#1
Flaffie zei:hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor.![]()
nee oke das ook weer zo.....haha ja slaat nergens op nee maar zou nu bijna sorry gaan zeggen over het fijt dat ik sorry zij.....dus laat ik dat maar niet doen dan....!
Flaffie zei:hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor.![]()

Flaffie zei:lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
psychopsychedelic zei:Flaffie zei:lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
![]()

KetaNr1 zei:Zeg/typ niet alles wat je denkt! Dit heeft met karakter te maken, zelfvertrouwen!
dat had je wel, anders snoof je niet 10 á 15 gram pep per dag.
Kan je een iglo van bouwen. inclusief pep-eskimo..
Drugs is ook niet voor iedereen weggelegd. kom wat meer buite de deur en maak jezelf niet para.
Hou het ket![]()
psychopsychedelic zei:ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent binnen en probeer met iedereen tegelijk te praten![]()
onlymespeedfraek zei:psychopsychedelic zei:ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent e zat ik in een waze vaagn probeer met iedereen tegelijk te praten![]()
ja das niet zo moeilijk doe ik zo ook al.....haha....![]()
![]()

tomz0r zei:Marla Singer zei:Een speedpsychose is iets tijdelijks, als je het gebruik staakt, verdwijnt de psychose vanzelf.
Lijkt me niet. Tenminste niet altijd.

Immo zei:Wat zijn een hoop mensen toch altijd weer naïef zeg. "Roze speed is beter dan witte" "Speed die naar appel ruikt is beter dan normale". Ik vraag me toch echt af waarom zoveel mensen dit denken.
onlymespeedfraek zei:Flaffie zei:Je mag tegen een neger toch ook zeggen dat die zwart is of tegen een blanke dat ie wit is.
Je mag dan ook tegen iemand die absurd veel spelfouten maakt zeggen dat diegene beter de basisschool had kunnen afmaken.
Je hebt het niveau van een kind van 9 qua grammatica.
Dat jij je zo aangevallen voelt zegt al genoeg.
Als je wat beter je best had gedaan op school had je niet van die opmerkingen naar je toegeslingerd gekregen.
Het is nooit te laat om te leren.
weet niet hoor maar waar de hell bemoei jij je mee....echt snap dat er spelfouten in zitten misschien te moeilijk voor je krijg je er van als je je opsteld als een kind van nog geen 2 jaar denk......!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."