#1
Daarom moet je die zeep gebruiken die ik ook gebruik.
Dan heb je er eigenlijk niet zo last van.. en is je gezicht mooi schoon
Dan heb je er eigenlijk niet zo last van.. en is je gezicht mooi schoon
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.Marla Singer zei:Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.Berbatov zei:Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
atbboy zei:Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ?
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daarmaar k doe gewoon flink wat dea op
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaenBelooft een leuke avond en nahct te worden...
Roseta Stoned zei:Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.Marla Singer zei:Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.Berbatov zei:Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Flunitrazespeed zei:en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."