Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik voel mij slecht

ik voel mij slecht

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik uit zaandam heb meegekregen was rommel,maar dan telt het niet als slechte pep maar gewoon als oplichting.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen kan ziek zijn, en iedereen is misbaar. Jij ook.
Ben maar gewoon even ziek, heb je goed de tijd om na te denken hoe je in de toekomst anders met drugs om moet gaan.
j
jimboowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mense ik heb echt raad nodig !!!
ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat , ik heb daar 1.5 g uitgahaald en ben om 9 u avond begonne met snuiven ,wat mij opviel was dat deze speed niet zo goed was want ik had echt dikke lijn gepakt , daarna ben ik naar huis gegaan heb ik nog 2 lijntjes genome , erna ben ik om 7u kunne gaan slape , boh ik sta op om half 11 was helemaan ni moe eigenlijk , mijn eerste lijn op die zaterdag was dan om 11 u , zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen , ben gaan slape om 8u
zondag sta ik op om 1 u in namiddag voelde mij ni slecht ofzo ben ik wat gaan spele op pc enzo , rond 6 u in namiddag heb ik wat ge eten , daarna ben ik wat weed gaan halen om 8u wasdat ik rookte wat jointjes met vriendin en opeens kreeg ik iets heel erg !! mijn hart ging eg heel fel tekeer , en soms kreeg ik zo gevoel da me lichaaam plotseling wegzweefde eg fataal was da ik kon echt ni naar huis rijde !!! me vriendin bracht mij thuis ben ik gaan slape , me hart bleef snel gaan , maandag morge moest ik gaan werke om 9 u , ik stond op en voelde me ni echt goed , ik at een boterhyam en dronk wat koffie , ben ik maar gaan werke en me maag was heeel overhoop !!! als ik waterdronk deed da goed , at ik beetje werd ik misselijk , ik kom thuis en ging meteen in bed ligge , ik merkte da ik ni inslaap kon gerake omdat me hart echter nog te snel ging , ik stond trg op om 6u middag at ik iets en ging het iets of wat al beter , ben ik trg mijn bed in gegaan en kon weer ni slape , was heletijd opstaan beetje drinke trg gaan ligge , me hart was nog steeds snel aan gaan !! ik denk da ik rond 11 u of half 12 ofzo in slaap ben gevalle , nu is dinsdag ben ik niet gaan werke omda ik me nog steeds ni goed voel ! als ik in zetel op me gemak ga zitte merk ik dat me hart nog steeds onregelmatig is , en ook soms gaat het goed soms gaat trg slecht :confused: wat er nog is ik heb best koud dus doe ik jasje aan ... das dan opgelost , ik voel me helemaal ni fit , me spiere zijn ook ja sloom eigenlijk

mijn vraag is hoe kan dit komen want ik wil me echt trg goed voele en ik weet dat dit echt aller laatste keer is geweest dat ik ooit nog speed snuif !!! of andere dinge
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Sjeik zei:
Zwaar versneden met caffeïne.
Klik om te vergroten...
Dacht ik ook

Maak je niet zo druk, binnen paar dagen ben je weer de oude
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zwaar versneden met caffeïne.
j
jimboowLid
01-01-2024, 00:00
#7
geox zei:
De Sjeik zei:
Zwaar versneden met caffeïne.
Klik om te vergroten...
Dacht ik ook

Maak je niet zo druk, binnen paar dagen ben je weer de oude
Klik om te vergroten...



is er iets dat mij sneller beter kan late voelen? ik zou morge echt trg moete gaan werke want ze kunne me echt geen 2 dagen misse
.. grtz jimmy
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat 't gewoon lekker testen of snuif je de tering in.

Jouw keuze.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je de dag erna uberhaupt nog door bent gegaan met gebruiken, snap ik echt niet. Ik bedoel, na die eerste nacht moet het je toch al duidelijk geweest zijn dat je k*tpep had?? :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ziek zijn komt van de slechte pep, uitzieken is de enige remediedieie!
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment.
Veelste veel weer van die troep gesnoven. :grin:
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wietpep zei:
Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment.
Veelste veel weer van die troep gesnoven. :grin:
Klik om te vergroten...

Bewust? :tongueout:


En aan de topicstarter,
Wat Wacky zegt, iedereen kan ziek worden,
dat de reden niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is dat hoeven zij niet te weten daar.

Volgende post wel wat meer alinea's / leestekens?
Dat komt ons leesplezier ten goede!
j
jimboowLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!!
echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene
Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
jimboow zei:
ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!!
echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene
Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove
Klik om te vergroten...

Van heroine krijg je niet zulke aanvallen, integendeel. Heroine is een opiaat, een downer en is verder ook bruin van kleur. Je moet dus als dealer wel heel goed debiel zijn, wil je daar je pep mee gaan versnijden. :rolleyes:

Nee hoor, wat jij had was gewoon niets anders dan cafeine! Daar krijg je wel flinke kutpep van en het feit dat je er de eerste nacht nog wel op kon slapen, had bij jou eigenlijk dus al een lichtje moeten laten branden...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je veel speed gebruikt i.c.m weinig eten en slapen kan je duizelig en "wegzwevend" voelen, samen met para + hartkloppingen. Heel normaal hoor, niks ernstigs.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
lekker wietje roken, en met een pak jus de orange in bad gaan liggen zweten, nog een keer goed schijten en 2 liter water drinken, dan gaat het met mij een stuk beter meestal...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#17
versnede met veel caffeine,
je kan in de smartshop zoiets halen wat je na je speedweekend kan nemen.
after-speed ofzoiets, en dat helpt je tekorten trug aan te vullen.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je zegt:

ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat........................................zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen

:rolleyes: :rolleyes: :wave: :wave:

je hebt dan ook 5 gram opgesnoven op 2 dagen..slechte pep of niet...dat is sowieso om problemen vragen...
het menselijk lichaam kan ongeveer max 5gr per dag trekken alvorens je een hartaanval of iets dergelijks krijgt...prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flunitrazespeed zei:
prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
Klik om te vergroten...
Valt wel mee, want als hij goed spul had gehad, had hij nooit zo veel hoeven nemen.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Flunitrazespeed zei:
prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
Klik om te vergroten...
Valt wel mee, want als hij goed spul had gehad, had hij nooit zo veel hoeven nemen.
Klik om te vergroten...

maar misschien had hij er geen idee van hoeveel je best kan nemen ook al is het goeie, daarvoor ken ik em niet..nja je voelt het wel beter als het goeie is maar het effect duurt gewoon langer als je meer neemt..
ik ga niet extra hard rushen althans, maar ik meet mijn dosis dus ook af met een meetlat zodat ik niet meer en meer ga gebruiken :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."