#1
Ach, die mensen zijn zo slecht nog niet.

Welhallodaar zei:coke is gewoon minder gevaarlijk
Mary zei:Even met je neus op de feiten is wel goed voor je!

NexxtGen zei:Endymion zei:Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.
Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....
Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.
respect! same here![]()
Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."