Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSPIETKOP?

SPIETKOP?

61 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Djo zei:
Als U misschien het hele stuk quote! U zegt Drama op DF, maar deze meneer is een DRAMA op DF en daarbuiten!
En als U er niks van weet, is het zoals Serenity al zegt, ook maar beter ook!
Klik om te vergroten...

Ik heb het een en ander opgevangen, Ik zal me er wel buiten houden als u daar gelukkig van word.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serieus wat heeft die Nuts nou geflikt, ik ben zo nieuwsgierig... :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je eindigt met dat je genoeg zelfmedelijden hebt, dat en je sarcasme zouden je niet verder helpen, je zal het altijd zo een excuus hebben! ga uit die slachtoffer rol, en bekijk je eens goed zelf in de spiegel, niet leuk wat je tegen komt mischien,maar das de enigste manier waarop je succes kan boeken in de toekomst!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoneboot zei:
Serieus wat heeft die Nuts nou geflikt, ik ben zo nieuwsgierig... :grin:
Klik om te vergroten...
Geloof me, het zal niet bijdragen aan je opslag voor ''leuke kennis''.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij heeft mij laatst nog gebeld.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik durfde niet op te nemen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
irritant dit!

Wie is die gast?
Wat doet ie verkeerd?
Was tie een vriend van jullie?

wtf niet zo wazig plz
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
raar woord eigenlijk "nieuwsgierig"
maar kom op zeg ... je maakt ons nieuwsgierig!
lekker hoor :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleur hier het hele verhaal neer of kap ermee, want dit leidt nergens toe.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is wat. Half drie zondag ochtend. Lopen naar een hekje langs de weg met een kabbelend beekje om even een soort van rust te krijgen. Niet dat ik populair ben of zo. Integendeel. Ik verklap het meteen. Ik heb onS Spiet zn Kop. Of zo iets. Of ik heb speed op. Dat kan ook. Maar dat maakt me niet direct tot een rood monsterlijk gedrocht met een drietand. Dat dacht ik tenminste. En ik ken me. Inmiddels door en door.

En dan toch nog her en der de opmerkingen... 'Hij snuift speed denk ik'. 'Niemand wil iets met een speedkop te maken hebben'. 'Niemand heeft ook maar één ding tegen jou te zeggen.'. Hoe ik het ook wendt of keer, ik stoot af. Onmenselijke persoon dat ik ben. Dus zo voelt het ongeveer als je even niemand hebt. Best wel 'uitermate teleurstellend'. Met een K ervoor dan.

En dan daarvoor he. Blijkbaar is het leuk om iemand zijn privacy af te pakken omdat deze nou eenmaal speed snuift. Althans. Dat dat allemaal ook niet voor de lol is zal duidelijk zijn denk ik dan. Zoveel lolligs straal ik nou ook weer niet uit op een dag als vandaag. Dat speed oftewel een stimuli als amfetamine, hoe jammerlijk ook voor de fervente tegenstanders, nou eenmaal zowat het enige zeer succesvolle medicijn is om de chaos voor AD(H)D-ers weer een klein beetje op orde te krijgen, dat telt niet. Dat is een smoesje om gratis drugs te kunnen gebruiken mijnheer. Dat betalen u en ik dan voor die snuivende junk. Kijk die kop dan! Nee, daar blijven we verre van en meteen duiken we er boven op. Snoeihard, meedogenloos en onzichtbaar. Want bang zijn we wel. Wat als die lelijke kop nou eens meer gelijk heeft dan wij met onze vrome bolle wangetjes...

Woensdag. Dat wordt 'm dan. Na een hoop gedoe en ruim een jaar na de eerste 'enthousiaste' ontdekking van mijzelf dat ik weleens ADD kon hebben ga ik dan toch door een aarzelende arts aan de RITALIN geholpen worden. Of CONCERTA. Mij om het even. Hier met dat spul en weg met de SPIEEED. Eens kijken of de critici dan tevredener zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat niet. Sowieso wordt het even zoeken naar dosering en dergelijke en uiteindelijk lost het de problemen ook niet op. Het maakt het alleen wat toegankelijker voor me en ik hoop me gewoon eens een hele dag 'normaal' te voelen zonder een mist in mijn hoofd waar ik niet doorheen kom en zonder een strakke kop die van gekheid ook niet meer weet wat ie het eerst moet doen met die concentratie ineens. Samen met de therapie, waarvan ik zelf eerst dacht dat dat een beetje show zou zijn maar nu weet dat dat absoluut samen moet gaan met die medicijnen, moet ik dan toch redelijk weer aan de weg kunnen gaan timmeren?!

