Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedhoofd

Speedhoofd

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha vind ik ook van mijn eigen ogen!! Heb alleen wel het gevoel zoals iemand anders zei: dat ze wat wijder staan. Krijg poppenogen ervan! :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn pupillen worden groter bij het gebruik van speed, zelfs de dag erna is het nog aan mijn pupillen te zien. Een maatje heeft het zelfs behoorlijk erg bij het gebruik van speed, die loopt echt met grote pupillen rond na het gebruik van speed.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
mij pupillen blijven normaal alleen bij MDMA gaan me ogen alle kanten op tollen
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn pupillen zijn net iets groter onder pep dan normaal.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn pupillen verwijden nog niet gelijk, maar als ik dan bijvoorbeeld een nachtje erop heb zitten, worden ze echt groot en zien ze er raar uit. Echt zo'n onder invloed blik. Dat is erger vanuit mijn visie, want anderen zeggen vaak, dat het wel meevalt.
Soms verwijden ze wel vrij snel na inname van deeps.

Maar ik heb bijvoorbeeld zaterdag alleen wat wodka gedronken en ik kon snachts niet goed meer slapen, door die stoornis, als ik na 23 uur naar bed ga, kom ik amper of niet meer in slaap.
Zo heb ik dus van zaterdag op zondag amper geslapen en had ik gisterenmorgen echt een gezicht wat ik ook van de deeps kan hebben. Ik had ook enorme pupillen. En dat van wodka!!!!
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#6
De mijne waren op een gegeven moment zo groot dat er 1 op de loop ging. Zei nog niet doen maar hij ging harder als mij. Ben er 22,1 uur naar wezen zoeken, echt een zoektrip was het.

Heb hem nog niet terug trouwens dus als iemand iets ziet :(
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger wel, nu niet meer.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
iedereen om me heen zegge ook datt ze er grote pupille van krijge.. ik niet
ik kijk wel 'raar' uit mijn ogen vind ik zelf.. dus je bent niet de enige, echt hoge dosissen speed heb ik ook nog niet gehad, word vanavond op MAsters of hardcore voor het eerst hehe
Spacetime (Y)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
van hoge of goeie dossisen wel grotere pupillen,en uiteraard van matige speed normale oogskes
(ik zie wel degelijk van iemand anders of hij (goeie) pep,heeft genomen) :wave:
s
speedhoofdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het altijd, vandaar ook de naam! :grin:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja klopt pupillen worden niet zo groot meer bij mij
wel mijn uitkijk veranderd {beetje zo'n verwildere blik}

denk dat het door de tolorantie komt maar als ik een tijd niks gehad heb dan zijn het theeschotels hahahahahaha

En krijg wel van die glazige oogjes.

Maar de volgende dag zijn mijn pupillen speldeknopjes en doet veel licht ook pijn

maar echt grote doppen krijg ik zelden nog of het moet echt superspul zijn.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#12
speedhoofd zei:
Ik heb het altijd, vandaar ook de naam! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha kuppie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."