Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik voel mij slecht

ik voel mij slecht

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jimboowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mense ik heb echt raad nodig !!!
ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat , ik heb daar 1.5 g uitgahaald en ben om 9 u avond begonne met snuiven ,wat mij opviel was dat deze speed niet zo goed was want ik had echt dikke lijn gepakt , daarna ben ik naar huis gegaan heb ik nog 2 lijntjes genome , erna ben ik om 7u kunne gaan slape , boh ik sta op om half 11 was helemaan ni moe eigenlijk , mijn eerste lijn op die zaterdag was dan om 11 u , zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen , ben gaan slape om 8u
zondag sta ik op om 1 u in namiddag voelde mij ni slecht ofzo ben ik wat gaan spele op pc enzo , rond 6 u in namiddag heb ik wat ge eten , daarna ben ik wat weed gaan halen om 8u wasdat ik rookte wat jointjes met vriendin en opeens kreeg ik iets heel erg !! mijn hart ging eg heel fel tekeer , en soms kreeg ik zo gevoel da me lichaaam plotseling wegzweefde eg fataal was da ik kon echt ni naar huis rijde !!! me vriendin bracht mij thuis ben ik gaan slape , me hart bleef snel gaan , maandag morge moest ik gaan werke om 9 u , ik stond op en voelde me ni echt goed , ik at een boterhyam en dronk wat koffie , ben ik maar gaan werke en me maag was heeel overhoop !!! als ik waterdronk deed da goed , at ik beetje werd ik misselijk , ik kom thuis en ging meteen in bed ligge , ik merkte da ik ni inslaap kon gerake omdat me hart echter nog te snel ging , ik stond trg op om 6u middag at ik iets en ging het iets of wat al beter , ben ik trg mijn bed in gegaan en kon weer ni slape , was heletijd opstaan beetje drinke trg gaan ligge , me hart was nog steeds snel aan gaan !! ik denk da ik rond 11 u of half 12 ofzo in slaap ben gevalle , nu is dinsdag ben ik niet gaan werke omda ik me nog steeds ni goed voel ! als ik in zetel op me gemak ga zitte merk ik dat me hart nog steeds onregelmatig is , en ook soms gaat het goed soms gaat trg slecht :confused: wat er nog is ik heb best koud dus doe ik jasje aan ... das dan opgelost , ik voel me helemaal ni fit , me spiere zijn ook ja sloom eigenlijk

mijn vraag is hoe kan dit komen want ik wil me echt trg goed voele en ik weet dat dit echt aller laatste keer is geweest dat ik ooit nog speed snuif !!! of andere dinge
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Sjeik zei:
Zwaar versneden met caffeïne.
Klik om te vergroten...
Dacht ik ook

Maak je niet zo druk, binnen paar dagen ben je weer de oude
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwaar versneden met caffeïne.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."