Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en hallucinaties

speed en hallucinaties

142 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#1
ach koesie koesie... :smoke:
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nja ben nu ongeveer zo'n 65uur wakker, heb wat lichte hallucinaties en derstraks een keer wat mt geluid.
Eerste keer dat ik zolang wakker blijf, m'n vorige "records" lagen 36-48u en dan was ik egt helemaal kapot.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
lsd in je pep
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Nee dankje, niet nog een keer! :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
^ Nee dankje, niet nog een keer! :beer:
Klik om te vergroten...

:grin:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind 1 van de dingen zwaar irritant en dat is ACHTERDOCHTIGHEID en het volgt je de hele dag na gebruik...

en uiteraard het niet-eten.... maar dat zijn dingen die moet je erbij nemen anders kan je t beter niet doen denk ik..

iedereen een zeer geslaagt weekendje!!

caoi :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Achterdochtigheid? Heb ik geen last van. Ging vroeger wel eens met mensen om die lagen de hele nacht door de brievenbus te loeren. Lekker speed snuiven jôh moet je doen.

Als je last hebt van dat soort paranoia zou ik als ik jou was erg oppassen, waarschijnlijk is er een grote kans dat je gevoelig bent voor psychoses...

X
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Achterdochtigheid? Heb ik geen last van. Ging vroeger wel eens met mensen om die lagen de hele nacht door de brievenbus te loeren. Lekker speed snuiven jôh moet je doen.

Als je last hebt van dat soort paranoia zou ik als ik jou was erg oppassen, waarschijnlijk is er een grote kans dat je gevoelig bent voor psychoses...

X
Klik om te vergroten...
hoi drientje, nou de hele dag is een beetje overdreven maar ik geef eerlijk toe, heb wel die achterdochtigheid maar dan ook weer niet heel erg..
waar komt die achterdochtigheid eigenlijk vandaan? heeft dat te maken met een overbelasting van de hersenen?

caoi
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Achterdochtigheid? Heb ik geen last van. Ging vroeger wel eens met mensen om die lagen de hele nacht door de brievenbus te loeren. Lekker speed snuiven jôh moet je doen.

Als je last hebt van dat soort paranoia zou ik als ik jou was erg oppassen, waarschijnlijk is er een grote kans dat je gevoelig bent voor psychoses...

X
Klik om te vergroten...
hoi drientje, nou de hele dag is een beetje overdreven maar ik geef eerlijk toe, heb wel die achterdochtigheid maar dan ook weer niet heel erg..
waar komt die achterdochtigheid eigenlijk vandaan? heeft dat te maken met een overbelasting van de hersenen?

caoi
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar het vandaan komt weet ik niet maar ik heb wel een theorie.
Als je speed snuift vallen je remmingen weg, natuurlijke als aangeboren remmingen. Misschien ben jij van nature achterdochtig en heb je dat in de loop van je kindertijd weten te onderdrukken, maar als je speed snuift vallen de remmingen weg en wordt je achterdochtig.

Hey dit is een niet wetenschappelijk en zelf bedachte theorie, je kunt hier geen conclusies uit trekken...

Wat wel bewezen is is dat speed aanleg tot schizofrenie kan openbaren en je daarna psychoses kan ontwikkelen. Die uiten zich in waanbeelden,(complottheorieën), onlogische gedachtengangen en hallucinaties.

Achterdochtigheid zonder aanwijsbare reden zou een voorteken kunnen zijn van een waanbeeld wat zich aan het ontwikkelen is.

Take care!

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanochtend rende er een beest door mn kamer! En dat van 1 bommetje en 1 nacht niet slapen.. ik word oud denk ik..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
O shit er rennen wel twee beesten bij mij door de kamer... Betekend dat ik nog ouder ben?
Klik om te vergroten...
Die horen daar waarschijnlijk, deze vloog onder mn bed en verdween
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.

Maar hoe verrot ben je dan niet :confused: 11 dagén
Klik om te vergroten...

Dan ben je volgens mij halfdood... Moet er niet aan denken! :kots:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan moet je erbij denken dat hij het zonder drugs heeft gedaan.
Dat kan niet.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Je er bij moeten zijn afgelopen nacht. Dat was echt ziekelijk erg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Nog bedankt voor de para he :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb eens 3 dagen zonder slapen gedaan (zonder dope) maar met een liter koffie en 3 flessen cola. maar daarna was ik echt dood. Tja twee zieke collegás en net natuurlijk in de allerdrukste dagen van het jaar, met minimaal 100 eters op terras, en twee buffetten binnen... volgens mij kon geen speed me wakker krijgen na die dagen.


begon clowns te zien... brrrr En er liep er een ineens door de kamer... :openmouth: keek weg , keek nog een keer, en was ie weg
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ken ik die shit :). Maar ik denk dat na 4 - 5 dagen speed ook niet meer zal werken. Wat kan helpen is dat je lang wakker gaat blijven.
Ga gewoon 2 uurtjes op je bed liggen met muziek je slaapt niet maar je lichaam rust wel.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lektroluv zei:
Supervlieg zei:
Je er bij moeten zijn afgelopen nacht. Dat was echt ziekelijk erg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Nog bedankt voor de para he :P
Klik om te vergroten...
Je was een makkelijk slachtoffer :mrgreen:

Maar we hebben t weer overleefd hehehee
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
Lektroluv zei:
Supervlieg zei:
Je er bij moeten zijn afgelopen nacht. Dat was echt ziekelijk erg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Nog bedankt voor de para he :P
Klik om te vergroten...
Je was een makkelijk slachtoffer :mrgreen:

Maar we hebben t weer overleefd hehehee
Klik om te vergroten...

Nog bedankt voor de sex he! Je was een makkelijk slachtoffer :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Keine dank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."