Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHad ik niet dood moeten zijn?

Had ik niet dood moeten zijn?

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm, oke, amerika?
meth
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ow!!
of burger king

^^
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...

precies anders had ik hier niet gezeten...

heb wel vaker ongezondere combinaties gehad en ik voel me nog kiplekker
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eesje zei:
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...


Echt wel!
Klik om te vergroten...
Dat zeggen ze allemaal en vroeg of laat lijken ze er zich toch eens in te vergissen...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
dood ga je tog wel :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychopsychedelic zei:
dood ga je tog wel :wave:
Klik om te vergroten...
Ik niet.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
stel je niet aan :'D
Klik om te vergroten...

Dat dus :P goed je hebt wat coke gehad, die hoeveelheid bier wat je erbij gehad hebt is niet eens noemswaardig..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
leef verder gewoon gezond, eet gezond en afwisselend en slik desnoods wat vitamine, omega 3 6 9, 5htp, en wat je nogmeer wilt bijslikken, beweging,

leef dan
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik dat zo hoor lijkt het me een groot risico om dat allemaal te combineren maargoed. En wees blij dat je deze vraag nog kunt stellen zou ik zeggen, want onthoud, het kan zomaar in eens fataal aflopen, dat is gewoon zo. Drugs is zo sneaky, volgens mij kun je je zelf met je eigen gedachten vermoorden als je aan de shit zit.
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vette lol.
Een mens kan heus wel wat meer hebben dan dat hoor :grin:
Wat dacht je van 7 pillen, 1 gram speed, 2 gram coke, een berg weed en zo goed als een hele bak bier. Of 7 gram coke in niet eens anderhalve dag (heb toen 3 uur stokstijf en bewegingsloos op de grond gelegen, but still going strong!!) En ik loop hier ook nog steeds vrolijk te posten hoor. Maak je niet zo druk. Al is een beetje gezonde angst altijd wel op z'n plaats natuurlijk, maar toch.... :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychopsychedelic zei:
dood ga je tog wel :wave:
Klik om te vergroten...
precies :grin:


p
pleun1983Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,

Over het onderwerp "dood" en "stress" heb ik je nog wat te vertellen en m'n hart ook. Ik ging met iemand speed snuiven voor de lol, ff weer die oude dingen voor de dag halen, gek doen met z'n twee, vet vaag en gesjeest helemaal doorgaan voor het gevoel dat je dan bereikt dat niks je meer raakt. Had ik toch niet moeten doen, kreeg de grootste hartklopping allertijden. Die bleef dus ook twee dagen aanhouden, ik werdt niet meer rustig, ik ben toen maar gaan liggen en heb me hart het werk maar laten doen, zodat ik rustig zou worden met de techniek van goede hoop.... Niet dus, ik heb vernomen van die kameraad dat in de stille kamer ineens een "plop" uit me borstkas kwam, ik was ff weg, vloog door de buurt met m'n geest en dacht nog: ik moet weer terug, verdomme,...... werdt weer wakker, me hart rustig, en toen de afzakker van weer eens een nacht en vervolgens ben ik met alle zwartheid waarmee een mens zich kan vullen nog eens heel erg bang geweest, ben toch maar naar m'n ouders gegaan en daar wat rustigheid "opgesnoven" (geen pep, maar je snapt em). Ik lag in me bed en toen ik weer helemaal klaar was voor het slapen, kreeg ik ineens een seintje bij m'n hoofd en ik voelde hoe m'n hart zich langzaam openklapte en weer de normale vorm aannam. Zo eng, maar ik leef nog en zou iemand mij kunnen vertellen of ik nu alsnog naar een dokter moet gaan? Ik kan alles nog, heb best een goede conditie, maar m'n hart heeft toch iets ervan opgelopen,.... denk ik. Als ik al iets doe voel ik al de klopping, maar ik kan best gewoon net als altijd een stuk hardlopen ofzo, geen punt. En ik hoor m'n hart sinds die nacht toch echt in m'n oren kloppen.... Is het misschien een hartklep o.i.d.?? Ik weet niet, maar ik denk toch echt dat ik iets heb overgehouden, maar voel me normaal en heb nog conditie, heel vreemd. Maar goed, ga nooit zo met speed om, ik heb het je verteld.

Greetz, Pleun.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik vol op wil drinken bier bier echt moeilijk veel bier doe ik dat meej Speed.

iedereen er uit zuipen en nergens last van hebben de volgende dag.

ooit is een combi gedaan van bier wiskey mdma poeder en un tikkel, dat liep af in het ziekenhuis en wat waren me ouderss trots op me zeg.

stom heel stom maar was wel een ervaring die me ogen deed openen, geen combi's meer

speed met een potje bier doet me nog elke weekend goed.


Gr x la Doc
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van mij deed vroeger elk weekend een paar gram pep, een flink aantal halve liters bier, vaak ook nog wat sos en inderdaad om het af te maken en paar pillen. Als hij dan niet kon slapen een paar benzo's dan was hij op maandag weer helemaal het mannetje, Hij loopt nog steeds op deze aardbol dus ik denk dat de combi niet zo zeer dodelijk is als wel slopend.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
the_love_docter zei:
stom heel stom maar was wel een ervaring die me ogen deed openen, geen combi's meer

speed met een potje bier doet me nog elke weekend goed.
Klik om te vergroten...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
Eesje zei:
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...


Echt wel!
Klik om te vergroten...
anders nog nooit wat van gemerkt
Klik om te vergroten...

Whahaha, Os! :rockband:

Maar effe o.t. je hebt er flink wat ingemikt voor iemand die het maar 1 keer per jaar doet, zal het allemaal lekker hard aangetikt hebben, maar je gaat heus niet zomaar dood idd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."