#1
omdat je aan de lijn bent 




http://nl.wikipedia.org/wiki/Amfetamine zei:Activering van het sympathische zenuwstelsel vindt normaalgesproken plaats bij gevaar of spanning. Het lichaam moet klaar zijn om snel te reageren, de stofwisseling krijgt even minder prioriteit en het hongergevoel verdwijnt. Amfetamine werd dan ook voorgeschreven als afslankmiddel.
geox zei:Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Winehouse zei:geox zei:Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
Het menselijk lichaam bestaat voor ongeveer 65% uit water, afhankelijk van leeftijd en geslacht.

Mensen die aan vechtsporten doen en dus aan een bepaald lichaamsgewicht moeten voldoen, gaan niet voor niets de zweethut/ sauna in om snel veel gewicht eraf te halen om zo tijdens de weging binnen hun gewichtsklasse te blijven.Winehouse zei:geox zei:Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
Winehouse zei:geox zei:Veel gewicht dat je verliest is ook vochtverlies van overmatig zweten.
Van teveel vocht word je heus niet dik
Dat pis je gewoon weer uit
En van te weinig vocht droog je uit...
Maar heeft niks met gewicht te maken
dat je er niet dik van wordt wil niet zeggen dat je niet afvalt als het je lichaam verlaat, zweet is geen zuiver water he...Taat zei:OMG, van vocht word je niet dik..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."