Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTegen de pepkater!

Tegen de pepkater!

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#1
JunkXL zei:
kunlan zei:
Ik denk altijd als je stoer genoeg bent om drugs te gaan pakken moet je ook stoer genoeg zijn om vast voedsel je slokdarm in te forceren!
Klik om te vergroten...

Ja dat drugs bij die pikeys stoer is kan ik nog inkomen. Maar c'mon drugs stoer.. Nee drugs is gewoon fucking gaaf :sunglasses: Perfect waste of time :grin:
Stoer is een reden om te beginnen met roken, op die prille leeftijd van het beginnen met roken kan je nog wel weg komen met iets doen omdat je het stoer vind...
Klik om te vergroten...

Het was gewoon een ongelukkige verwoording, uiteraard is druggebruik niet 'stoer' :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
tegen de pep kater heb je rust, joint, voeding nodig en het liefst nog wat sex alleen ben je dan weer zo snel genijgt door te snatsen voor en na de sex :tearsofjoy:
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eten! Zo veel mogelijk. Pap, marsen, alles wat je wegkrijgt. Daarna goed lang warm douchen en je tanden poetsen. Dan rustig proberen te slapen, als het niet lukt, dan maar een filmpje kijken... :)
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon alles in 1 keer op maken wat je hebt, daarna zenuwachtig rond zoeken of je nog ergens een lijn hebt liggen cq verloren hebt, vergeet je je kater :P
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???
Klik om te vergroten...


Hey! ik heb de regels hier niet bedacht hoor :rolleyes:
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een goed en stevig ontbijt en daarna een lekkere wandeling :)
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shizzah zei:
Marla Singer zei:
Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???
Klik om te vergroten...


Hey! ik heb de regels hier niet bedacht hoor :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Niks van aan trekken. T is me op gevallen dat dat kind vaker met 2 maten meet. T zal wel haar pepverleden zijn dat haar eenduidigheid heeft aangetast. :rolleyes:

Overigens vind ik je topic ook wel vrij loos, ware het niet dat er altijd nog lozere mensen zijn die er toch wat aan hebben.

Voor hen ook de tip: wheightgainer kan wellicht nog wel een betere keuze zijn dan fruitontbijt. (meer calorieen, vetten, en een breder scala aan vitaminen en mineralen vaak. Veel verschillende eiwittenbronnen ook, je spieren hebben het tijdens je pepgebruik vaak zwaar te verduren.)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
je kan ook wat pep bijnemem dat lost zo al je problemen op
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
youperdepoep zei:
Shizzah zei:
Marla Singer zei:
Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???
Klik om te vergroten...


Hey! ik heb de regels hier niet bedacht hoor :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Niks van aan trekken. T is me op gevallen dat dat kind vaker met 2 maten meet. T zal wel haar pepverleden zijn dat haar eenduidigheid heeft aangetast. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik schreef offtopic tussen aanhalingstekens, omdat er niet eens daadwerkelijk heel offtopic werd gepraat... Het is idd duidelijk dat de TS de regels dus niet heeft bedacht hier, want hij snapt totaal niet wat het fenomeen offtopic eigenlijk precies inhoudt.

Verder gaat "dit kind" van bijna 30 - en aankomend moeder - niet dieper in discussie over de inhoud van deze hele infantiele post. Behalve dat dit dan anders wel weer heel erg offtopic wordt, is het me iig ook wel duidelijk nu, dat het je blijkbaar nog steeds behoorlijk hoog zit dat je een keer van mij een waarschuwinkje hebt gekregen, omtrent een dubieus ghb bericht... :rolleyes:
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar een flinke bak brinta met een banaan erdoor doet het bij mij goed. Makkelijk naar binnen te krijgen en het vult goed :)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het beste tegen een pepkater is gewoon goed eten en slapen, maar dit moet natuurlijk wel lukken. Drinkontbijt is een voorbeeld van voeding om zo weer tot een wat nuchtere staat te komen, wat bevorderend is voor je slaap.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
jus de orange zuip ik bij het leven als ik gaar ben, net als drop, ik weet niet waarom...

je moet gewoon iets chills maken van je gaarheid, ga lekker in bad liggen, of bak een pizza en zet een film op...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
je kan ook wat pep bijnemem dat lost zo al je problemen op
Klik om te vergroten...
Lysergine heeft altijd wel de beste oplossing :hearteyes:.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
Klik om te vergroten...
moet je wel kunnen slapen natuurlijk
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn zondag houd ik vrij :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."