Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls speed duurder was...

Als speed duurder was...

70 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Idd. Voor mij is coke voor heel, heel uitzonderlijk gebruik. En dan nog vind ik het een groot nadeel dat t zo snel uitgewerkt is.

Speed is makkelijk en het kost mij amper geld, want.. ik verdien t wel terug in de overuren die ik maak op speed :wink: :grin:

En t is zo lekker als t inslaat :openmouth: en t pepkleppen. en de energie. en t niet stil kunnen zitten. en t geen honger hebben. en gewoon samen met je kameraden er lekker stiekem over doen. sneu of niet dan.

was vandaag bijna vergeten dat k pep lekker vond. was aan t herstellen van de afgelopen iets te heftige pepdagen.. moest om 6u beginnen maar verslapen :( hele dag beetje triest en een beetje spijt van de dingen waar ik op de pep niet genoeg aandacht aan besteed heb. pep come down is kut :(


maar toch: PEP :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je geen come down zou hebben dan zou het op een gegeven moment normaal worden en niet meer bijzonder zijn.
Dus wees blij met je come down... :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, klopt. Even met je neus op de feiten is wel goed voor je! Wel even doorbijten die comedowns tho.. Maar ben dr nu wel meest door! Dit weekend zonder en maandag of dinsdag weer fris aan de start _____// Nieuwe huge comedown bouwen tot t einde van de week :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mary zei:
Even met je neus op de feiten is wel goed voor je!
Klik om te vergroten...

Hehe nasty woordspeling ^^ :grin:
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als speed net zo duur zou zijn als coke zou ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn. Maar ALS ik dan zou MOETEN kiezen, koos ik voor pep. Ik heb een hekel aan de (veel te) korte werking van coke.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind speed ook wel lekker maar 5euro voor een gram coke?

dan de coke uiteraard..

caoi
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er staat dat de speed duurder word..
Niet de coke goedkoper..

Even goed leren lezen :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog nooit coke gekocht, ten eerste omdat ik het te duur vind, en ten tweede doet het niets met mij. Denk dat dat komt doordat ik het teveel met speed vergelijk en het dan ernstig tegenvalt.

Dus als speed net zo duur zou zijn als coke, zou ik niet zo gauw meer speed kopen, zeker nu ik geen werk heb en dat gewoon niet kan betalen. Misschien denk ik er anders over als ik weer ga verdienen.

X
P
PepPrincessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik Zou Dan Voor Coke Gaan...
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou voor speed blijven gaan.
Coke is véél te vlug uitgewerkt, en eens je je eerste lijn gesnoven hebt zit je al aan je volgende te denken.
Van coke kan je gemakkelijk 1g ophebben op een feestje zonder dat je het doorhebt, en dan besef je de dag erna dat je zonet even € 50 door je neusgaten getrokken hebt...
Doe mij dan maar rappen: werkt véél langer, voelt heviger aan, en je voelt het amper aan je portemonnee.
Het gore smaakje achteraf went, en ik vind het brandende gevoel in mijn neus eerlijk gezegd best wel leuk.
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke natuurlijk!!

Ik drink met uitgaan ook liever dure mixjes,maarjah das 3keer zo duur als bier; dan maar bier!
Zo ook met pep ipv coke...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."