Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mense ik heb echt raad nodig !!! ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat , ik heb daar 1.5 g uitgahaald en ben om 9 u avond begonne met snuiven ,wat mij opviel was dat deze speed niet zo goed was want ik had echt dikke lijn gepakt , daarna ben ik naar huis gegaan heb ik nog 2 lijntjes genome , erna ben ik om 7u kunne gaan slape , boh ik sta op om half 11 was helemaan ni moe eigenlijk , mijn eerste lijn op die zaterdag was dan om 11 u , zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen , ben gaan slape om 8u zondag sta ik op om 1 u in namiddag voelde mij ni slecht ofzo ben ik wat gaan spele op pc enzo , rond 6 u in namiddag heb ik wat ge eten , daarna ben ik wat weed gaan halen om 8u wasdat ik rookte wat jointjes met vriendin en opeens kreeg ik iets heel erg !! mijn hart ging eg heel fel tekeer , en soms kreeg ik zo gevoel da me lichaaam plotseling wegzweefde eg fataal was da ik kon echt ni naar huis rijde !!! me vriendin bracht mij thuis ben ik gaan slape , me hart bleef snel gaan , maandag morge moest ik gaan werke om 9 u , ik stond op en voelde me ni echt goed , ik at een boterhyam en dronk wat koffie , ben ik maar gaan werke en me maag was heeel overhoop !!! als ik waterdronk deed da goed , at ik beetje werd ik misselijk , ik kom thuis en ging meteen in bed ligge , ik merkte da ik ni inslaap kon gerake omdat me hart echter nog te snel ging , ik stond trg op om 6u middag at ik iets en ging het iets of wat al beter , ben ik trg mijn bed in gegaan en kon weer ni slape , was heletijd opstaan beetje drinke trg gaan ligge , me hart was nog steeds snel aan gaan !! ik denk da ik rond 11 u of half 12 ofzo in slaap ben gevalle , nu is dinsdag ben ik niet gaan werke omda ik me nog steeds ni goed voel ! als ik in zetel op me gemak ga zitte merk ik dat me hart nog steeds onregelmatig is , en ook soms gaat het goed soms gaat trg slecht wat er nog is ik heb best koud dus doe ik jasje aan ... das dan opgelost , ik voel me helemaal ni fit , me spiere zijn ook ja sloom eigenlijk mijn vraag is hoe kan dit komen want ik wil me echt trg goed voele en ik weet dat dit echt aller laatste keer is geweest dat ik ooit nog speed snuif !!! of andere dinge"
"geox zei: De Sjeik zei: Zwaar versneden met caffeïne. Klik om te vergroten... Dacht ik ook Maak je niet zo druk, binnen paar dagen ben je weer de oude Klik om te vergroten... is er iets dat mij sneller beter kan late voelen? ik zou morge echt trg moete gaan werke want ze kunne me echt geen 2 dagen misse .. grtz jimmy"
"ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!! echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove"