Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe komt het dat je afvalt van pep?

hoe komt het dat je afvalt van pep?

21 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat je aan de lijn bent :smoke:
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is em! :grin:
Eindconclusie getrokken
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
tis niet zo moeilijk hoor :rolleyes: :grin:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
zolang we er maar niet aangehouden worden he :sunglasses:

voorheen zat ik nog wel eens met m´n laptop onder m´n dekens omdat ik bang was dat mijn ouders wakker zouden worden van het licht :P en dan zweette ik zo ernstig dat ik het gevoel had dat ik 3 kilo lichter was :rock: :smoke:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom val je af van speed? Komt dit gewoon door het niet eten/doorhalen of zit er iets in wat je vetverbranding op gang brengt?

Soms als ik een avondje of nachtje aan de pep heb gezeten ben ik meteen 1 tot 3 kilo kwijt. Maar als ik n avondje/nachtje nuchter doorhaal ben eet ik heel de avond ook niks.. en dan ben ik niet echt afgevallen dus lijkt me meer dat er iets inzit wat je doet afvallen ofzo?
Of komt het gewoon door het zweten, rondjes lopen?
Vind dit wel interessant om te weten, heb zoekfucntie al gebruikt

Ojaa ff voor de duidelijkheid; ik ben niet zo'n dom iemand die denkt dat je speed kan gebruiken om af te vallen maar zoals ik al zei ben gewoon benieuwd hoe dit komt.

thnxxxx alvast :stoned:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amfetamine zei:
Activering van het sympathische zenuwstelsel vindt normaalgesproken plaats bij gevaar of spanning. Het lichaam moet klaar zijn om snel te reageren, de stofwisseling krijgt even minder prioriteit en het hongergevoel verdwijnt. Amfetamine werd dan ook voorgeschreven als afslankmiddel.
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat, en na een tijd gaat je lichaam ook vetten of spieren afbreken om te kunnen functioneren. Dan val je pas af.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
geox zei:
Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Klik om te vergroten...

Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
omdat je van speed niet meer op kunt houden met bewegen en geen hap door je keel krijgt, en dan maar anderhalve dag niet eet...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
geox zei:
Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Klik om te vergroten...

Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
Klik om te vergroten...

Mooi dat het wel ook met je gewicht te maken heeft! We bestaan nou eenmaal voor een heel groot gedeelte ook uit vocht en wanneer je daar veel van kwijt bent geraakt, is dat ook van invloed op je gewicht.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://nl.wikipedia.org/wiki/Water
Het menselijk lichaam bestaat voor ongeveer 65% uit water, afhankelijk van leeftijd en geslacht.
Klik om te vergroten...
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
OMG, van vocht word je niet dik..
Tuurlijk het gewicht zit er wel ff aan als je veel vasthoud, maar uiteindelijk brengt je lichaam het weer in balans met vochtverlies, dus is altijd maar tijdelijk..

En van pep val je uiteindelijk ook niet af, aangezien je het er na verloop van tijd dubbel en dwars weer aan vreet :beer:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
geox zei:
Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Klik om te vergroten...

Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
Klik om te vergroten...
Mensen die aan vechtsporten doen en dus aan een bepaald lichaamsgewicht moeten voldoen, gaan niet voor niets de zweethut/ sauna in om snel veel gewicht eraf te halen om zo tijdens de weging binnen hun gewichtsklasse te blijven.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afvallen
Speed activeert en stimuleert, ook al ben je niets aan het doen.
Speed vermindert de eetlust (drastisch) en heeft invloed op je metabolisme.
Speed zorgt vaak voor inslaapproblemen, je slaapt minder en minder vast etc.
Speed onttrekt vocht uit je lichaam.

Zo ga je behalve de koolhydraten ook vetten verbranden, en uiteindelijk spieren.
Als je nagaat dat je hart ook een spier is, begrijp je waar het gevaar vandaan
komt van in korte tijd veel gewicht verliezen.

En zoals eerder gezegd, die drie kilogram die je op een avond verliest zul je
voor het grootste deel (waarschijnlijk volledig) toe kunnen schrijven aan vochtverlies.

En Gekske, je bent niet dom als je denk dat je speed kunt gebruiken om af te vallen...daar is speed juist uitermate geschikt voor :wink:

Wat echter wel een misvatting is waar Marla ook al op wees, is dat vocht niet dik maakt of dat vocht niets met je gewicht te maken heeft. Dat heeft het wel degelijk. Er zijn allerlei factoren die de vochtbalans zodanig kunnen verstoren dat je te maken kunt hebben met vele kilo's boven of onder het normale gewicht. Factoren zoals zoutbalans, lichaamsbeweging, medicatie...drugs :) Met bijvoorbeeld een plaspil kan iemand wel tien kg vocht in no-time verliezen. Een middel als prednison doet het tegenovergestelde en laat het lichaam vocht vasthouden.

Dus...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad dat vochtverhaal, lijkt me duidelijk.. Ook eet je niet, maar wat ik een beetje mis is dat speed weldegelijk van invloed ook is op je spijsvertering, deze gaat duidelijk sneller werken, ik moet altijd schijten als de speed begint te werken (evenzo caffeïne). Echter gezien je eetlust verdwijnt neem je niks nieuws meer tot je en ben je behoorlijk leeg tegen t einde aan.

Maar helaas, 2 dagen niet meer aan het snuiven eet je de misgelopen kilo's er zo weer aan (ware vreetkicks gehad na de speed), dus gewoon lekker blijven gebruiken, val je het snelste af :rolleyes:

Is hier bovendien al vermeld dat speed in den beginne een middel was om af te vallen? En sterker nog: tegenwoordig wordt het wel eens voorgeschreven aan mensen met obesitas..

Dus breng je moddervette lijf ff naar de dokter en vraag of hij je ff wat amph's kan voorschrijven.. :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ghehe daarom gingen die dieetpillen vroeger ook over de toonbank als warme broodjes. Je gebruikte ze een dag, gaat je wegen en "wow wat een ongelooflijk resultaat!" dat het dan idd over vocht gaat is natuurlijk een minor detail :rolleyes:

Moet zeggen dat ik onder pep wel veel sneller me bewust ben van dat het desbetreffende voedsel al verteerd is en ik half uur later alweer een lege maag heb. Opzich ook logisch maar blijft een geinige gewaarwording.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Winehouse zei:
geox zei:
Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Klik om te vergroten...

Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
Klik om te vergroten...

Waarom zien anabolen gebruikers/bodybuilders en dan zo opgeblazen uit ?
. Door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)

Zelf heb ik altijd het gevoel een opgeblazen buik te hebben, maar dat kan ook wel van de cafeïne zijn die er in zit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb juist het gevoel alsof mijn maag leeg is, zelfs bij 14%. Wat dan ook echt wel te wijten is aan de samentrekking van de spieren en het feit dat speed je metabolisme versnelt, dus je eigenlijk veel meer moet eten. Geen gemakkelijke taak als je een droge bek hebt en absoluut geen zin om te eten. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Taat zei:
OMG, van vocht word je niet dik..
Klik om te vergroten...
dat je er niet dik van wordt wil niet zeggen dat je niet afvalt als het je lichaam verlaat, zweet is geen zuiver water he...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."