Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed: 1 of 2 neusgat(en)?

Speed: 1 of 2 neusgat(en)?

62 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bommen!! :grin:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Ik heb even een vraagje over het gebruiken van speed.

Zelf gebruik ik het ongeveer een half jaar, en dan gemiddeld 0,5 gram per week (meestal weekend).

In die tijd heb ik gebruik gemaakt van zowel lijntjes als bommetjes, de lijntjes heb ik altijd via mijn rechter neusgat gesnoven.

Nu lees ik vaak hier dat als mensen speed nemen 2 lijntjes maken: eentje voor links en eentje voor rechts.

Daarom vroeg ik me 2 dingen af:

-> Is er een verschil in het nemen van speed via 1 neusgat of door 2 neusgaten?

-> Geeft snuiven door 2 neusgaten meer effect?

Alvast bedankt!
(Stem ook even op de poll aub).

Grtz,
Lolzornated.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd rechts.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik er -ahum- 'flink tegenaan' ga met speed dan wissel ik wel af ja. Volgens mij wordt het vooral gedaan om te voorkomen dat je tussenschotje aan een kant wegbrand. Als je altijd via dezelfde neusgat snuift zal dat op lange termijn wel z'n sporen na gaan laten. Het werkt naar mijn mening ook een stuk beter als je afwisselt.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het neusgat dat "open" is. Verschilt meestal bij iedere lijn.
Weet niet of snuiven door 2 neusgaten meer effect heeft, Tegelijk misschien wel. Maarja, dan kan je evengoed beginnen met een bommetje nemen, 20 minuten erna 100mg pluggen, en vlak daarna als afsluiter 2 lijnen tegelijk door ieder neusgat. Da's pas rushen=P

naar het ziekenhuis
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vraag me af waar die etc voor staat bij ik snuif niet... leggen op je huid en wachten tot dit intrekt? :mrgreen:

maar ik doe het in beide, vanaf de eerste keer eigenlijk.. don't know why...
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuifdoos zei:
Het neusgat dat "open" is. Verschilt meestal bij iedere lijn.
Weet niet of snuiven door 2 neusgaten meer effect heeft, Tegelijk misschien wel. Maarja, dan kan je evengoed beginnen met een bommetje nemen, 20 minuten erna 100mg pluggen, en vlak daarna als afsluiter 2 lijnen tegelijk door ieder neusgat. Da's pas rushen=P

naar het ziekenhuis
Klik om te vergroten...

Hmm.. Hoezo naar et ziekenhus?

Het klinkt best wel als een goed idee eigenlijk.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen als het een echte flinke lijn is doe ik die lijn met allebei, omdat het anders 'teveel' word voor 1 gat (branden + volle neus)
Maar 99% van de gevallen met links..
Met rechts brand het altijd erger eigenlijk en komt de gore smaak sneller/meteen al een beetje en smeriger/heftiger in mijn keel dan met links :confused: Weet niet hoe het komt, maarja met links snuiven is voor mij dus echt veel aangenamer :wave:

Bommetjes doe ik niet zo vaak omdat ik de rush dan veel minder beleef, maar ook omdat ze zo verradelijk lang werken wat soms niet bepaald op de planning staat
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
in je anus wordt de rage ......

:hearteyes:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alle keren dat ik genoven heb, was dit via mijn rechterneusgat.

Heb zojuist (5 minuten geleden) 2 aardige lijnen pep neergelegd en vervolgens gesnoven, 1 per neusgat.

Wat mij opviel is dat ik het links enorm voelde branden (met links nooit gesnoven) en dat ik rechts eigenlijk niets voelde qua branden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
LOL :mrgreen: :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruikte altijd standaard mijn linkerneusgat, totdat die een beetje gaar begon te worden. Nu doe ik het voornamelijk rechts....
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ach speedtranen :P

maar ik deed het in het gat wat het meeste open was.. neusgat he
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 Neusgat meestal rechtse
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
jullie hebben 2 neusgaten!!!!! :grin: :wave:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik doe meestal links, behalve als die toe zit :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
altijd beide, op 1 been kan ik niet leven...

caoi
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bijna altijd rechts.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Nick de Neger zei:
Het liefste allebij de neusgaten 1 lijn want anders is je gezicht niet in evenwicht... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

datdus
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Solidius zei:
Als ik er -ahum- 'flink tegenaan' ga met speed dan wissel ik wel af ja. Volgens mij wordt het vooral gedaan om te voorkomen dat je tussenschotje aan een kant wegbrand. Als je altijd via dezelfde neusgat snuift zal dat op lange termijn wel z'n sporen na gaan laten. Het werkt naar mijn mening ook een stuk beter als je afwisselt.
Klik om te vergroten...

Ja dat gevoel heb ik ook altijd :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."