeker nu ik geen werk heb en dat gewoon niet kan betalen. Misschien denk ik er anders over als ik weer ga verdienen.

X
P
PepPrincessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik Zou Dan Voor Coke Gaan...
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou voor speed blijven gaan.
Coke is véél te vlug uitgewerkt, en eens je je eerste lijn gesnoven hebt zit je al aan je volgende te denken.
Van coke kan je gemakkelijk 1g ophebben op een feestje zonder dat je het doorhebt, en dan besef je de dag erna dat je zonet even € 50 door je neusgaten getrokken hebt...
Doe mij dan maar rappen: werkt véél langer, voelt heviger aan, en je voelt het amper aan je portemonnee.
Het gore smaakje achteraf went, en ik vind het brandende gevoel in mijn neus eerlijk gezegd best wel leuk.
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke natuurlijk!!

Ik drink met uitgaan ook liever dure mixjes,maarjah das 3keer zo duur als bier; dan maar bier!
Zo ook met pep ipv coke...
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Liever 50 euro voor goeie speed dan goeie coke.. ik gebruik alleen coke als ik geen pepsi..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
standaard pep :grin: ,, de korte werking van coke vind ik te vervelend,, en tolerantie treed bij coke meer op dan bij pep,, bij mij dan,,:wink:

peace :stoned:

pep :hearteyes:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is allebei sowieso verslavend
maar misschien moet je even een nieuw topic openen als je dat graag wilt weten :)
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#14
snelle :)
kweet niet waarom maar ik vond sos persoonlijk niet zo geweldig.
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

NexxtGen zei:
Endymion zei:
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.
Klik om te vergroten...

respect! same here :grin:
Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis.
Klik om te vergroten...

Echt hoor! Is er overal opeens spat-schaartse ofzo!! Hier ook!! Gelukkig kon ik mezelf beheersen om geen coke te halen.. Als je spat ben gewend, wordt ik van coke echt gewoon BOKchagerijnig!
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
als het allebei goeie kwaliteit is zou ik voor de coke gaan :beer:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
pep 4 life!
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als speed net zo duur was zou dat (naar mijn wens) dan ook gewoon supergoed moeten zijn, dat zou natuurlijk het leukste zijn.
Als coke 5 euro was had ik het vast eerder uitgeprobeerd. Maar als iets duurder is en tegelijkertijd beter zou ik het eerder proberen eerlijkgezegd.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Persoonlijk; zou ik voor speed gaan :rock:
Dit duurt langer, het effect is harder, het is eerlijk tegenover jou en ik voel me gewoon zwaar intellectueel tijdens een meesterlijke amfetamine roes :sunglasses:
I
I Hate mondaysLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou voor pep gaan.
Coke is voor mij een beetje te verslavend en het duurt te kort :(
maar hopen dat het nooit zo ver komt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."