#1
Marla Singer zei:Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk...![]()
Haha vind ik ook van mijn eigen ogen!! Heb alleen wel het gevoel zoals iemand anders zei: dat ze wat wijder staan. Krijg poppenogen ervan!
