Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stink!

Ik stink!

53 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
Flunitrazespeed zei:
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
Klik om te vergroten...

Doe ik ook, coke is 10x beter!
Klik om te vergroten...


Ok ik denk dat bij velen een boiling point bereikt is..."coke is 10x beter dan speed", zoiets kan je beter in het coke subforum zeggen, daar zijn ze het tenminste allemaal met je eens
maar die discussies hebben we al genoeg gehad dus Ik ga achter de lijn staan bij deze

hebjem hebjem :rolleyes:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooi gezegd...
waar waren we? ooh ja de stank!

ik gebruik zeep hiervoor...ziezo topic done
B
BuzzkillingtonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Clearasil?
Klik om te vergroten...
nee man :P gewoon een goeie douche en een groot stuk zeep, goed schrobben en weg is die geur....




20 minuten later komtie weer terug maar dat maakt niet uit, dan ben je al compleet in iets anders geinteresseerd xD
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga dr bij kleine / grote inspanning ook echt enorm van zweten :confused: Op foto's ziet mn gezicht er ook altijd glimmend uit, soort van mn gezicht zweet mee :confused:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok gelukkig voor de users onder ons komen stilletjesaan de winterdagen dichterbij en gaat het zweet minderen :)
maar idd kleine of grote inspanning..het maakt niet uit je zweet uit je kop en je realiseert je dat je dat je conditie slechts een illusie is :(
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flunitrazespeed zei:
ok gelukkig voor de users onder ons komen stilletjesaan de winterdagen dichterbij en gaat het zweet minderen :)
maar idd kleine of grote inspanning..het maakt niet uit je zweet uit je kop en je realiseert je dat je dat je conditie slechts een illusie is :(
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het met jou zit maar wij gebruiken geen drugs hoor!
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#7
atbboy zei:
Flunitrazespeed zei:
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
Klik om te vergroten...

Doe ik ook, coke is 10x beter!
Klik om te vergroten...

Sjeezus.
En waren moeten die pubers het geld vandaan halen?
Beroven die hun ouders ofzo :wink:
En overigens vind ik coke echt een loser drugs. Ik vind het alles behalve een sociale-drugs. Ik word er heel egocentrisch van. En dat vind ik echt A-relax .
Enne waarom zou een coke-head niet stinken? Dat is net zo goed chemische kankerzooi wat uiteindelijk op allerlei manieren jou lichaam verlaat. Dus ook via zweet, waardoor je op een geven moment een eigenaardige lucht krijgt. Pep, Coke, Pillen of wat dan ook, die afvalstoffen moeten er toch op een manier uit.
Jaja coke 10 keer beter? Je zal eerder bedoelen 10 keer duurder, voor een te nuchtere ego-drugs. Waar ik niet eens ECHT vaag van word.
Dus ja blijven jullie maar lekker stoer aan de coke.
Dan doe ik wel lekker chill de pep :wink:
:wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ruik ik daar sarcasme :grin:
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe, eindelijk een scherpzinnig iemand met gevoel voor humor.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja meer mensen zouden er eens de humor van in moeten zien.. :grin:
Vooral op DF :wink:
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb onlangs op national geographic gezien dat bij bestraling, bepaalde medicatie en chemishe drugsoorten het lichaam afvalstoffen afscheidt. Deze kunnen specifieke (onaangename) geuren hebben. De man op tv zei dat dit in veel gevallen op te lossen is door bepaalde voedingsmiddelen extra te eten of net te laten.. geen idee of dit nuttig is ma op wikipedia vind je een lijst met dieëten die invloed hebben op de zweetsecretie.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
JunkXL zei:
En overigens vind ik coke echt een loser drugs. Ik vind het alles behalve een sociale-drugs. Ik word er heel egocentrisch van. En dat vind ik echt A-relax .
Enne waarom zou een coke-head niet stinken? Dat is net zo goed chemische kankerzooi wat uiteindelijk op allerlei manieren jou lichaam verlaat. Dus ook via zweet, waardoor je op een geven moment een eigenaardige lucht krijgt. Pep, Coke, Pillen of wat dan ook, die afvalstoffen moeten er toch op een manier uit.
Jaja coke 10 keer beter? Je zal eerder bedoelen 10 keer duurder, voor een te nuchtere ego-drugs. Waar ik niet eens ECHT vaag van word.
Dus ja blijven jullie maar lekker stoer aan de coke.
Dan doe ik wel lekker chill de pep :wink:
:wave:
Klik om te vergroten...

Respect voor het onderstrepen van vind ik :grin:

Voor mij was coke wel een sociale drug, dat egocentrische kom ik eigenlijk in elke drugs wel tegen (niet zo zeer bij mezelf, maar gewoon over het algemeen :) met coke niet meer of minder dan met pep of mdma oid).. Alleen was ik zo bezig met de cokerush over het algemeen dat ik het zweten niet door had..

Laatste tijd valt het met pep ook wel mee overigens, niet meer die gore typische pep zweet ten 1e en niet meer zo snel zweten. Flink stuk lopen warm aangekleed en niet méér (gezond) zweten dan normaal.. Misschien gewenning van het lichaam?
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb geen idee of het door gewenning zou kunnen komen.
Wat ik wel weet, als je lang genoeg niet eet gaat je lichaam op je zelf teren.
En de geur die daar afkomt.. :kots: krijg je niet zomaar weg met douchen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat leren typen toch de hoogste prioriteit heeft.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Om toch maar ontopic te zijn, ik weet er zelf ook niet veel tegen. Het is gewoon een bijwerkingvan de pep dat het een stinklucht in je zweet veroorzaakt. Volgens mij werden de afvalstoffen van pep ook uit je huid uigescheiden net als je lever en nieren. Urine heeft ook altijd zo'n typische geur met pep op.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enkel op je neus is voldoende hoor.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verhuizen naar Siberie. Het schijnt daar iets koeler te zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."