Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stink!

Ik stink!

53 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daarom moet je die zeep gebruiken die ik ook gebruik.
Dan heb je er eigenlijk niet zo last van.. en is je gezicht mooi schoon
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat leren typen toch de hoogste prioriteit heeft.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om toch maar ontopic te zijn, ik weet er zelf ook niet veel tegen. Het is gewoon een bijwerkingvan de pep dat het een stinklucht in je zweet veroorzaakt. Volgens mij werden de afvalstoffen van pep ook uit je huid uigescheiden net als je lever en nieren. Urine heeft ook altijd zo'n typische geur met pep op.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enkel op je neus is voldoende hoor.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verhuizen naar Siberie. Het schijnt daar iets koeler te zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow smerig ik voel ald die druppels lopen! ik ga denk maar goed drinken voordat ik uitdroog!! HELLUP!!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
maark k ga n u fff brood eten den daarna de helmen winkel!
k reager later nogw el! al juli tips of ideen zijnw elkom!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hoogenstens die geur wat maskeren denk ik.
Je hebt speciale deodorant die zetten echt een blok voor je zweet dan komt er amper wat uit alleen je lichaam moet het kwijt dus ga je sowieso weer harder op andere plekken zweten,lekker is dat..

Ik was gewoon een paar keer me gezicht onder invloed want het vuil dat uit me gezicht komt stinkt.Die zeep is zeer aangenaam,me gezicht ziet er meteen weer strak uit (van de zeep dan he)
Verder gewoon luchtje en deodorant doe ik altijd
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoop dat je d'r best brak van gaat worden, met je grammetje hier, en je grammetje daar.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb er ook nooit zoveel last van, en als het wel zo is douche ik even of spuit ik wat deo op.

Maar ik vind mijn eigen luchtje wel lekker ruiken, ook wanneer ik een beetje gesnoven heb.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja k doe oook altijd axe deadorant op en afentoe Replay luchtje ofzo.
Ik heb net weer ff een mooi lijntje op maar nu heb ik overall op m e hoofd van die tintelingen :grin: , voelt best lekker eigenluk!
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Klik om te vergroten...
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.
Berbatov zei:
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
atbboy zei:
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...
Klik om te vergroten...

De topicstarter zweet zich een ongeluk van al de caffeïne in zen pep ofwel is hij degene die nu op z'n eentje verantwoordelijk is voor het smelten van de poolkappen en de overstroming van Nederland met ze KUTFOKKING TERINGHOEVEELHEDEN.....ga gewoon ff je helm kopen, knal daarna met je scooter met teringLEDjes eronder met 120 km/u tegen een boom sukkel...de wereld zal beter rieken ook...WAT WIL JE NU...PIS DE WITTE BROKKEN ERUIT en ga slapen
schande voor de fijne stof die amfetamine is dit...
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roseta Stoned zei:
Marla Singer zei:
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Klik om te vergroten...
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.
Berbatov zei:
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.
Klik om te vergroten...


Het klopt idd dat amfetaminen op je noradrenerge systeem werken en dat je daarom ook extra gaat zweten. Alleen in veel gevallen ruik je de speed ook door je zweet heen, speedzweet heeft een hele typische chemische geur. Ik heb eens op drugsinfoteam.nl gelezen, dat dat te maken heeft met het uitzweten van de chemicalien die in speed zitten... Correct me if I'm wrong hoor! :wink:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik stink niet meer als vroeger
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flunitrazespeed zei:
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
Klik om te vergroten...

Doe ik ook, coke is 10x beter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."