Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSPIETKOP?

SPIETKOP?

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ Caatje, sorry geaccepteerd hoor, maakt niet uit :)

@ Immo, ik weet niet of je weet wát er gebeurd is met de TS, wat hij heeft gedaan (meerdere belachelijke acties) maar om nu zomaar te zeggen dat hier onvolwassen wordt gedaan vergt wel iets meer inzicht in de HELE situatie. Maar wees maar blij dat je er niks van weet hoor :)

@ Elles, ik heb zooooooveel zin in een DF soap.
Vuile teringhoer, kankerbitch, hoe kon je hem nou neuken?!?!?!
:beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaaaaa :grin: :grin: :grin:

denk dat t een erg spannende soap zou worden :grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel een soap met veel drama met al die drugs! Ellesdee verlaat stoneboot vanwege ze heroinegebruik en vervolgens schiet Stoneboot iedereen neer in een frenzy doordat hij helemaal fucked up is. Ik heb er al zin in :grin: :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:openmouth:
maak me gek
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Djo zei:
Immo zei:
Drama op DF....

Ik moet zeggen dat het er weer erg volwassen aan toe gaat. :(
Klik om te vergroten...

Het is maar waar je er zelf van maakt. Het is geen drama op DF!
Klik om te vergroten...

Sorry maar hier snap ik vrij weinig van, kunt u zich nader verklaren?
Klik om te vergroten...

Als U misschien het hele stuk quote! U zegt Drama op DF, maar deze meneer is een DRAMA op DF en daarbuiten!
En als U er niks van weet, is het zoals Serenity al zegt, ook maar beter ook!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djo zei:
Als U misschien het hele stuk quote! U zegt Drama op DF, maar deze meneer is een DRAMA op DF en daarbuiten!
En als U er niks van weet, is het zoals Serenity al zegt, ook maar beter ook!
Klik om te vergroten...

Ik heb het een en ander opgevangen, Ik zal me er wel buiten houden als u daar gelukkig van word.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serieus wat heeft die Nuts nou geflikt, ik ben zo nieuwsgierig... :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je eindigt met dat je genoeg zelfmedelijden hebt, dat en je sarcasme zouden je niet verder helpen, je zal het altijd zo een excuus hebben! ga uit die slachtoffer rol, en bekijk je eens goed zelf in de spiegel, niet leuk wat je tegen komt mischien,maar das de enigste manier waarop je succes kan boeken in de toekomst!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoneboot zei:
Serieus wat heeft die Nuts nou geflikt, ik ben zo nieuwsgierig... :grin:
Klik om te vergroten...
Geloof me, het zal niet bijdragen aan je opslag voor ''leuke kennis''.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij heeft mij laatst nog gebeld.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik durfde niet op te nemen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
irritant dit!

Wie is die gast?
Wat doet ie verkeerd?
Was tie een vriend van jullie?

wtf niet zo wazig plz
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
raar woord eigenlijk "nieuwsgierig"
maar kom op zeg ... je maakt ons nieuwsgierig!
lekker hoor :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Daarom wel
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....
Klik om te vergroten...

Anders vraag het in een pb, als jullie het zo graag willen horen! Maar geloof me, het voegt echt niks toe hoor en zo direct gaat hij nog langs zijn 'schitterende' zweet schoenen lopen om al deze aandacht! Ik heb helaas 7 intensieve maanden meegemaakt met hem! :(
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
WTF!!!

PB mij maar eens over wat je gehoord hebt, ik heb er zo onderhand TABAK van. Deranged, wij moeten het eens bijleggen, misschien samen met Djo een gezellig avondje??

Ik beken uiteraard schuld voor alle voorkomende aanklachten.

:smoke:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HAHAHAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Na een hele tijd afwezig te zijn geweest, dacht ik "kom ik ga weer eens kijken"!! Jammer dat het forum een tijd lang zo saai is geweest en dat ik nooit meer oude bekende zag.

Maar het ziet er naar uit dat het toch weer gezellie gaat worden hier. Het is weer zoals vanouds een heerlijke "goede pillen, slechte lijnen" en "de kale en de snuivende" soap aan het worden. Keep up the good news ladies and ehhhhh figuren !!!! En have the gutts to go Nutsss :grin:

Groetjes aan alle DF dames,
Angie :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou wat is er gebeurt???
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik krijg gewoon de neiging om die Nutss dude echt een berichtje te sturen om het te vragen, ik kan mij nog net bedwingen XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."