Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en hallucinaties

speed en hallucinaties

142 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb altijd dat t lijkt alsof ik inde verte of om t hoeke van een paaltje hekje schuurtje etc mense zie :rolleyes:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij is het vooral na flink wat snuive, 1 a 2 nachtjes doorhalen, dat ik overdag gewoon dingen heel subtiel zie bewegen (plantjes waarvan het klein beetje lijkt alsof ze leven, alsof de takjes heel zacht bewegen alsof het armpjes zijn en nee dat is niet de wind).
maar in het donker dan begin ik wel flink raar te doen, niet zover dat ik echt hallucineer maar bijvoorbeeld dat ik op de bank zit, zie het lampje van mijn desktop beeldscherm brande en het licht stond uit. ik ging er toen naar staren omdat het zo erg leek op een soort van robot die de muur afging waarnaast hij stond en het ging ook niet weg als ik langer keek en ik zag gewoon dat ie met zo'n gek armpje mijn muur aan het scanne was :openmouth:

dus toen deed ik de lamp aan en er bleek gewoon totaal niks te zijn.

maargoed in het donker ga je altijd meer visualiseren, vond het wel lache maar had gewoon zaklamp gepakt voor als ik dinge te creepy vond worde ff zaklamp aan en weer verder space achter mijn laptop/donkerheid :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
it'sme zei:
@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen :wave:
Klik om te vergroten...
Precies. Tijd om slapies te doen.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu kan ik eindelijk wel proberen. mam riep om te eten ( :kots: , al weet ik dat ik moet en heb ik m'n uiterste best gedaan, :kots: )en kleine schoonbroertje zit ongelooflijk enge videotjes te sturen waardoor... nja, je kunt het je wel voorstellen ;p ) msn af, future sound of london op deo op, gsm af, lichtjes uit en zzzzzzzzzzzzzzz! thanks guys! x )
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger nog veel last van gehad, en ik denk deels door de caffeïne.

En een gebrek aan GHB. Die shit werkt echt het beste tegen para/hallucinaties/negatieve kanten van speed. Door onderdrukking of stimulatie van je dopamine, dunno, maar het werkt wel. :P

Niet te lang gebruiken want anders wordt het daarna nog veel erger. Lekker slapen heh. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik voel me cliché genoeg als herboren, en ontzettend veel wijzer nu. ik dacht daadwerkelijk dat ik immuun was voor drugs aangezien ik nog nooit fout was gegaan op gelijk wat, en het heeft mijn ogen daadwerkelijk geopend! dus, vanavond naar iemand heen, even herinneringen in deze kamer ontvluchten, filmpje kijken, jointje roken, heel veel noodles eten en nog's voelen datje geen harddrugs nodig hebt om gelukkig te zijn!

niet dat ik nu clichéwijs ga stoppen, maar ik moet gewoon betere momenten uitkiezen. voorzichtiger, meer zorg dragen voor m'n lichaam, zodat het gevoel zelf leuker wordt either way. en 't is ook de eerste keer dat'k dit gevoel heb eigenlijk, net alsof de exit is plots doorgebroken waar er vroeger geen was! lang geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld. mmmm-mm! :hearteyes: nuchter dannog! ;p

dank jullie wel voor de superreacties en hulp. ik had het echt niet verwacht, ik verwachtte veeleer ''jij bent zó dom'' reacties! ah, wat'n geweldige dag! O.O;;
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelukkig voel je je weer wat beter :grin: Daarom ga ik nooit te lang door......geen zin om psycho te worden, ookal is het maar voor een tijdje :P

Af en toe eens wat drugs met mate, is geen probleem. Maar zeker geen regelmaat. Daarmee gaat ook alleen maar het echte lekkere effect weg. Tenminste dat vind ik dan, te vaak haalt het speciale gevoel ervan af :wink: Zowieso met speed heb ik dat. Dat is eerste uren heerlijk, wordt eigenlijk alleen maar minder. Toch maar steeds proberen bij te pakken, maar nee....doe mij dan maar slapen, eten, tijdje niks meer en dan weer die lekkere eerste uren :hearteyes:
(al moet ik zeggen dat het mij ook niet altijd lukt, soms toch weer stomme ideeën van "als ik bijpak voel ik me weer zoals paar uur geleden" :tearsofjoy: )
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad tot een 10-12 uur vind ik het heerlijk, maar daarna begint mijn lichaam toch wel te snakken naar gezond spul dat binnenkomt :) Maar moet zeggen wat eten en goed blijven drinken helpen goed. Vaak denk ik dan van "goh pak maar niks meer en laat het langzaam uitwerken en geniet van de flow". Moet zeggen dat dat niet zo makkelijk is altijd, vaak beginnen dan de dingen als rugpijn, maagpijn, misselijk, hoofdpijn, spierpijn (zo'n 5-6 uur na laatste lijntje)..... Echt klote, dan ben ik vaak zo eigenwijs weer wat te pakken, dit gaat meestal goed en kan ik het rekken tot ik vanzelf omval :wink: (wel is het effect natuurlijk niet meer zo geweldig, maar alles beter dan die pijn en misselijkheid en het niet kunnen maffen) Werkt bij mij prima (natuurlijk wel af en toe eens een weekendje) Moet wel zeggen als ik da eenmaal in slap val, lig ik ook goed om en merk de eerste dagen toch wel degelijk dat ik 1 a 2 nachten heb overgeslagen...........

