Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskun je aan speed een blijvende psychose overhouden

kun je aan speed een blijvende psychose overhouden

58 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flaffie zei:
hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

nee oke das ook weer zo.....haha ja slaat nergens op nee maar zou nu bijna sorry gaan zeggen over het fijt dat ik sorry zij.....dus laat ik dat maar niet doen dan....!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt het over wijs praten maar volgens mij ben jij de enige die hier "wijs" aan het doen is, rare verzinsels over verschillende soorten speed zegt al genoeg denk ik, je gelooft gewoon wat 1 of andere dealer je wijst maakt:) Er is wel verschil (dex,meth) maarja wat jij allemaal praat :wave:

En dat capslock verhaal heb ik maar overgeslagen slecht voor mn ogen :kots:
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#3
wil even kwijt ben dat doelloze gezeik van mensen die niet normaal kunen doen echt zat.....heb gewoon een vraag en wil daar gewoon een antwoord op en niet dat gelul over mensen die alles beeter weten want daar heb ik nog geen oplossing mee zeg maar....dus graag niet van dat doelloze ruzie zoeken.....! daar ben ik niet voor hier dan doe ik dat wel gewoon buiten ....hoefd van mij niet zo over internet, zegmaar....das ook zomaar doelloos dus......!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom ga jij me pmen? hoef verder geen discussie met jou aangezien je totaal niet leest wat ik zeg e ngewoon in het rond blaat. denk dat die psychose nog lekker bezig is ja :smoke:

Je komt bij mij in de pm huilen dat er wel verschil is, lees mijn post nog een keer door: ik zeg juist dat er WEL verschil is en noem daarom ook dextro en meth maarja blijkbaar lees jij alleen wat je wilt lezen en de rest laat je wel achterwege met gehuil datje een vraag aan het stellen bent.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flaffie zei:
lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
Klik om te vergroten...

:grin:
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
Flaffie zei:
lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
Klik om te vergroten...

:grin:
Klik om te vergroten...

ja das waar moet ik jullie dan ook wel gelijk in geven,
maar ja ben beetje snel pissig als ik zulke onzin lees,
zal wel goed zijn.....dan.....beeter negeren ja maar ja soms is het gewoon te doelloos en denk ik ja hallo waar gaat zoits nog over....maar zal me dan eens wat minder aantrekken van de meening van een ander....want das wel het laatste wat me normaal gesproken ook maar iets boeit.en ja ken ze idd niet dus zou me dan eens niet zo makkelijk op moeten laten focken,
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: kun je aan speed een blijvend je denkt e psychose overhouden

Zeg/typ niet alles wat je denkt! Dit heeft met karakter te maken, zelfvertrouwen!
dat had je wel, anders snoof je niet 10 á 15 gram pep per dag.
Kan je een iglo van bouwen. inclusief pep-eskimo..
Drugs is ook niet voor iedereen weggelegd. kom wat meer buite de deur en maak jezelf niet para.


Hou het ket :rock:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent binnen en probeer met iedereen tegelijk te praten:wink:
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: kun je aan speed een blijvend je denkt e psychose overhouden

KetaNr1 zei:
Zeg/typ niet alles wat je denkt! Dit heeft met karakter te maken, zelfvertrouwen!
dat had je wel, anders snoof je niet 10 á 15 gram pep per dag.
Kan je een iglo van bouwen. inclusief pep-eskimo..
Drugs is ook niet voor iedereen weggelegd. kom wat meer buite de deur en maak jezelf niet para.


Hou het ket :rock:
Klik om te vergroten...

ja ehhhh oke dan snoof het niet was vloeibaare.....dus en ja toen had ik eerder grootsmoedswaanzin dan wat anders.....maar oke dan.....dat was wat ik wilde zeggen,
en verder kom ik vaak buiten de deur hoor, en mezelf para maken kan ik niet dat is of gewoon zo of word het wel van sommige dingen,
maar ja oke ben ook al 2 jaar gestopt of 2 en een half jaar dus ja maar heb van alles nog last kijk eerdere berichten.....!
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychopsychedelic zei:
ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent binnen en probeer met iedereen tegelijk te praten:wink:
Klik om te vergroten...

ja das niet zo moeilijk doe ik zo ook al.....haha.... :wave: :wink:
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#12
ga zo mn hoofd op de rails leggen
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
onlymespeedfraek zei:
psychopsychedelic zei:
ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent e zat ik in een waze vaagn probeer met iedereen tegelijk te praten:wink:
Klik om te vergroten...

ja das niet zo moeilijk doe ik zo ook al.....haha.... :wave: :wink:
Klik om te vergroten...



pep is gewoon troep, maakt je kapot. alleen te gebruike als je iemand met adhd voorbij wilt lulle..verder heb je ook geen effect, behalve zo strak als n plank staan en met een verlepte/wakkere kop rondjes lope.

heb 3 weken terug roze pep gehad 70% , eerst n sleutelpunt. en van die punt was ik al aardig aant vage. ik en mn mate zijn nogal heavy met drugs, ging er n Dikke halve gram inéenkeer in.
ging achter de computer zitte, na n half uur op partyflock, zat ik in een vage waze trip man!! kwam natuurlijk door partyflock.... ik keek in de spiegel..

heb mn volle gezicht nog steeds niet terug.
Was mn laatste keer pep :rolleyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
EN VERDER DEE IK DAT WEL VAKER SLIEP MAANDEN LANG 2 UUR PER WEEK
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
:P
:grin:
:openmouth:
:beer:
:stoned:
:tearsofjoy:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
Een speedpsychose is iets tijdelijks, als je het gebruik staakt, verdwijnt de psychose vanzelf.
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet. Tenminste niet altijd.
Klik om te vergroten...

Kan best afwenningsverschijnselen zijn ... Dat je barstende hoofdpijn , spierpijn , of iets in die vorm krijgt als je stopt ...

Door lang speedgebruik heb ik er een lage bloeddruk van over, ik slaap met de momenten , en af en toe krijg ik barstende hoofdpijn :stoned:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
T is weekend, de pep heeft me verleid. heb zoveel in de neus dat ik lopend de stoep krijt...als ut ffe geit.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: kun je aan speed een blijvende psichose overhouden

Immo zei:
Wat zijn een hoop mensen toch altijd weer naïef zeg. "Roze speed is beter dan witte" "Speed die naar appel ruikt is beter dan normale". Ik vraag me toch echt af waarom zoveel mensen dit denken.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me zoiezo af waarom zoveel mensen het recht hebben om te denken :wink:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
onlymespeedfraek zei:
Flaffie zei:
Je mag tegen een neger toch ook zeggen dat die zwart is of tegen een blanke dat ie wit is.
Je mag dan ook tegen iemand die absurd veel spelfouten maakt zeggen dat diegene beter de basisschool had kunnen afmaken.
Je hebt het niveau van een kind van 9 qua grammatica.
Dat jij je zo aangevallen voelt zegt al genoeg.
Als je wat beter je best had gedaan op school had je niet van die opmerkingen naar je toegeslingerd gekregen.
Het is nooit te laat om te leren.
Klik om te vergroten...

weet niet hoor maar waar de hell bemoei jij je mee....echt snap dat er spelfouten in zitten misschien te moeilijk voor je krijg je er van als je je opsteld als een kind van nog geen 2 jaar denk......!
Klik om te vergroten...
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een kind van 2 kan echt niet achter de computer kruipen en op dit forum goed geschreven kritiek geve.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."