#1
Komt door de afvalstoffen in de pep die uitgescheiden worden door je huid.
Kun je niks aan doen, ja niet meer gebruiken.
Door het overmatig zweten krijg je ook vaak puistjes. In het zweet zit afval, je porieen raken daardoor verstopt en daardoor ontstaan die puistjes of andere huidirritaties / verminkingen![:wink:]()
Kun je niks aan doen, ja niet meer gebruiken.
Door het overmatig zweten krijg je ook vaak puistjes. In het zweet zit afval, je porieen raken daardoor verstopt en daardoor ontstaan die puistjes of andere huidirritaties / verminkingen

van je eigen lucht
