Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmmn,kan je niet direct helpen kijk even naar de reacties wat de mensen op het forum zeggen, maar over die ketamine 89% zuivere ketamine kristallen, kan dat zo zuiver? dacht dat 87% max was? correct me if i'm wrong peace"
"15 % miskoop volgende keer beter heh"
"Fratzl zei: No offense, maar hoe kom je er bij om om kwart voor twee 's nachts in je eentje keta te pakken? Toch geen gevoel van 'ik moet keta hebben!' hoop ik? Klik om te vergroten... Code: Ik zat s’nachts achter de laptop op mijn kamer en verveelde me dood. Ineens bedacht ik me dat ik nog keta op mijn kamer verstopt had. Na ff nadenken toch maar besloten om die laatste keta op te maken. het zal wel geen 'ik moet keta hebben!'-gevoel zijn zelf heb ik nog niet keta gebruikt"
"Marco_TM zei: D-cocain zei: ik denk dat het moeilijk gaa tzijn voor die pil dat je zegt dat hij inslaat 8 uur na het slikken,klinkt onmogelijk volgens mij Klik om te vergroten... ik heb t dus over een pil , in een pil in een pil, en alleen de binnenste pil is de stof waar je wakker van word. de lagen dr omheen zijn van een extreem moeilijk verteerbare substansie. nou weet ik niet hoelang een il dr over doet om onderaan je darmen terecht te komen, maarsinds je stofwisseling nogal laag ligt als je slaapt kan ik me voorstellen dattie na 8 uur nog wel ergens onderweg is en daarna hebben we nog de tijd die de stof nodig heeft om dan door de darmwand te worden ogenomen. dus een 3trapsraket, de eerste laag om in slaap te komen en je stofwisseling te vertragen, de tweede laag die dan heel langsaam oplost en dan de derde die je weer langsaam op toeren brengt. Klik om te vergroten... ok bedankt voor meer uitleg ja,over stofwisseling enz en wat alles doet in je slaap ken ik nog niet zoveel van,moet ik eens opzoeken klinkt niet zo gek, alleen moet je iets goed vinden voor de laag rond je pil en welke dosis wil je er in doen? was bedoeld voor coke he? peace"
"stofwisseling gaat inderdaad langzamer wanneer je slaapt langzamer,dus niet stil over het verterer tijdens de slaap Code: 's nachts verteer je juist relatief goed. Dan werkt namelijk het parasympatische deel van je autonome zenuwstelsel het best, dit deel zorgt juist voor stimulering van de aanmaak van verteringssappen, meer bloed naar het verteringsstelsel enz. dus wil zeggen dat je omhulsel van je pil rap kan weg gaan? ja,moet morgen maar eens antwoorden,is al laat grtz"
"naj,ik ben speed gewend kvind zelf dat rommel is,bedoel de dag er achter is zo ambetant maar het opgefokt gevoel is zalig"
"ik denk dat het moeilijk gaa tzijn voor die pil dat je zegt dat hij inslaat 8 uur na het slikken,klinkt onmogelijk volgens mij"
"hallo,ik wil van de week eens DXM uitproberen,(siroop) maar ik heb er wel wat vragen bij, - is de werking anders tussen siroop & capsules? - Dextromethorphan Hydrobromid (200mg/125 ml) = zit in de siroop,is dit een goede soort? - als ik 175 mg doe,welke effecten zou ik ongeveer kunnen hebben 2de plateau,zal dit genoeg zijn? 2,5-7,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 175-525mg Op het tweede plateau heb je enigszins het gevoel dat je lichaam van je geest wordt losgekoppeld. Je bewegingen worden anders, houterig en robot-achtig. Hier merk je weinig van tot je probeert rond te lopen. Verder heeft DXM een licht euforische en empathische werking, enigszins vergelijkbaar met MDMA (XTC). Bij een dosering als deze kan je prima uitgaan. Dit is een 'recreatieve dosis.' Klik om te vergroten... kheb wat gegoogeld enz en rond gekeken op topics, maar ik had liever antwoorden van mensen die er ervaring mee hebben alvast bedankt grtz"
"jellke zei: het ligt er volgens mij vooral aan hoe je je voelt (vrolijk,boos etc.) dat is denk ik de bepalende factor van hou jouw trip verloopt. want ik zit er ook over na te denken om het te gebruiken en heb me ook al aardig ingelezen maar dat is alleen maar theorie, maar als ik jou wsas zou ik gewoon die capsule doen van Daro en niet die siroop troep. Klik om te vergroten... kza ler nog over na denken bedankt"
"regio: W-Vl (Belgie) pilln,mentn,bolln,pillz"