Onzekerheden zijn vooral het niet goed kunnen voorspellen van de gevolgen van een bepaalde handeling bij mij en ik denk bij veel patiënten met de ADHD afwijking. Het wordt dus ook nooit meer beter. Omgaan met en anders naar dezelfde resultaten toe werken dat is het enige dat je dus kan doen. Maar voor de doorsnee medemens blijft het dat het je niet interesseert of dat je niet WILT. Dus ook daar moet je aan wennen en mee leren omgaan. Lang leve de therapie. Ik verheug me er ook enorm op. Eindelijk een hele groep grote mensen die niet over die speedkop zullen zeiken. Die niet 'Dat komt nou door dat snuiven van speed' als messteek meegeven. Maar mensen die me grotendeels kunnen begrijpen. Medelijden hoef ik niet direct. Dat heb ik zelf al genoeg. Gewoon weer iemand die me begrijpen kan en me serieus neemt.

Wordt een mooie week.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een klein beetje moeite met het volgen van de rode draad in je verhaal, maar misschien ligt dat aan mij??

Tijd niet gezien Nutsss, ik hoop dat alles toch een beetje gaat verder? Heel veel succes met je therapie in ieder geval, ik hoop dat je met de Ritalin wat meer rust en orde in je "chaos" terug kan vinden!!! Ik denk dat speed uiteindelijk toch niet echt de beste oplossing voor je is en dat Ritalin een veel minder ingrijpende invloed op je zal hebben. Nogmaals heel veel succes!!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Ik heb een klein beetje moeite met het volgen van de rode draad in je verhaal, maar misschien ligt dat aan mij??
Klik om te vergroten...

Als het aan jou ligt, dan ligt het ook aan mij...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Marla Singer zei:
Ik heb een klein beetje moeite met het volgen van de rode draad in je verhaal, maar misschien ligt dat aan mij??
Klik om te vergroten...

Als het aan jou ligt, dan ligt het ook aan mij...
Klik om te vergroten...

Er is geen rode draad, enkel chaos, en dat bedoelt hij ook net denk ik :)

Anyway, succes met je therapie en ritalin. Ik herken veel van wat je zegt maar na hier veel te lezen maar afgezien van zelf-medicatie.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tsjah, zoveel verschillende werelden zijn er dan eigenlijk,, de een doet niet eens moeite om de ander te begrijpen, en andersom. Ik doe er zelf ook keihard aan mee, behalve dan met de werelden die ik ken..

Veel succes met je therapie :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sterkte. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Succes! Ik hoop dat het goed gaat!
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik jou was zou ik een voedingssupplement gaan consumeren. Iets waar je belachelijk veel van aankomt. Dan heb je binnen no-time weer een semi-normaal ogend gezicht. En wat betreft die lijkbleke huidskleur, op tattoo's na kun je natuurlijk altijd een rondje om lopen. Op de een of andere manier bracht dat bij mij altijd weer een beetje een normale kleur terug. Kan komen door de zon, maar ik weet het ook niet zeker.

Zoek bij je plaatselijke "fitness winkel" (een soort van smartshop) naar Mammoth 2500. Gooi dat in een blender met wat melk en je komt gelijk weer aan. Binnen een week kun je zo 3 tot 7 kg aankomen. Mijn stofwisseling laat veel aankomen nog niet echt toe, en dat is waarom ik over het algemeen van de speed afblijf.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik jou was, zou ik jezelf niet zo verschuilen achter je ADHD, erkennen dat je een verslaving hebt en hulp gaan zoeken in een zogenoemd afkickcentrum.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ruik vooral een heel vies geweten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."