Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey allemaal. ik ben een regelmatige goa feesjes bezoeker, een man btw, en als ik dan uitga gooi ik altijd 4-5 pille binnen. als ik dan zo 2 uurtjes bezig ben met dansen en ik me goed voel ga ik altijd naar de wc, hoe smerig die ook mag zijn, en ga ik mij aftrekken zijn er nog mensen die dit ooi thebben gedaan? of er soms aan denken maar hun nog net kunnen inhouden? tis trouwens een echt aanrader"
"wrm niet? MDMA geeft je een opgewonden gevoel en dn op de muziek masturberen is gewoon zalig.. niemand ziet me hoor.."
"ik krijg em nu niet recht aangezien ik strak sta op de snelle, maar op pillen krijg ik em altijd recht en dan is de climax ook écht een climax :')"
":') ik verveel me :')"
"hoi, Heb de zoekknop gebruikt, en heb ondervonden dan heel wat mensen die speed nasaal gebruiken last hebben van verstopte neus... Zo zou ik mijn situatie ook noemen, alleen is het totaal iets anders... mijn linkerneusgat is gewn toe gegaan nadat ik een lijntje legde (niks speciaals).. vanbuiten ziet mijn neus er normaal mooi recht uit, maar vanbinnen is het ronde neusgat dat je in rechts ziet, bij links nergens te bekennen... het is een spleet.. als ik druk uitoefen op het dichte gat ontploffen mijn oren bij wijze van spreke ^^.. maar er komt dan alleen een heel licht gepiep uit mijn neus. Na in 1 week dafalgan, sinutab, vaporatie, vix, een sinusspoeling en zo een spuitoplossing voor in je neus, heb ik een pincet gekocht, ingesmeerd met vaseline en deze ingebracht en in de spleet geschoven, en toen de pincet ontspannen, toen kon ik trg nrml ademen. Ik dacht, ah yes, eindelijk.. maar ik haalde de pincet er uit en plots was die weer potdicht.. dit is geen verkoudheid want ik heb geen extra slijmvlies of drukkende gevoel.. het is net alsof mijn neus verandert is in een sluitspier met zijn eigen willetje :') Internet + drugsformum kent dit precies niet, maar ik sta open voor suggesties, meningen of mss een oplossing"
"over het eigenlijke topic --> ik heb altijd als ik een weekje bezig ben (ik slaap + eet goed, minder maar goed ^^ ) dat ik alles zie en dan een vertraagde versie die er wazig aan vast hangt :') bv als ik mijn sigaret uit mn hond haal, zie ik hem een fractie vn een seconde, maar wel heel duidelijk, nog een keer... tis fijn als ik niks aan het doen ben, maar niet fijn als ik iets moet doen waarbij ik echt moet opletten... dit zou ik zien als een SOORT VAN hallucinatie"
"Hallo, ongeveer 2 maanden geleden zat ik in met een vriendin in een park, zij was een joint aant roken. We moesten plots snel door, ik had 3 gram speed besteld die zij nog in haar BH had zitten, ze vraagt aan mij of ik nog snel 2 wil leggen voor we vertrekken zodat ze ze kon verderroken, ik doe dit met mijn spullen (pochke met mesje, buisje, spiegeltje, en een héél leeg oud zakje) nog geen 5 minuten nadat we em namen en wouden vertrekken staan de flikken daar. Gelukkig steekt ze de snelle altijd achter haar bh. Maar omdat ik met mijn mesje letterlijk net had gekapt zat er nog wit aant mesje en pot spiegelde, ze hebben mijn pocke in beslag genomen en wat papieren ingevuld. Komen zulke dingen op u strafblad te staan, want ze hebben geen drugs gevonden, enkel gebruik-attributen.. het kwam mss voor op het parket zeiden ze, en ben nog steeds aant wachten op mn brief... ben 20 jaar oud en nooit met flikken in contact gekomen..."
"heb onlangs op national geographic gezien dat bij bestraling, bepaalde medicatie en chemishe drugsoorten het lichaam afvalstoffen afscheidt. Deze kunnen specifieke (onaangename) geuren hebben. De man op tv zei dat dit in veel gevallen op te lossen is door bepaalde voedingsmiddelen extra te eten of net te laten.. geen idee of dit nuttig is ma op wikipedia vind je een lijst met dieëten die invloed hebben op de zweetsecretie."
"Hallo, Heeft nog iemand last met naar het toilet te gaan tijdens of na het gebruik van speed. Hiermee bedoel ik constipatie door het onregelmatig en weinig eten tijdens je gebruik en de dag na je gebruik best veel voedsel ineens enzo.. Bij mij was dit geen vreemd gebeuren. Alleen zit ik nu echt wel verstopt vanbinnen, hievoor neem ik nu poederoplossing, MOVICOLON, dus hopelijk wordt dit beter. Wat ik nu wel heb sinds gisteren is dat als ik heb gegeten (ben nu ook een beetje aant gebruiken) ik steken scherpe, hevige steken krijg in mijn maag, zij en blaas, vooral die blaas is het ergst.. ik word wakker van de pijn, ga met veel moeite plassen, en na het plassen wordt mijn hoofd heel heet, zweterig, begin ik misselijk te worden en begint mijn beeld zo donker uit te slaan alsof ik ga flauwvallen, als ik mij ff concentreer en ga liggen is dit beter... het lijkt me geen normale blaasontsteking.. Mss heeft iemand wel een idee, van de speed ga ik nu zeker afblijven en morgen fzo eens naar de dokter"
"wat een hoop gezever, kgeloof er persoonlijk dus geen woord van. Verveel je je mss? Moest ik er naast zitten, en klopt je verhaal wel (ookal lijkt het op een dramatishe soap) ga dan met familie of profesionals praten ipv hier -_-"