Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stink!

Ik stink!

53 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen Belooft een leuke avond en nahct te worden...
Klik om te vergroten...
Ruikt je zweet toevallig naar bakpoeder?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo af en toe douchen en een vers laagje deodorant schijnt te werken.

MetaalKonijn zei:
Ik hoop dat je d'r best brak van gaat worden, met je grammetje hier, en je grammetje daar.
Klik om te vergroten...
En dit.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gram hier gram daar, dan zou ik idd ook stinken als een zwijn ofzo... tuurlijk ga je stinken van pep, maar als je zulke debiele hoeveelheden je neus op jaagt moet je niet gaan janken als je bijna moet :kots: van je eigen lucht
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah doe je niks aan de een heeft dr meer last van als de andere maar blijven douchen helpt (tis ook nog ns vol chill als je op de pep zit) maar van mdma krijg je net zo goed chemische zweet en coke ook in mindere mate
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...
Klik om te vergroten...
wat snuif jij voor een troep als je zoveel moet nemen?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
wat snuif jij voor een troep als je zoveel moet nemen?
Klik om te vergroten...

Dat vroeg ik me ook al af.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7



Ja goed maar de rest moet blijven douchen
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Smeer jezelf met knoflooksap in, dan ruik je die peppislucht gegarandeerd niet meer :wink:
g
ghandumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga meestal douchen als ik merk dat ik te erg ga zweten. Ik begin dan gewoon onder een hete douche en dan was ik mezelf etc. Dan spring ik nog even onder een ijskoude straal en daarna droog ik mezelf af. 9 vd 10 keer was het zweten een stuk minder, of zelfs bijna gestopt :)

Ohjah, niet vergeten een flinke lading deo op te spuiten :grin:
S
Sneaky-dealerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon douchen deo spuiten geurtje spuiten en naar buiten rennen waar het koud is zodat je niet hoeft te zweten probleem opgelost :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb trouwens een excuus om te mogen stinken, ik heet Oscar en ik woon in een vuilnisbak :grin:

A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weet je, knolselderij, volgens mij houd jij best wel van pep.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Klik om te vergroten...
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.
Berbatov zei:
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."