Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toet knalle toet paffe jonko smeuren piefke zetten ... jah vast geweldig taaltje voor die nederlanders om te lezen"
"heb het vorige examenreeks ook gedaan.. het eerste examen had ik 91% op.. was het wel waard dus! maar let op! gebruik enkel voor de examens waar het nodig voor is, ook van speed geraak je oververmoeid !"
"ik verdeel het altijd, maar met m'n rechter snuif ik toch meer, dat gaat nu eenmaal makkelijker als rechtshandige"
"hoi, ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus . denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde. of is mijn pep nu gwn crap? :P grts"
"richie87 zei: als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? Klik om te vergroten... te laat. toch bedankt voor de waarschuwing"
"Mja had dit meer moeten checken... heb nogmaals bijgenomen... maar ik voel enkel het lichamelijke effect wnt ik wordt niet echt moe nu, maar mentaal neem ik geen verschil waar."
"SperSIZEboon zei: Patrick a.k.a Spaceface zei: die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde. Klik om te vergroten... Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... Klik om te vergroten... ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen Klik om te vergroten... hij * thx"
"Mja ik denk dat het best wel crap is want ik lig al te geeuwen en eerste keer kan je beter in een veilige omgeving doen denk ik dan. stel je gaat naar een (groot) event en doet het daar voor de 1ste X en het loopt fout is er veel geld kwijt, zitten je vrienden met de probs, etc.."
"Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht. grts"
"Ik heb deze nog niet zo lang geleden gehad, van 2 kwam de inslag aan als een hele trip, maar daarna kwam dat lekker strakke lovegevoel"