Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Debris zei: Speed met nog meer speed. Speed moet je niet combineren. Klik om te vergroten... Daar sluit ik mij bij aan. Sigaretten moeten er wel bij. Wel drink ik 2-3 biertjes voor ik begin, over de nacht misschien nog 3 ofzo en dan 4 als ik al gestopt ben om te relaxen (uitgewerkt dus). Klik om te vergroten... Ben ik t ook mee eens gasten, t lekkerst is puur. Bier soms ook je wordt niet dronken en dat vindt ik wel fijn."
"Svali zei: Speed met alcohol en weed. Anders stop ik er nooit mee. Klik om te vergroten... 10 of 15 mg lorazepam erin en t lampie gaat vanzelf uit. Krijg ik gelukkig op recept alhoewel die oxazepammen beter waren."
"Iemand enig idee wat je bij de apotheek voor de 1 en 2,5mg lorazepammetjes betaald al zou je een recept. deze webwinkel biedt ze wel heel duur aan. http://cheappharma.org/lorazepam.html Ik heb namelijk nog verscheidene strippies liggen en in de toekomst meer. Ik gebruik ze al een aantal jaren niet meer, behalve na wat overmatig speedgebruik om in slaap te komen, en wil er misschien wel vanaf. 'T zijn trouwens die PCH NL versie. Nou ja ik hoor t wel, Nsa"
"'K zou een keer 2 of 3 gram pure of praktisch pure sos willen snuifen. Krijgt ie een goeie klant aan me(niet de Brijder, maar de dealer die t levert)."
"1+2+3 Nicotine 4 coke 5 alcohol 6 pep 7 mdma 8 thc En dat is meteen alles wat ik gebruikt heb."
"Zijn er hier tussen de gebruikers van dit forum nog meer mensen die net als ik schizofreen of schizoaffectief zijn? Zoja balanceren jullie soms net als ik ook op het dunne koortje van niet psychotisch worden, en weer een gedwongen opname moeten doorstaan, en het gebruik van drugs? Zoja wat zijn jullie ervaringen? Welke doet het goed en welke niet? Bij mij: werkt coke lekker, wordt ik niet psychotisch van. Speed misschien ook niet maar dan snuif ik er vaak 2 en slaap ik 2 nachten niet en zit ik er vaak dicht tegenaan. Cannabis kan ik totaal niet tegen. Pillen niet vaak gedaan de laatste jaren, een combo met een beetje speed ging wel lekker. Ik hoor 't wel!"
"Maar hebben ze allemaal 5 keer(in totaal ruim 3 jaar) in een gesloten inrichting verbleven, vanwege dat ze een gevaar waren voor de buitenwereld? Trouwens er is een stichting die heet 1 op 100(familie-belangenvereniging) n.av. het feit dat werldwijd 1 op de 100 mensen kampt met schizofrenie. Zeker geen 1 op de 4, alhoewel onder drugsgebruikers het aan mensen met een psychiatrische aandoening aanmerkelijk hoger ligt dan het landelijke gemmidelde. Maar goed ik zoek mensen met zo'n ziekte en die gebruiken aangezien het mij lukte om 10 jaar niet te gebruiken. Nu ben ik weer teruggevallen sinds een aantal jaren, en het risico is aanwezig dat ik weer doordraai en ze me nog een keer vastzetten en daar heb ik geen zin in, aangezien ik net weer 17 maanden vrij kan rondlopen. Verder klopt het wat je zegt bij iedereen op dit forum zit wel een steekie los."
"Ik vraag me af wie die nutss is. Het is toch geen pretje om psychotisch te zijn. en die van doodkapje snap ik ook niet helemaal maar goed, vast niet belangrijk. Wat betreft LSD, werd mij ten zeerst afgeraden door een van mijn voormalige behandelaars. Misschien dat het mij ook helpt het een en ander op een rijtje te zetten. Zoals een middeweg vinden in de doodsangst negatief uniek te zijn, en de manische euphorie van het tegenovergestelde. Deze angst dringt zich, als ik af en toe een jointje rook soms hevig op(overblijfsel van vorige psychoses). Toch wil ik niet het risico nemen een acute hevige psychose op te lopen door het gebruiken hiervan. Zou iemand mij willen uitleggen wat TS betekend, ik ben een behoorlijke newbie hier op dit forum, of beter forums in het algemeen, alvast bedankt."
"Rabbithole zei: TS = Topic Starter Klik om te vergroten... Thx"
"Drientje zei: schizo_user zei: Ik vraag me af wie die nutss is. Het is toch geen pretje om psychotisch te zijn. en die van doodkapje snap ik ook niet helemaal maar goed, vast niet belangrijk. Wat betreft LSD, werd mij ten zeerst afgeraden door een van mijn voormalige behandelaars. Misschien dat het mij ook helpt het een en ander op een rijtje te zetten. Zoals een middeweg vinden in de doodsangst negatief uniek te zijn, en de manische euphorie van het tegenovergestelde. Deze angst dringt zich, als ik af en toe een jointje rook soms hevig op(overblijfsel van vorige psychoses). Toch wil ik niet het risico nemen een acute hevige psychose op te lopen door het gebruiken hiervan. Zou iemand mij willen uitleggen wat TS betekend, ik ben een behoorlijke newbie hier op dit forum, of beter forums in het algemeen, alvast bedankt. Klik om te vergroten... De achtergrond achter nutsss en Doodkapje is niet belangrijk, ze postten hier niet meer dus heb je ook niets aan die gegevens. Natuurlijk wordt LSD afgeraden, wat weet een doorsnee behandelaar nou van dat soort zaken? Niet dat ik je aanraad om LSD te gebruiken, in tegenstelling zelfs maar de meeste mensen geloven heilig dat LSD het pure kwaad is en dat je denkt dat dan je kunt vliegen. Trust me, als je nu niet denkt dat je kunt vliegen, denk je dat ook niet als je LSD op hebt. Klik om te vergroten... Jij bedoeld angeldust. Anyway ook een goeie vriend van mij raadt 't me af en dat is een ervaringsdeskundige, dus die weet waar die het over heeft. Lijkt me verstandig dat ik deze week gewoon wat MDMA slik. Dan komen we hopelijk het veiligst weer thuis. Tis gewoon die zucht/crave of eigenlijk gewoon zelfmedicatie zoals mijn gebruik in de psychiatrie heet. Alleen nog ff dit: tuurlijk is LSD niet het pure kwaad, maar het lijkt mij toch zeker een van de gevaarlijkere drugs. Bedankt voor je ply."