Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHad ik niet dood moeten zijn?

Had ik niet dood moeten zijn?

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Overdag 3 flesjes Heineken gedronken daarna nog 2 halve liters Grolsch. In een domme bui naar de stad gegaan en 1,5 gram speed en een halfje gram iets wat op coke leek, gekocht. Het was toen 18.00 uur, beide dingen maar samen gedaan en weggesnoven tot 8.00 uur 's morgens met 's avonds nog een Grolsch erbij. Ik voelde me soms best angstig dus maar tussendoor 120 mg Oxazepam en 30mg Diazepam genomen.

Ik gebruik heel zelden coke en speed (1 keer per jaar) en nooit zo veel. Nu lees ik op het forum dat zelfs doorgewinterde gebruikers hoogstens een gram of zo per avond gebruiken. Benzo's en alcohol zijn geen probleem daar heb ik een heel hoge tolerantie voor. 's Nachts en 's morgens had ik een hartslag van 115 en bloeddruk van 160/110, nu is dat (om 15.30) gelukkig slechts 90 BPM en 130/90 en een gewone speed kater.

Had dit helemaal verkeerd kunnen aflopen of ben ik genaaid en heb ik heel erg versneden spul gekregen? Iig mijn lesje geleerd, zeker geen alcohol, coke en speed mengen en vooral de laatste twee voorlopig niet meer doen en zeker niet in die hoeveelheden. :(
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk van allebei een beetje.

En het combineren valt nog mee opzich aangezien je zover ik het lees over 2 liter bier praat op een hele dag. Er zijn ook mensen die speed gebruiken om meer te kunnen drinken dan ze normaal zouden kunnen drinken. Dan gaat het dus over tientallen biertjes op een avond.

Zowieso voorzichtiger zijn in de toekomst natuurlijk.
Voortaan netjes je speed testen van te voren, zodat je niet hoeft te raden hoe sterk het is waardoor je bij verkeerd raden veel te veel neemt. Misschien heb je nu 10-20% troep gehad, en krijg je de volgende keer 50%+. Dan gaat het ineens heel anders aankomen natuurlijk. Zorg dat je weet dat je speed goed is, dan kan je er van op aan dat een kwart gram genoeg is, en kun je de rest thuis laten.
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik, en vrienden van mij hebben ook vaak meer als een gram weggesnoven op een avond, alleen niet erbij gezopen, meestal dan ..
Ik vind dat je meestal wel merkt wanneer je goed genoeg gaat, en zodra dat is pak ik gewoon nik meer bij, maakt 't me niet uit hoeveel ik van te voren heb gesnoven.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
stel je niet aan :'D
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
je gaat heus niet zomaar dood..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...

idd,
kom op!! neem nog nakkie en denk: wat nou doodgaan:confused: stakstaan!!:grin:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...


Echt wel!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eesje zei:
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...


Echt wel!
Klik om te vergroten...
anders nog nooit wat van gemerkt
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
zomaar door stress ja

als je niet gelijk gaat denken dat er iets mis is dan zul je je er ook minder parra door maken, wat uiteindelijk leid op dat je dalijk inderdaad krijgt waar je bang voor was, aangezien je jezelf iets kan wijsmaken en waarmaken :wink:
als ik zeg tegen mezelf de hele tijd: ik word gek gek parra helemaal gek gek flip flip trip trip paaarrrraaaaaa gek gek gekker kapot!! helemaal gek, ziekenhuis paas afdeling emerges skitzo loco parrapsychose pepflipgek trip flipen
ja dan flip je na een tijdje wel inderdaad
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychopsychedelic zei:
zomaar door stress ja
Klik om te vergroten...

Dat klopt wel, een hartstilstand wordt bv. veroorzaakt door heel veel stress, gecombineerd met een hoge bloeddruk.
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet.......
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
lekkere dealers hebben jullie als je van die troep krijgt
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eesje zei:
ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet.......
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Maar lees dit bv. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45165, jongen van 18 en zijn vriendin overlijden bijna door hartaanval na speed.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eesje zei:
ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet.......
Klik om te vergroten...

whaha dat zou nietzo best zijn meisje xD whaha
hartkloppingen zijn redelijk gebruikenlijk, heb ik ook gehad van pep en mdma, in combi al helemaal, maar een redelijk gezonde jong persoon krijgt egt geen hartaanval van drugsgebruik als je voor jezelf weet waneer t te veel is en moet stoppen en dat is zeker bij begingebruikers al vrij snel dus dood door amfetamine, hmm, of al iets aan je hart of al 3 jaar 5 gram per dag snuiven (dan is het snel gebeurd) ken gasten die snuiven in t weekend met zn 2e 10 gram weg, dikke tolerantie, zieke hoeveelheid, zeker goeie, zonder tolerantie ben je er wakker van na 1 lijntje ca.150-300 mg gewoon die verse hollandse amfetamine,..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
ow jezus paulus dat is me een opgave tever, egt serieus lezen is niet egt mijn sterkste kant op dit moment, zeker niet in het engels xD
haha maar dat soort gevallen komen zo weinig voor, gelukkig, maar die mensen die egt die 5 gram wegwerken in n weekend zijn gewoon iets te ver doorgewinterd en vastkomen te zitten in de sneeuw,
zelf zou ik rond de 4 gram al dood zijn denk ik xD
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychopsychedelic zei:
ow jezus paulus dat is me een opgave tever, egt serieus lezen is niet egt mijn sterkste kant op dit moment, zeker niet in het engels xD
haha maar dat soort gevallen komen zo weinig voor, gelukkig, maar die mensen die egt die 5 gram wegwerken in n weekend zijn gewoon iets te ver doorgewinterd en vastkomen te zitten in de sneeuw,
zelf zou ik rond de 4 gram al dood zijn denk ik xD
Klik om te vergroten...

Kort samengevat, hij had met zijn vriendin voor het eerst speed geprobeerd en daarna naar een feestje gegaan. Daar nam zijn vriendin nog meer met haar vriendinnen en begon te trillen en flauw te vallen. Hij racete naar het ziekenhuis en kreeg zelf in het ziekenhuis een lichte hartaanval door de speed en de stress.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm, oke, amerika?
meth
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ow!!
of burger king

^^
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...

precies anders had ik hier niet gezeten...

heb wel vaker ongezondere combinaties gehad en ik voel me nog kiplekker
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eesje zei:
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood..
Klik om te vergroten...


Echt wel!
Klik om te vergroten...
Dat zeggen ze allemaal en vroeg of laat lijken ze er zich toch eens in te vergissen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."