#1
kheb altijd dat t lijkt alsof ik inde verte of om t hoeke van een paaltje hekje schuurtje etc mense zie 



Precies. Tijd om slapies te doen.it'sme zei:@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen![]()
, al weet ik dat ik moet en heb ik m'n uiterste best gedaan,
)en kleine schoonbroertje zit ongelooflijk enge videotjes te sturen waardoor... nja, je kunt het je wel voorstellen ;p ) msn af, future sound of london op deo op, gsm af, lichtjes uit en zzzzzzzzzzzzzzz! thanks guys! x )it'sme zei:Daarmee gaat ook alleen maar het echte lekkere effect weg. Tenminste dat vind ik dan, te vaak haalt het speciale gevoel ervan afZowieso met speed heb ik dat. Dat is eerste uren heerlijk, wordt eigenlijk alleen maar minder.
Ik ben ook maar gaan slapen, maar toen ik dus me kamer in wou thuis, bleek ik het andere sleutelbos vergeten te zijn. Dus ik moest weer naar zwolle etc. Ik moet zeggen dat deze keer trouwens minder erg is dan alle andere keren waar t een stuk korter was. Ik heb deze keer niet eens zo heel erg veel gesnoven en ik heb gewoon contant erg goed gegeten.SperSIZEboon zei:100 uur is idd wel sick, ik had het na die 90 uur echt wel gehad.
weet van het broertje van een maat van me dat die een keer 8 dagen zijn doorgegaan. hele dag binnen met de gordijnen dicht, op een gegeven hadden ze geeneens besef meer of het nou dag of nacht was

htweeoo zei:Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.
Maar hoe verrot ben je dan niet11 dagén

Supervlieg zei:Je er bij moeten zijn afgelopen nacht. Dat was echt ziekelijk erg hahahaha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."