heb nou eenmaal de pech dat ik gewoonweg echt niet kan slapen na avondje pep. Laatst ook, vrijdagmorgen om 6.00 laatste lijntje, een 3/4 gram gehad die avond/nacht en viel pas zaterdagnacht 4:00 of zo in slaap :confused: En heb dan helemaal niks meer bijgepakt :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
it'sme zei:
Daarmee gaat ook alleen maar het echte lekkere effect weg. Tenminste dat vind ik dan, te vaak haalt het speciale gevoel ervan af :wink: Zowieso met speed heb ik dat. Dat is eerste uren heerlijk, wordt eigenlijk alleen maar minder.
Klik om te vergroten...

Jep. Dat heb ik ook altijd, zeg maar de eerste 8-12 uur zijn leuk en daarna is het leuke weg maar voel ik me niet slecht. Tenzij je GHB neemt ofzo, dan verleng je dat wel aanzienlijk. Wel goed, dat belet me ervan van het doordeweeks te doen. Als ik het 1 keertje doordeweeks neem dan wordt die leuke periode op één of andere vage manier ineens veel minder, zeg maar 2 uur ofzo. Ieder weekend gaat wel, maar dat is ook niet zo leuk, uiteindelijk.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 1 keer na een paar wakkere nachtjes een compleet schaduwmensjes gezinnetje in mijn woonkamer gehad :grin: Zag echt mensachtige schaduwen door de kamer heen lopen echt zwaar wazig maar wel interresant. Had er ook echt een soort van contact mee voor zo'n 2 uren heb ik me daar mee kunnen vermaken :sunglasses: Toen werd het licht en gingen ze weg
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
100 uur, tering. :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
100 uur is idd wel sick, ik had het na die 90 uur echt wel gehad.
weet van het broertje van een maat van me dat die een keer 8 dagen zijn doorgegaan. hele dag binnen met de gordijnen dicht, op een gegeven hadden ze geeneens besef meer of het nou dag of nacht was
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben wel eens 168 uur wakker gebleven maar had toen een vriendje die echt heftig dealde. Was een hele heftige week. Hij had pep die was wel zo agressief die kwam recht uit zijn eigen lab en hij had ook altijd beschikking over meerdere kilo's tegelijk.

Ik weet nog dat verkeersborden mensen werden en omgekeerd en er stond een auto met knipperende lichten op de vluchtstrook die oploste toen ik er voorbij reed.

Verder hoorde ik continu mijn telefoon afgaan(maar dat heb ik ook als ik lang wakker ben met lsd)

Conclusie: hallucinaties zijn er puur omdat je hersenen de informatie niet meer proper kunnen verwerken omdat ze al te lang aan het werk zijn.

Ik hou ervan om mijn hoofd voor de gek te houden!!!!

X
Drientje
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
100 uur is idd wel sick, ik had het na die 90 uur echt wel gehad.
weet van het broertje van een maat van me dat die een keer 8 dagen zijn doorgegaan. hele dag binnen met de gordijnen dicht, op een gegeven hadden ze geeneens besef meer of het nou dag of nacht was
Klik om te vergroten...
Ik ben ook maar gaan slapen, maar toen ik dus me kamer in wou thuis, bleek ik het andere sleutelbos vergeten te zijn. Dus ik moest weer naar zwolle etc. Ik moet zeggen dat deze keer trouwens minder erg is dan alle andere keren waar t een stuk korter was. Ik heb deze keer niet eens zo heel erg veel gesnoven en ik heb gewoon contant erg goed gegeten.

Maargoed, leuk voor een keertje en de komende tijd echt ff niet meer :mrgreen:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.

Maar hoe verrot ben je dan niet :confused: 11 dagén
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
htweeoo zei:
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.

Maar hoe verrot ben je dan niet :confused: 11 dagén
Klik om te vergroten...

Dan ben je volgens mij halfdood... Moet er niet aan denken! :kots:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan moet je erbij denken dat hij het zonder drugs heeft gedaan.
Dat kan niet.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
Je er bij moeten zijn afgelopen nacht. Dat was echt ziekelijk erg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Nog bedankt voor de para he :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb eens 3 dagen zonder slapen gedaan (zonder dope) maar met een liter koffie en 3 flessen cola. maar daarna was ik echt dood. Tja twee zieke collegás en net natuurlijk in de allerdrukste dagen van het jaar, met minimaal 100 eters op terras, en twee buffetten binnen... volgens mij kon geen speed me wakker krijgen na die dagen.


begon clowns te zien... brrrr En er liep er een ineens door de kamer... :openmouth: keek weg , keek nog een keer, en was ie weg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."