Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: Ik gebruikte altijd standaard mijn linkerneusgat, totdat die een beetje gaar begon te worden. Nu doe ik het voornamelijk rechts.... Klik om te vergroten... heb ik dus ook , maar dan met men rechter als ik het nu met men linker doe , brand het geweldig hard , en komt er nix naar binnen (keel , maag ,...) tot ik men hoofd naar achter gooi en eens goed men neus optrek , dan effe alles in 1 keer , hop naar binnen zit er aan te denken bommetjes te proberen"
"Marla Singer zei: uhu zei: jo als je pasta hebt hoe droog moet je hem dan het beste make ? echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig? Klik om te vergroten... Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen. Klik om te vergroten... thx marla , dan toch iemand deftig het is dex van 70% , is DIRECT opgelost en na enkele sec geen wit meer te zien na inname , dus niet echt las van brokken die er terug uit vallen maar toch bedankt het is btw mijn dope niet maar van iemand die ik op straat tege kwam en vroeg aan mij om het effe te vragen hier (ikzelf van anti-drugs) *lacht*"
"3970 zei: Deranged zei: Hoe verzin je het. Klik om te vergroten... Tja, domme vragen bestaan niet..... OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen. Hemi Klik om te vergroten... valt te zien , als ik haast heb en hij is noh beetje vochtig , dan duurt het effe voor hij binnekomt , en brand hij extreem hard in de keel als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel... maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?"
"NU stoppen was enkele weken tegrug ook dagelijk gebruiker , nu gebruik ik bijna enkel nog in het weekend... dex heeft me ook veel geholpen om te minderen je het echt wel veel minder de neiging om bij te nemen en het gwn te laten voor wat het is , omdat de uitwerking hiervan helemaal niet kut is maar eerder "plezant" ik voel me na de uitwerking ook helemaal niet moe , iets dat ik dus van gwne speed wel heb mss effe dex proberen ?"
"jo als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc... bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag. of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct thx"
"is het niet dat amphitame's de bloedstroom versnelt. en caffeine's de aderen vernauwd ? heb hier geen probleem mee. maar wat ik wel heb , is dat als ik bvb nies of geeuw , dat ik een prikkerig gevoel vanuit men hersenen krijg die traag naar men neus trekken. dat doet pas pijn , elke keer dat gebuuirt krijg ik een traan in men rechter oog (het neusgat waar ik altijd alles mee naar binnen werk )"
"ja , maar als ik bvb grote lijne leg (3x groter dan nrm) dan voel ik wel iets anders , maar niet HET dan voel ik me raar . persies of ik ben groter(soort hooger hangen gevoel) en ben ik zeer on geconcentreerd en hoor ik bijna niet wat ze zegge tegen me het laten testen doe ik niet , woon in BE."
"Nick de Neger zei: uhu zei: als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc... bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag. Klik om te vergroten... Je moet steeds meer nemen wil je de rush blijven voelen... uhu zei: Of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct Klik om te vergroten... Zou ook een optie zijn. Hop hop hop zo naar je nieuwe job! http://www.drugs-test.nl/ Klik om te vergroten... tis hier niet zo dat iedereen vaste dealers heeft , de speed zelf is ook soms anders bij die 1ne zelfde dealerdusja als je dan altijd moet laten testen als ik het krijg is het wel altijd pasta , heb nooit droge (wil ik ook niet)"
"wil er ook zijn , maarja , te ver echt sucke , geen auto hebbe"
"ik heb geen auto , en woon nog thuis dus dat zal niet gaan vanavond heb ik andere. laat wel iets achter of bij deze de rush wel opkomt"