Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSPIETKOP?

SPIETKOP?

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet zo nieuwsgierig.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoneboot zei:
Serieus wat heeft die Nuts nou geflikt, ik ben zo nieuwsgierig... :grin:
Klik om te vergroten...
Geloof me, het zal niet bijdragen aan je opslag voor ''leuke kennis''.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij heeft mij laatst nog gebeld.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik durfde niet op te nemen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
irritant dit!

Wie is die gast?
Wat doet ie verkeerd?
Was tie een vriend van jullie?

wtf niet zo wazig plz
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
raar woord eigenlijk "nieuwsgierig"
maar kom op zeg ... je maakt ons nieuwsgierig!
lekker hoor :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Daarom wel
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....
Klik om te vergroten...

Anders vraag het in een pb, als jullie het zo graag willen horen! Maar geloof me, het voegt echt niks toe hoor en zo direct gaat hij nog langs zijn 'schitterende' zweet schoenen lopen om al deze aandacht! Ik heb helaas 7 intensieve maanden meegemaakt met hem! :(
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
WTF!!!

PB mij maar eens over wat je gehoord hebt, ik heb er zo onderhand TABAK van. Deranged, wij moeten het eens bijleggen, misschien samen met Djo een gezellig avondje??

Ik beken uiteraard schuld voor alle voorkomende aanklachten.

:smoke:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HAHAHAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Na een hele tijd afwezig te zijn geweest, dacht ik "kom ik ga weer eens kijken"!! Jammer dat het forum een tijd lang zo saai is geweest en dat ik nooit meer oude bekende zag.

Maar het ziet er naar uit dat het toch weer gezellie gaat worden hier. Het is weer zoals vanouds een heerlijke "goede pillen, slechte lijnen" en "de kale en de snuivende" soap aan het worden. Keep up the good news ladies and ehhhhh figuren !!!! En have the gutts to go Nutsss :grin:

Groetjes aan alle DF dames,
Angie :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou wat is er gebeurt???
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg gewoon de neiging om die Nutss dude echt een berichtje te sturen om het te vragen, ik kan mij nog net bedwingen XD
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stuur gerust een PB, ik betwijfel alleen ten zeerste of je de waarheid zal horen.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#15
vertel dan gewoon wat gebeurt is :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Plimu zei:
vertel dan gewoon wat gebeurt is :confused:
Klik om te vergroten...


Wat zal jou dat rukken?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
het rukt mij dat mensen hier over iets praten maar niet willen vertellen wat er gebeurt is, ga dan met ze alle in een msn gesprek zitten ofzo, mja het zal wel
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja, ik vind de mensen ook een beetje te interessant doen.
Beter sluiten ze dan het topic als ze er niks over willen vertellen.
Dit leidt natuurlijk nergens toe
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flaffie zei:
Tja, ik vind de mensen ook een beetje te interessant doen.
Klik om te vergroten...
Daar is het ze natuurlijk ook om te doen, zo veel moeite is het nu ook weer niet om dat verhaal neer te zetten. En gezien de manier waarop ze over hem praten is het ze sowieso niet te doen om zijn privacy.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Joh, het is de moeite niet waard dit topic eigenlijk. Er zijn gewoon een hoop vervelende dingen gebeurd met deze persoon in kwestie en recentelijk gebeurde dingen. Maar het zijn geen dingen die we niet willen vertellen, maar het is zoveel om op te schrijven en het is echt niet directe privacyschending. Maar leuk is het allemaal niet. Ik weet niet wie er is begonnen met nieuwsgierig te wezen, want daar word nu een heus drama van gemaakt!
:rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."