Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedhoofd

Speedhoofd

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over of je van speed nou grote pupillen krijgt zijn de meningen verdeeld hier op het forum.
De een zegt van wel, de ander slechts bij hele hoge doses.
Ik hoor(de) bij die eerste.

Maar toen ik me laatst een keer goed in de spiegel keek realiseerde ik me dat het volgens mij niet zo is dat je pupillen echt heel groot worden, maar dat het zo lijkt omdat ze er gewoon anders uit zien. Het zwarte is als het ware intenser zwart, er zit minder weerspiegeling voor waardoor je ze beter kunt zien.

Volgens mij ben ik niet de enige die dit heeft of wel? En zoja, hoe komt dat eigenlijk, dat het er zo anders uit ziet, ik bedoel het is gewoon een gat in je iris toch?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn pupillen zijn echt totaal niet vergroot. Dat gebeurt bij mij alleen bij het gebruik van mdma.
Van weinig licht worden je pupillen ook groter he, misschien kijk je alleen 's avonds bij te weinig licht :grin:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner..
OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis..
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er ook vrij weinig last van hoor..
Ik zit soms wel 'woest' voor me uit te staren, maar dat is heel af en toe bij hoge dosisen..

Na een of 2 nachtjes gebruik merk ik wel dat mijn pupillen echt zwart en groot zijn
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen last van.
Wel ''glimmen'' ze meer.
Pas als ik langer wakker ben worden ze groter..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je pupillen verwijden omdat de spieren in je ogen zich ontspannen ofzo. De 1 heb hier idd meer last van dan de ander, en tuurlijk heb je dan bij grotere hoeveelheden grotere doppen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Je pupillen verwijden omdat de spieren in je ogen zich ontspannen ofzo. De 1 heb hier idd meer last van dan de ander, en tuurlijk heb je dan bij grotere hoeveelheden grotere doppen.
Klik om te vergroten...


grote pupillen krijg je juist van adrenaline en nor-adrenaline, dat wordt aangemaakt door sommige drugs. Dat je spieren ontspannen is onzin, dan zouden ze door speed/coke/xtc/enz juist kleiner worden omdat de spieren zich aanspannen
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
verschild bij mij en als ik echt te lang wakker ben ga ik waziger zien
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#9
magical zei:
ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner..
OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis..
Klik om te vergroten...
Ja zeker weten dat laatste. Lijkt ook een beetje of je beeld overbelicht wordt ofzo.
Wat ik ook heb is dat mijn motoriek eigenlijk achteruit gaat.. Ik loop overal tegen aan enzo, gevoel voor ruimte enzo wordt niet meer zo goed gekoppeld met je beweging.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je speedhoofd dat ligt aan de kwaliteit van de speed.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grote pupillen krijg ik vooral naarmate ik steeds langer wakker ben, maar dan nog komen ze nog niet echt in de buurt van mijn "mdma-schotels".
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
grote pupillen, jaah opzich wel jah alleen ligt het inderdaad heel erg aan het licht enzo,, en wazig zien heb ik ook,, met redelijk hoge doseringen, meer alsof het een beetje mistig is ofzo:P :stoned:

peace
A
AddictLid
01-01-2024, 00:00
#13
magical zei:
ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner..
OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis..
Klik om te vergroten...

het wazig zien na gebruik heb ik ook
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik nachtje doorhaal worden ze wel groter. Maar dat merk je niet echt.
Je merkt alleen dat je ogen wijder gaan openstaan.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
wazig zien maar ook wazig of anders horen(met een soort echo) met normale pep.. en met mdma heb ik dat ook gehad,, maar dat was wel een diepere echo :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jaa heel mooi,
maar ouders vinden het minder mooi!! :wink:
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij een grote dossis speed of als ik speed met mdma neem dan heb ik vrijwel altijd enorme pupillen
maar bij kleine dossis meestal de volgende dag
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je pupillen vergroten een beetje , Maar ze blinken ...
Ze worden zwarter ...

Als je naar een discotheek bent geweest en in donker hebt gezeten vergroten je pupillen automatisch om meer lichtinval te hebbe zodat je beter kan zien ... :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
psychopsychedelic zei:
Marla Singer zei:
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jaa heel mooi,
maar ouders vinden het minder mooi!! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb daar niet meer zoveel mee te maken, woon al een tijd op mezelf en ben vaak genoeg onder invloed van pep bij mijn ouders geweest, maar ze merken er gewoon echt helemaal niks van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."