#1
Flaffie zei:je hoeft niet zo hard te praten hoor.
![]()
oooo oke sorry was vergeten caps lock uit te zetten.......vandaar.....!
Flaffie zei:je hoeft niet zo hard te praten hoor.
![]()
Flaffie zei:hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor.![]()

Flaffie zei:lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
psychopsychedelic zei:Flaffie zei:lol.
Je zit hier op een FORUM.
Deal with it.
Je maakt er zelf meer een punt van vind ik.
Wat boeit jou die mensen nou... je kent ze toch niet.
Meningen zullen altijd verschillen, vooral op dit forum.
![]()

KetaNr1 zei:Zeg/typ niet alles wat je denkt! Dit heeft met karakter te maken, zelfvertrouwen!
dat had je wel, anders snoof je niet 10 á 15 gram pep per dag.
Kan je een iglo van bouwen. inclusief pep-eskimo..
Drugs is ook niet voor iedereen weggelegd. kom wat meer buite de deur en maak jezelf niet para.
Hou het ket![]()
psychopsychedelic zei:ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent binnen en probeer met iedereen tegelijk te praten![]()
onlymespeedfraek zei:psychopsychedelic zei:ga gewoon lekker vanavond met een dikke lijn achter de neusharen een leuke tent e zat ik in een waze vaagn probeer met iedereen tegelijk te praten![]()
ja das niet zo moeilijk doe ik zo ook al.....haha....![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."