#1
Wat ik uit zaandam heb meegekregen was rommel,maar dan telt het niet als slechte pep maar gewoon als oplichting.
Dacht ik ookDe Sjeik zei:Zwaar versneden met caffeïne.

geox zei:Dacht ik ookDe Sjeik zei:Zwaar versneden met caffeïne.
Maak je niet zo druk, binnen paar dagen ben je weer de oude
Wietpep zei:Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment.
Veelste veel weer van die troep gesnoven.![]()
jimboow zei:ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!!
echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene
Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove
Valt wel mee, want als hij goed spul had gehad, had hij nooit zo veel hoeven nemen.Flunitrazespeed zei:prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
Exceptional Insight zei:Valt wel mee, want als hij goed spul had gehad, had hij nooit zo veel hoeven nemen.Flunitrazespeed zei:prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."