Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je als je niet slaapt?

Wat doe je als je niet slaapt?

44 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
feesten
eens thuis : in men bed paranoïa worden over vanalles, of gwn lekker naar buiten staren en de uren laten passeren, met ochtendstond trug naar stad gaan.

voor vrijdagavonden : gewoon doorgaan tot zondagavond
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm. beetje rondtouren in de auto blowend met wat vrienden..:) naar het bos rijden daar een jointje roken.. PC vind ik dan superchill, voor macromedia flash of paintshop vind ik dan erg intressant, heb dan super veel ideeen. en ja gewoon tv kijken. dingen worden allemaal wel leuker met speed op :smoke:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
^_^ zei:
Ik loop de hele avond loop ik rondjes....enneuh ik loop rondjes....ik loop alleen maar rondjes.......elk rondje is anders :P
Klik om te vergroten...

die gast is zoo grappig :tongueout:
Klik om te vergroten...

yeah vind t echt schattig xD
Klik om te vergroten...

haha jah dat filmpje is masterlijk, ik had hem laatst ook gezien. Weet alleen niet meer of dat nou hier was of op een ander forum. Kan het filmpje ook niet meer vinden :(, dus als iemand linkje weet, tnx :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
rukken
was ik al half uur kwijt voor dat ie stijf was
en uur eer ik klaarkwam:d
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Internetten
-Gitaar spelen
-Muziek downloaden (ga ik naar archieven van top 40´s enzo van 1970 ofzo en dan ga ik die liedjes downloaden om alle hitlijsten van alle jaren compleet te krijgen, alleen raak ik dan steeds kwijt waar ik gebleven ben, kun je uren mee zoet zijn.)
-Teksten schrijven, eigenlijke vage gedichten die je op zou kunnen rappen als je zou willen, over gevoelens, maatschappelijke toestanden
-Opruimen
-Poetsen
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
lezen wat voor zooi jullie hebben gebruikt terwijl k rustig un jointje ant roken ben en een dikke berg pep heb leggen :grin: die hard chillen op dikke muziek en w88 tot het weer zaterdahg is om lekker uit te gaan
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
internetten
fotosjoppen
eten
muziek luisteren
opruimen
para wezen
afvragen waar ik mee bezig ben
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt :grin: )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

Dat was het wel weer zo'n beetje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt :grin: )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

Dat was het wel weer zo'n beetje
Klik om te vergroten...

:openmouth: :grin: speedkikker
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
van alles :mrgreen:
vaak samen ergens zitten met een stel vrienden..
puzzels maken ( woordzoekers :wink: )
computeren
lezen
tekenen
opruimen
dingen zoeken...
enz..enz...enz..enz.. maakt eigenlijk niet uit wat ik dan doe.. als ik maar iets te doen heb :rolleyes:
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe van alles en nog wat.

kaarten(poker,jokeren en pesten)
muziek luisteren
drinken
wiet roken
stappen
bij vrienden op bezoek
nog een lijntje snuiven
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
met vrienden mee, brak zijn, computeren, tv kijken, muziek luisteren, leuke dingen doen. Dat zijn de eerste paar dagen. De laatste paar dagen zijn gevuld met paranoïde gedachten, depressiviteit, uitdroging enz. enz. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Hahahahahahahahaha.... lol !! :wave:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
paupie zei:
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
^_^ zei:
Ik loop de hele avond loop ik rondjes....enneuh ik loop rondjes....ik loop alleen maar rondjes.......elk rondje is anders :P
Klik om te vergroten...

die gast is zoo grappig :tongueout:
Klik om te vergroten...

yeah vind t echt schattig xD
Klik om te vergroten...

haha jah dat filmpje is masterlijk, ik had hem laatst ook gezien. Weet alleen niet meer of dat nou hier was of op een ander forum. Kan het filmpje ook niet meer vinden :(, dus als iemand linkje weet, tnx :)
Klik om te vergroten...

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... e+overdose

:wave:
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Balen waarom ik deze chemische zooi in mijn lichaam heb getankt. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ flugeltje: Ik was ook wel onder invloed toen ik schreef, maar dat maakt het wel weer grappig...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Drientje zei:
Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt :grin: )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

Dat was het wel weer zo'n beetje
Klik om te vergroten...

Is dat even lang geleden!

:grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

Drientje zei:
Drientje zei:
Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt :grin: )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

Dat was het wel weer zo'n beetje
Klik om te vergroten...

Is dat even lang geleden!

:grin:
Klik om te vergroten...

Hahahaha! Zo circuleren er van mij ook nog wel van die ellenlange teksten rond in de archieven van DF... :mrgreen:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goh vanalles wat me invalt eigenlijk :grin: Ik begin met een gigantische poets-tik (altijd handig, hoef ik de dag erna met mijn kater niet meer veel te doen) Verder muziek luisteren, achter de pc. Zolang ik me maar ergens mee kan bezighouden! Film kijken of zo vind ik vreselijk. En wat ik ook helemaal super vind met speed op, alleen kan ik er gewoonweg niet mee stoppen is GUITAR HERO :rock: :rockband: :tearsofjoy:

Dit is alleen niet meer relax als je flink hard gaat, van het concentreren op al die kleurtjes, bolletjes en lijntjes op tv, slaat na een paar uur je hard flink over en zie je dus alleen nog maar lijntjes en bolletjes zogauw je je ogen dichtdoet of ff lekker wilt "chille". Maar ach de tijd krijg je der goed mee om :stoned:

Maar dit zijn vooral de dingen als ik alleen ben. Met andere is het vooral heel veel kletsen en muziek luisteren en rondjes lopen :) En met mijn vriend alleen, tja, 12-14 uur achter elkaar sex of zo :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
spijt hebben van die laatste lijn
roken
muziek luisteren
achter de pc hangen
beetje door het huis heen slenteren
plafond staren


heb ook n keer uit verveling in iedere kast/lade thuis gekeken wat er in lag en er n lijstje van gemaakt

en een keer heel pokemon op mn gameboy uitgespeeld zonder tijdsbesef
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
net terug uit de stad........huis sleutel kwijt,gedoe met schoenen en pak betalen.....taxi is geregeld....bla bla bla....k k zooi,.....ik ga maar anders wordt je meisje boos.....hahhahaha....doei

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."