#1
Mijn zondag houd ik vrij 


moet je wel kunnen slapen natuurlijkKlaasVaak zei:Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
KlaasVaak zei:Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
Shizzah zei:KlaasVaak zei:Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten![]()
TeKNoZem zei:Shizzah zei:KlaasVaak zei:Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten![]()
Of je doet gewoon verstandig en doet de dag voor je verplichtingen hebt geen dope.
Shizzah zei:Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?
zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)TeKNoZem zei:Shizzah zei:Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?
zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.
En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.
Shizzah zei:het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)TeKNoZem zei:Shizzah zei:Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?
zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.
En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.
en nee, het gaat hier over drinkontbijt om de pepkater tegen te gaan niet om wanneer ik wel of niet pep zou moeten/kunnen gebruiken
SperSIZEboon zei:is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?
dat doe ik nl. al een hele tijd
SperSIZEboon zei:is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?
dat doe ik nl. al een hele tijd
Shizzah zei:EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."