#1
Overdag 3 flesjes Heineken gedronken daarna nog 2 halve liters Grolsch. In een domme bui naar de stad gegaan en 1,5 gram speed en een halfje gram iets wat op coke leek, gekocht. Het was toen 18.00 uur, beide dingen maar samen gedaan en weggesnoven tot 8.00 uur 's morgens met 's avonds nog een Grolsch erbij. Ik voelde me soms best angstig dus maar tussendoor 120 mg Oxazepam en 30mg Diazepam genomen.
Ik gebruik heel zelden coke en speed (1 keer per jaar) en nooit zo veel. Nu lees ik op het forum dat zelfs doorgewinterde gebruikers hoogstens een gram of zo per avond gebruiken. Benzo's en alcohol zijn geen probleem daar heb ik een heel hoge tolerantie voor. 's Nachts en 's morgens had ik een hartslag van 115 en bloeddruk van 160/110, nu is dat (om 15.30) gelukkig slechts 90 BPM en 130/90 en een gewone speed kater.
Had dit helemaal verkeerd kunnen aflopen of ben ik genaaid en heb ik heel erg versneden spul gekregen? Iig mijn lesje geleerd, zeker geen alcohol, coke en speed mengen en vooral de laatste twee voorlopig niet meer doen en zeker niet in die hoeveelheden.![:(]()
Ik gebruik heel zelden coke en speed (1 keer per jaar) en nooit zo veel. Nu lees ik op het forum dat zelfs doorgewinterde gebruikers hoogstens een gram of zo per avond gebruiken. Benzo's en alcohol zijn geen probleem daar heb ik een heel hoge tolerantie voor. 's Nachts en 's morgens had ik een hartslag van 115 en bloeddruk van 160/110, nu is dat (om 15.30) gelukkig slechts 90 BPM en 130/90 en een gewone speed kater.
Had dit helemaal verkeerd kunnen aflopen of ben ik genaaid en heb ik heel erg versneden spul gekregen? Iig mijn lesje geleerd, zeker geen alcohol, coke en speed mengen en vooral de laatste twee voorlopig niet meer doen en zeker niet in die hoeveelheden.